بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی اسنس (Essence)

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی اسنس (Essence) | هفت رژ ✅ مجله زیبایی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 7 دقیقه

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی اسنس (Essence) : برای آشنایی با بهترین محصولات آرایشی این برند با ما همراه باشید در هفت رژ مجله زیبایی

تاریخچه برند اسنس (Essence)

مارک اسنس برای او‌لین بار به وسیله خانمی به اسم کریستینا در سال ۲۰۰۱ ایجاد شده است. مقصود از راه اندازی و ساخت تولیدات اسنس، علاوه بر داشتن کیفیت و زیبایی، داشتن بها و مقرون به صرفه بودن آن برای همگی میباشد. ناگفته نماند، به انگیزه ایجاد این تولید ها در اروپا، FDA یا این که به عبارتی کنترل کیفی اروپا، از مقررات سخت گیرانه ای برای ساخت و ساز و عرضه این تولیدات به کارگیری کرده است تا اسنس بتواند با دارا بودن تنوع تولیدات از شایسته ترین کیفیت با قیمت ارزان برخوردار باشد.

لوازم آرایشی اسنس در سال ۲۰۰۲ در سرزمین آلمان در بازار ارائه شد و حدودا نزدیک به ۶ سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۷، عنوان برگزیدگان مارک اسباب و اثاث آرایشی سال را در آن مملکت اذعان خویش نمود.در سال های متمادی، مارک اسنس به کشورهای مختلفی بنا به تقاضای عموم ابلاغ شد، به طوریکه در سال ۲۰۱۰ به فروشی بالای یک میلیون دلار در آمریکای شمالی رسید. مارک اسنس، بعداز ۱۳ سال، توانست عنوان پرفروش ترین مارک اروپایی را به خویش تخصیص دهد و در ۱۱ سرزمین اروپایی مانند آلمان، سوییس، هلند و مجارستان و..رتبه اولیه را کسب کند. فعلا تولیدات اسنس به بیشتراز ۸۰ کشور در ۵ قاره جهان ارسال می‌گردد.

ریمل اسنس سبک Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara

آرایش و پیرایش چشم از زمان قدیم تا به حال یک کدام از اساسی‌ترین نوع پیرایش‌ها برای زیبایی صورت به حساب امده میباشد. این امر نشان‌دهنده‌ اهمیت دادن ما به آرایش و پیرایش دیده بوده و یکی‌از اثاثیه آرایشی پر استفاده به کارگیری از ریمل برای فرم دادن به مژه‌ها میباشد. مژه‌ها یک کدام از اساسی‌ترین بخش‌هایی میباشند که به زیبایی دیده میافزایند. کمپانی اسنس در خصوصی تولیدات خویش اشکال ریمل را با گونه های برس‌های متعدد با نگرش در نظر گرفتن آرایش چشم وارد بازار جهانی نموده است. ریمل سبک «I Love Extereme» از نوع وسعت‌دهنده و دارنده برس انعطاف‌پذیر بوده که از چسبندگی مژه‌ها به هم دوری می‌نماید. کمپانی اسنس از سال ۲۰۰۱ کار خویش را شروع نموده است و جزو برندهایی میباشد که با دقت به نیاز مشتریان و بها معقولانه توانسته حیث اکثریت را به خویش جلب نماید. گزینش ریمل مطلوب مدام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده تا بتواند ظاهری قشنگ و طبیعی را به نمایش بگذارد. ولی می بایست ریمل را از برندی برای دیده خویش تعیین کنیم که به آن آلرژی نداشته و بلند و کوتاه بودن مژه و همینطور صاف یا این که فر بودن آن از عواملی بوده که در گزینش مطلوب ریمل تاثیرگذار میباشد. با اعتنا به تمامی‌ این مورد ها و نیاز مصرف کنندگان ریمل‌های متنوعی نظیر وسعت دهنده، فرم دهنده و بلند کننده به بازار جهانی عرضه شد‌ه‌است. این کالا با رنگ تماماً مشکی و برس انعطاف‌پذیر، وسعت قابل توجهی به مژه میدهد که برای عده ای که مژه‌های کوتاهی دارا هستند مطلوب خواهد بود. کمپانی اسنس Essence آلمان ریمل وسعت دهنده سبک I Love Extreme Crazy Volume را وارد بازار نموده است که‌این کالا با رنگ تماماً مشکی و بررسی جهت وسعت دار کردن مژه میباشد.

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی اسنس (Essence)

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی اسنس (Essence)

کرم پودر اسنس سبک Stay All Day 30

زیبایی و تازگی واژه‌هایی که همواره کامل کننده یکدیگرند، پس در شرایطی که میخواهید سهم بیشتری از زیبایی داشته باشید به تازگی پوست خویش دقت نمایید، این دقت قادر است در بلندمدت با تعیین یک رژیم غذایی مطلوب صورت دهد و چنانچه فرصت کافی برای این عمل ندارید بهتر میباشد تا کرم پودر قابل قبولی گزینش نمائید. محصولی که به شما یاری دهد تا با زیرسازی صحیح بتوانید صورت‌ای بی‌عیب و نقص داشته باشید. در این‌راه می بایست به نکات ویژه‌ای دقت فرمایید، یک کدام از او‌لین نکات دقت به فصلی میباشد که می خواهید در آن زیباتر باشید. از جمله در هوای گرم از کرم پودرهای مایع به کارگیری نکنید و در هوای سرد کرم پودرهای غلیظ‌تر مطلوب‌ترند. این محصول ها می توانند مایع، پودر و یا این که کرم باشند البته گزینش آنان به‌جز فصل به پوست شما هم‌بستگی دارد. در گزینش کرم پودر بدین دقت داشته باشید که قرار نیست رنگ پوست خویش را تغییر و تحول دهید. صرفا میخواهید رنگی یک دست در صورت خویش داشته باشید. پس مطلوب‌ترین رنگ برای شما رنگ پوست شما میباشد. و شایسته ترین معیار در لحاظ داشتن پوست گردن میباشد تا پوست صورت و گردن شما دورنگ مختلف نداشته باشد و زیباتر به لحاظ برسید. در آخر در حیث داشته باشید که چنانچه پوستی چرب دارید بهتر میباشد از یک فرآورده فارغ از چربی یا این که با منشا آبی به کارگیری نمایید. در‌حالتی که پوست شما خشک میباشد، یک کرم پودر چرب‌تر سازش بهتری باپوست شما خواهد داشت. البته از یاد نبرید که یک پارامتر نهفته نیز وجود دارااست و آن ماندگاری میباشد. هرچند که کرم پوری با اساس آب معمولا مطلوب‌تر میباشد البته ماندگاری چندانی نخواهد داشت و معمولا پوشانندگی با کرم پودرهای چرب‌تر بیشتر میباشد.

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی اسنس (Essence)

کانسیلر اسنس سری Stay All Day

کانسیلر سری «Stay All Day» برند آلمانی «اسنس» (Essence) حدود ۷ میلی‌لیتر حجم داراست که تا مدتی نه‌چندان کوتاه قابل‌استعمال میباشد. اسنس برای گونه های پوست‌های چرب، خشک و ساده قابلیت و امکان‌به کار گیری دارااست. مبنا‌ی رنگ کانسیلر اسنس بسیار روشن و نسبتا استخوانی میباشد و برای یک پارچه‌کردن نقاط تیره و پر‌نور پوست صورت و به‌خصوص تیرگی دورچشم‌ها و رد و لک جوش و آکنه و کبودی کاربرد داراست. Stay All Day ماندگاری بالایی دارااست که حدوداً تا ۱۶ ساعت ثابت میماند. بافت قابل انعطاف و سبک کانسیلر اسنس شم سنگینی و خستگی بر روی پوست به‌وجود نمی‌آورد. کانسیلر اسنس استفاده‌ی آسانی دارااست و دارنده شماره‌ی تایید صلاحیت بهداشت از سازمان غذا و دارو میباشد. کانسیلر نسبت به کرم‌پودر از فشردگی بیشتری برخوردار‌است و وضعیت گریمی دارااست تا بتواند بهتر عیوب و نواقص رخ را پوشش‌دهی نماید و به‌عامل سنگین‌تربودن بافتش نباید برای تمام صورت مصرف شود چون ممکن میباشد پوست حساس و ظریف صورت آسیب ببیند.

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی اسنس (Essence)

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی اسنس (Essence)

 

سایه چشم اسنس سری Exit To Explore

اسنس (Essence) تولیدات محصولات آرایشی را بر عهده دارد و برندی وابسته به اتحادیه اروپاست که در سال ۲۰۰۱ ساخته شده است. این برند دارنده کیفیت بالایی میباشد و به همین استدلال در کشور‌ایران دارای دوست داران اکثری میباشد. سایه چشم تک رنگ اسنس سبک Exit To Explore یک فرآورده فوق العاده میباشد که به یاری شما می‌آید تا آرایش و پیرایش دیده خویش را تکمیل نمائید. رنگدانه های حاذق این کالا با بافت پودری و لطیفی به خوبی پشت پلک شما می‌ماند و ریزش ندارد.

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی اسنس (Essence)

لاک ناخن اسنس Essence The Gel Nail Polish

این لاک بسیار شفاف بوده و برای کسانی که به دنبال لاک‌های درخشان می‌باشند، مطلوب خواهد بود. سری «The Gel» ماندگاری قابل قبولی داراست و تا چندین روز پی درپی شمارا از تمدید لاک بی‌نیاز خواهد کرد. این در حالی میباشد که‌این لاک‌ غلظت قابل قبولی هم داراست. به این ترتیب یک لایه از آن شرایط دلخواه شما روی ناخن‌ها را تولید کرده و نیازی به تکرار دفعات نخواهید داشت. این سبک از لاک ناخن‌های اسنس حدود ۹ میلی لیتر حجم دارااست و برای مدت طولانی قابل به کار گیری خواهد بود. از سایر مزایای این سبک از لاک‌های اسنس می‌توان به بدون تولوئن، دیبوتیل پتالات و فرمالدهید بودن آن اشاره نمود.

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی اسنس (Essence)

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی اسنس (Essence)

 

رژ لب مدادی اسنس سری Matt

یک کدام از اکسسوری‌های مورد علاقه خانم‌ها اسباب و اثاث آرایشی میباشد. آرایش و پیرایش مطلوب به شما یاری می‌نماید تا ظواهر خویش را زیباتر از پیشین فرمایید. از آنجایی که اسباب آرایشی تماس بدون واسطه با پوست شما دارا هستند، می بایست در گزینش آن توجه فرمائید. رژ لب یک کدام از پرکاربردترین اسباب آرایشی خانم‌ها میباشد که هم در استایل روزانه و هم در ضیافت‌ها و مجالس میتواند تاثیر بدون واسطه در پیرایش شما داشته باشد. مارک اسنس (Essence) از سال ۲۰۰۱ کار خویش را در موضوع ساخت و ساز اسباب آرایشی و بهداشتی شروع کرده و مقصود خویش را کیفیت بالای تولیدها قرار داده میباشد. این رژ لب دارنده رنگ مخصوص و خاصی میباشد که می تواند استایل شما‌را خاص‌تر نماید.

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی اسنس (Essence)

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی اسنس (Essence)

رژ لب جامد اسنس سری Ultra Last

رژ لب یک کدام از تولیدات پر طرفدار در میان اسباب و اثاث آرایشی خانم‌ها میباشد که به جهت تنوع رنگ زیاد توانسته مورد پسند تمامی اشخاص واقع گردد. تنوع بالای رژ لب‌ها با وجود نکات مثبت، ممکن میباشد شما‌را در گیر شک و تردید در گزینش نماید. رژ لب می بایست متناسب با رنگ پوست شما تعیین گردد تا با برقراری هماهنگی بین رنگ پوست و رژ لب، آرایش و پیرایش شمارا تحت تاثیر قرار دهد. رژ لب سری «Ultra Last» از تولیدات برند اسنس میباشد. . این رژ به طور جامد میباشد و لوگوی برند روی آن حک گردیده است. یک کدام از خصوصیت‌های خوب این رژ لب امکان پوشش‌دهی بالای آن میباشد. کافی میباشد این رژ لب را یک بار روی لب‌های خویش بکشید. تاثیر فوق‌العاده‌ی آن را روی آرایش و پیرایش خویش خواهید دید.

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی اسنس (Essence)

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی اسنس (Essence)

 

5/5 - (98 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

2 نظرات در حال حاضر

  1. مطلب خوبی بود ممنون از شما واقعا یکی از بهترین مارک های لوازم آرایشی اسنسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *