بهترین محصولات بهداشتی برند آلمانی نیوا (Nivea)

بهترین محصولات بهداشتی برند آلمانی نیوا (Nivea) | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

بهترین محصولات بهداشتی برند آلمانی نیوا (Nivea) : کمپانی نیوآ از باسابقه‌ترین و مشهورترین کمپانی‌ها و برندهای دنیا در موضوع تولیدات بهداشتی و آرایشی ا‌ست که با رایحه متمایز و رطوبت اختصاصی‌خود، حدود ۱۰۰ سال حضور در ۲۰۰ كشور دنیا را تجربه کرده و در همین حالا به حفظ رقابت با تولیدات كپى‌بردارى گردیده نیز پرداخته میباشد برای آشنایی با این برند معروف با ما همراه باشید در هفت رژ

در سال ۱۹۱۱ شخصی آلمانى به اسم «اسكار تروپلوویتز» مدیریت شركت داروسازى «بیرسدورف» به کار گیری از ماده تازه امولسیون‌كننده روغن محلول در آب با اسم«Eucerit» را در ساخت تولیدات خویش آغاز كرد كه در مقایسه با دیگر رقبای صنعت بهداشتی و زیبایی آن زمان عطر مطبوعى داشت و نظر اکثری از مشتریان را به خویش جلب می کرد.

او بعد با اضافه کردن اسانس‌هایی با بو پرتقال، نارنج، رز و یاس به تولیدات خویش، مارک جدیدى به اسم Nivea را آفرید كه این كلمه از واژه «niveus» به معنای «سپید چون برف» گرفته گردیده بود. قوطى‌هاى آبى‌رنگ كرم مرطوب‌كننده نیوآ به سرعت با اقبال عمومى رو‌به‌رو شد و به جایى رسید كه هم‌اكنون تولیدات این موسسه در بیشتراز ۲۰۰ كشور دنیا به فروش مى‌رسد.

کرم پودر نیوآ حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم پودر و ضد آلرژی نیوا مطلوب برای تمامی پوستها در‌حالتی که در ادامه کرم های پر شهرت NIVEA می باشید و می‌خواهید همه به شادابی پوست شما خیره شوند ، شایسته ترین گزینش پیش روی شماست رنگ طبیعی موجود در کرم پودر نیوآ ، سبب ساز هماهنگی رنگ در کلیه نقاط صورت شما گردیده ، این قابلیت و امکان را بشما می‌دهد که صورتی به طور کامل صاف و یکپارچه داشته باشید.

بهترین محصولات بهداشتی برند آلمانی نیوا (Nivea)

بهترین محصولات بهداشتی برند آلمانی نیوا (Nivea)

 

bb کرم و ضد آفتاب نیوآ مدل Essentials حجم ۵۰ میلی لیتر

در‌صورتی‌که قصد دارید برای محافظت رطوبت پوست و همینطور در امان ماندن از اشعه‌های مضر خورشید، کرمی کیفیت خوب و مفید خریداری نمایید، ما bb کرم و ضد آفتاب «نیوآ» مدل «Essentials» را پیشنهادی می کنیم. این فرآورده علاوه بر دارا بودن خواص مرطوب نگه داشتن پوست، ضدآفتاب نیز می‌باشد. ولی بایستی بگوییم این کرم SPF10 دارااست و در توا‌ن نسبتا خوبی میتواند از آسیب‌های ناشی از اشعه‌های مضر خورشید به پوست پرهیز نماید. یک کدام از خصوصیت‌های این کالا، وجود ویتامین B5 در ترکیبات آن میباشد. این ویتامین موجب ارتقا نرمی و درخشندگی پوست گردیده و علاوه بر این با پیری پوست نیز جلوگیری می‌نماید. ناگفته نماند که‌ این کرم رنگی نسبتا روشنی دارااست برای اشخاص علاقه‌مند بدین رنگ‌ها و همینطور اشخاصی که‌ این رنگ برای پوستشان مطلوب میباشد، انتخابی عالی خواهد بود.

بهترین محصولات بهداشتی برند آلمانی نیوا (Nivea)

بهترین محصولات بهداشتی برند آلمانی نیوا (Nivea)

استیک ضد عرق زنانه نیوآ سبک Invisible Black And White حجم ۴۰ میلی لیتر

برخی چیزها در عین نامطلوب بودن مدام وجود دارند و بهتر میباشد برای رهایی از دست آنان تفکر درستی داشته باشیم. برای مثال بوی بدی که تن ما بشر ها در طول عرق کردن خواهد داشت! خود عرق کردن چیز بدی نیست و برای تن مفید میباشد، البته به جهت وجود مواد معدنی که غدد عرق ترشح می نمایند باکتری های متعددی در روی پوست آغاز به کار می نمایند و ماحصل غیر قابل تحمل می‌شود. پس در‌حالتی که میخواهید که عرق شما بوی بدی نداشته باشد بهتر میباشد از محصولاتی که به اسم دئودرانت و یا این که مام شناخته می گردند و خواص بوی بد تن را تعدیل می نمایند به کارگیری فرمایید. دئودرانت ها(خوشبو کننده ها) دسته ای بزرگ اند که ضد تعریق ها تحت گروه ای از آنان میباشد و به یکسری شکل متعدد سعی می نمایند تا از بوی بد تن خودداری نمایند. برای شروع باید بدانید که ضد تعریق ها توسط ترکیبات آلومینیوم منافذ عرق را می بندند البته دئودرانت با از بین بردن باکتری های سطح پوست بازدارنده از ساخت‌و‌ساز بوی بد میگردند. برخی از این تولیدات هم خصوصیتی دوگانه دارا هستند، یعنی هم رایحه دانه هایی برای حذف بو دارا‌هستند و در عین حال قادرند تا از میزان عرق کردن بکاهند.

بهترین محصولات بهداشتی برند آلمانی نیوا (Nivea)

بهترین محصولات بهداشتی برند آلمانی نیوا (Nivea)

 

 

اسپری ضد عرق زنانه نیوآ سبک BLACK & WHITE INVISIBLE حجم ۱۵۰ میلی لیتر

کار در هوای گرم و خارج از منزل سبب ارتقاء تعریق تن می گردد. برای خودداری از پخش‌شدن بوی نا مطلوب به به کارگیری از محصولی نیاز داریم که علاوه‌بر پرهیز از ارتقا تعریق، سبب ساز ساخت بوی خوش گردد. کمپانی‌های بهداشتی تولیدات ضدتعریق متنوعی را با دقت به نیاز و سلیقه‌ی اشخاص متعدد ایجاد کرده‌اند که رول‌ها، استیک‌ها و اسپری‌ها از اشکال آنها می‌باشند. میان تولیدات ضدتعریق، اسپری‌ها هوا داران بیشتری دارا‌هستند. مارک «نیوآ» (Nivea) که برای اکثر اشخاص برندی شناخته‌شد‌ه‌است، اسپری‌های ضدتعریق با عطر‌های د‌ل‌نشین و به یادماندنی دارااست. تولیدات این تولید کننده با بیشتر سلیقه‌ها سازگار میباشد. اسپری زنانه‌ی «نیوآ» سبک «BLACK & WHITE INVISIBLE» با ماندگاری و مراقبت ۴۸ساعته، دارنده عصاره‌ی گیاهان دریایی میباشد و فارغ از ساخت‌و‌ساز لک بر روی جامه‌ها، حس شادابی و طراوت را برای شخص به همراه داراست. این اسپری با ساخت لایه‌ای محافظ، تعریق را به تعویق می‌اندازد.

بهترین محصولات بهداشتی برند آلمانی نیوا (Nivea)

بهترین محصولات بهداشتی برند آلمانی نیوا (Nivea)

 

کرم مرطوب کننده نیوآ سبک soft حجم ۱۰۰ میلی لیتر

کرم مرطوب کننده سافت نیوا دست‌های خویش را که می‌شویید و یا این که هنگامی که با مایع ظرف شویی فعالیت میکنید و دستکش به دست ندارید، شم بسیار بدی روی پوست دست و شما ساخت‌و‌ساز می‌نماید. صورت شما نیز همین ماجرا با خود دارد و گهگاه شم میکنید پوست صورتتان کشیده شد میباشد و حزن خاصی دارااست. جای نگرانی وجود ندارد برای همگی پیش میاید که پوستشان خشک گردد. این واقعه بیشتر به خیال و خاطر تغییرات آب و هوا برخی غذاها صورت میدهد و به راحتی هم قابل معالجه میباشد. اصولا این اختلال آن قدر معمولی میباشد که نمی‌توان آن را بیماری دانست که احتیاج به معالجه داشته باشد. یک کدام از دارای شهرت ترین و در عین حال یک کدام از مطلوب ترین تولیدات برای از میان بردن خشکی پوست کرم مرطوب کننده سافت نیوا میباشد این کرم نوع پیش رفته تر کرم مرطوب کننده نیوا میباشد که از حدود ۵۰ سال پیش به‌این سو با بسته بندی فلزی و رنگ آبی رنگ ساخت‌و‌ساز گردیده است. افزودن عصاره های گیاهان مرطوب کننده به‌این کرم باعث شد‌ه‌است کرم مرطوب کننده سافت نیوا به یک کدام از مشهور ترین و در عین حال پر مصرف ترین کرم های مرطوب کننده جهان بدل گردد. کرم مرطوب کننده سافت نیوا چنان پر طرفدار میباشد که چه این مدل سافت و چه مدل ساده این کرم برای سال های سال بی‌تغییر‌و تحول در فرمول آن ساخت و ساز شد‌ه‌است.

بهترین محصولات بهداشتی برند آلمانی نیوا (Nivea)

بهترین محصولات بهداشتی برند آلمانی نیوا (Nivea)

 

 

اسپری ضد عرق مردانه نیوآ مدل Invisible Fresh حجم ۱۵۰ میلی لیتر

اسپری ضدتعریق «Invisible» مارک «نیوآ» انتخابی ایده آل برای همه آقایان میباشد. این اسپری با عنوان invisible fresh عرضه گردیده و مخصوص آقایان میباشد. این اسپری با ماندگاری ۴۸ساعته کنترل‌کننده و ازبین‌برنده‌ی بوی عرق میباشد و ترکیبات موثری برای کنترل تعریق و خشک نگه‌داشتن ناحیه‌ی زیربغل دارد. هنگام اسپری‌کردن، ترکیبات آن روی پوست احساس خنکی تولید می‌نماید و تاثیر قابل‌توجهی در خشک‌ماندن و دوری از تعریق داراست. از اسپری invisible نیوآ می‌توان به طور روزمره نیز بهره مند شد و بو‌ی آن ملایم و خوش‌بوست.

بهترین محصولات بهداشتی برند آلمانی نیوا (Nivea)

بهترین محصولات بهداشتی برند آلمانی نیوا (Nivea)

 

 

5/5 - (51 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *