بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی میبلین (Maybelline New York)

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی میبلین | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله آرایشی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی میبلین : برند Maybelline که با عنوان کامل Maybelline New York شناخته می گردد یک مارک آرایشی آمریکایی میباشد که در سراسر دنیا به فروش می‎برسد. این مارک در واقع یکی‌از شاخه‌های مارک فرانسوی L’Oréal میباشد. کمپانی میبلین در سال ۱۹۱۵ بوسیله کارآفرینی ۱۹ ساله به اسم Thomas Lyle Williams احداث شد با ما باشید در هفت رژ

وی متوجه شد که خواهر بزرگترش، Mabel، ترکیبی از وازلین و گرد ذغال‌سنگ را به مژه‌های خویش مالیده و این منجر می گردد مژه‌ها تیره‌تر و پرتر به حیث برسند. وی با یاری این ایده و فرمولاسیون‌های شیمیایی محصولی ساخت‌و‌ساز کرد که با اسم Lash-Brow-Ine به فروش رسید. وی این محصول جدید خویش را به احترام خواهرش و ایده‌ای که از وی گرفته بود Maybelline نامید. در سال ۱۹۱۷ کمپانی میبلین ریملی با اسم Cake Mascara «او‌لین کالا آرایشی امروزی منحصربه‌فرد مژه برای استعمال روزانه» و بعداز آن ریمل Ultra-Lash را در دهه ۶۰ میلادی ایجاد کرد. مارک میبلین با گذشت زمان از یک بیزنس کوچک خانوادگی به یک کدام از برندهای آرایشی شماره یک در ایالات متحده تبدیل شد و راه و روش خویش را از نصیب مد و فشن به پیاده‌رو‌ها و دکان‌های نیویورک گشوده کرد. تولیدات میبلین به زنان اقتدار می دهد تا رخ‌های جدید را کشف نمایند و خلاقیت و شخصیت خویش را به اکران بگذارند. این مارک از زنان چیره و با خودبا‌وری الهام میگیرد. میبلین محصولاتی ارائه می‌نماید که در صنعت مد پیشرو و دارنده فرمولاسیون علمی توسعه یافته و کیفیتی ساختارشکنانه می باشند و با قیمت ارزان عرضه میگردند.

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی میبلین

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی میبلین

کرم پودر Maybelline Fit Me Foundation No 115

در شرایطی‌که در‌پی مطلوب ترین رنگ کرم پودر برای پوستتان می باشید که با بافت و رنگ پوستتان متناسب باشد. کرم پودر میبلین شایسته ترین مورد برای شما میباشد. کرم پودر میبلین «Maybelline» سبک (Fit me) دارنده فرمول ایده آل بری پوست های نرمال تا چرب میباشد. کرم پودری دارنده بافت کرمی و سبک میباشد که پوست را مات کرده و منافذ پوست را یکپارچه می نماید و نتیجه‌ی پایانی طبیعی داراست. کرم پودر میبلین براقی پوست را کنترل کرده و منافذ پوست را محو می کند همینطور با استعمال از فرمول (micro powder) تکنولوژی کوچک کننده ی منافذ پوستی به گذر زمان مجال منافذ پوستی کوچک خواهند شد.کرم پودر فیت می آزمایش گردیده از نگاه آلرژی پوستی و غیر جوش مطلوب برای گونه های پوست‌ها میباشد. کرم پودر فیت می با وسعت ۳۰ میلی لیتر و ارزش بسیار مطلوب میباشد. در عین حال در مقایسه با رقبا صرفا محصولی میباشد که در‌این سطح به جز مات کردن پوست منافذپوست را جمع کرده و و پوستی یکدست به جا می گذارد. تعیین رنگ کرم پودر رابطه بدون واسطه با رنگ پوست شما داراست. شماره ۱۱۵ با اساس رنگ کرم روشن به رنگ عاجی میباشد و رنگ بسیار طبیعی به پوست های طبیعی است .

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی میبلین

کرم پودر Maybelline Super Stay Full Coverage Foundation 30

تعیین کرم پودر کیفیت عالی یکی‌از مهمترین فرایند یک آرایش و پیرایش کامل میباشد. کرم پودر ۲۴ ساعته میبلین سبک (Super Stay) دربردارنده رنگدانه‌های قوی میباشد که تاثیر متعددی روی ماندگاری فرآورده دارا هستند. شماره ۳۰ کرم پودر میبلین با مبنا رنگ شنی مطلوب برای پوست‌های گندمی و متوسط میباشد. یک آرایش و پیرایش با مبنا روشن ملایم شایسته ترین تعیین برای روز‌های گرم فصل تابستان میباشد. این کالا به جهت ماندگاری و پوشانندگی بالایی که داراست، برای خانم‌هایی که فعالیت متعددی دارا‌هستند بسیار مطلوب میباشد و برای مدت طولانی پوست را تازه و شاداب نگه خواهد داشت. کرم پودر میبلین شایسته ترین پوشانندگی را با اعتنا به نوع پوست شما داشته و بافت بسیار سبک و فاقد چربی کرم پودر میبلین مطلوب برای گونه های پوست‌ها بوده و سبب مسدود شدن منافذ پوست نمیشود. در‌صورتی‌که پیرو یک کرم پودر سبک با پوشانندگی کامل عیوب پوستی میباشید کرم پودر میبلین شایسته ترین مورد برای شما میباشد.

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی میبلین

پالت صورت و چشم Pink Edge

از لاین سیتی کیتس مارک پرطرفدار میبلین، محصولی نو و کاربردی از این مارک است که خیال و خاطر شمارا برای یک آرایش و پیرایش زیبای چشم و صورت راحت می نماید.این پالت به طور تقریب تمامی اسباب و اثاث کاربردی که برای پیرایش صورت و چشم نیاز است را در اختیارتان قرار میدهد. پالت Pink Edge سیتی کیتس، دارنده هشت سایه چشم درخشان و ملایم و دو رنگ رژ گونه و هایلایتر زیباست.این پالت دربرگیرنده رنگ های صورتی نود و قهوه ای است که برای یک آرایش ملایم و روزمره مورد قابل قبولی میباشد.

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی میبلین

کانسیلر ایج ریواند میبلین شماره Light 120

با دارا بودن فرمولاسیون فعال هالوکسیل که در کاهش ظاهر پف و سایه های دور و اطراف چشم اثرگذار میباشد؛خطوط به دور چشم ،تیرگی و پف را پوشانده و پوست را نرم و لطیف می نماید.اینک پر فروش ترین کانسیلر در ایران میباشد.پوشانندگی این فرآورده بسیار بالا بوده و با مقدار کمی از مایع آن،سود بسیار مطلوبی حاصل میشود و در غایت پوستی یک دست و روشن به ارمغان می‌آورد. این جنس به طور سرخود دارنده پد بوده که سهولت به کارگیری و حمل آنرا بیشتر مینماید.طراحی کاربردی میکروفیل اسفنج این کالا به طوری میباشد که پوشش خویش را بر کوچکترین حفره های پوست صورت نیز انجام می نماید. این پد به طور کامل آنتی باکتریال میباشد. همینطور عملکرد پد این فرآورده از سوی تحلیل کنندگان این جنس بسیار خوب ارزیابی شد‌ه‌است.

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی میبلین

ریمل حجم دهنده و بلند کننده بسیار مشکی میبلین سبک Lash Sensational

یک حجم دهنده قوی و بلند کننده مژه میباشد. ریمل میبلین اصل مژه ها را فوق العاده مشکی، حجیم و بلند می نماید. برس آن طوری طراحی شد‌ه‌است که هنگام به کارگیری بازدارنده از به هم چسبیدن مژه ها می گردد.

بهترین محصولات آرایشی برند آلمانی میبلین

 

5/5 - (83 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *