تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا

تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی و آرایشی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا (ساده‌ترین شیوه‌ها برای تشخیص ریمل Bourjois اصل) برای اطلاع از روش های تشخیص با ما همراه باشید در هفت رژ مجله زیبایی

بورژوا «Bourjois» برندی فرانسوی میباشد که فعالیت خویش را با ساخت و ساز اسباب و اثاث گریم بازیگران آغاز کرد و با گذشت زمان به یک مارک جهانی تبدیل شد. تولیدات این موسسه تماما با چشم‌ها و گونه های پوست سازگار میباشد. ریمل‌‌های بورژوا یک کدام از لیست بلند و بالای محصولات این مارک میباشد که با خصوصیت‌های منحصربه‌فرد خویش، جزء پرطرفدارترین ریمل‌های موجود میباشد. همان طور که می دانید یک آرایش و پیرایش هر چقدر هم قشنگ باشد باز هم فارغ از ریمل یک چیز کم میباشد. پس تعیین یک ریمل کیفیت عالی که به دیده و مژه شما آسیب نرساند از الزامات پیرایش میباشد. امروزه با توسعه تولیدات و مارک‌های آرایشی تشخیص اصل بودن اسباب و اثاث آرایش و پیرایش، برای مثال تشخیص ریمل Bourjois اصل بسیار مشقت بار و به یک کدام از باید‌های خرید تبدیل شد‌ه‌است. غفلت یا این که سهل‌انگاری در خرید ریمل بورژوا هم ممکن میباشد برای شما گران به اتمام برسد. در این نوشته‌ی علمی با هفت رژ همراه باشید تا همه شیوه های تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا را محاسبه کنیم.

ساده‌ترین شیوه‌ها برای تشخیص ریمل Bourjois اصل

۱-بررسی کردن کد اصالت محصول

او‌لین شیوه، که مطلوب‌ترین روش برای تشخیص اصل بودن همه اسباب آرایش و پیرایش است، بررسی کردن کد اصالت محصول میباشد. بدین شکل که با خراشیدن برچسب زردرنگ روی محصول، کد ۶ رقمی آن را به شماره‌ی ۲۰۰۰۸۸۲۲ ارسال یا این که این کد را در وب سایت ttac وارد ‌فرمایید در‌صورتی‌که نام کالای متبوع پذیرش شد، نمونه اصل میباشد و با تایید صلاحیت سازمان بهداشت وارد میهن گردیده‌است.

تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا

تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا

 

۲-تطبیق همه خصوصیات و ظواهر این محصول با عکس آن در وب سایت

دو‌مین و بی آلایش‌ترین طریق تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا تطبیق همه خصوصیات و ظواهر این جنس با عکس آن در وب سایت اصلی مارک Bourjois میباشد.

علاوه بر طریق‌های بالا، راه و روش دیگر تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا ظواهر این کالا میباشد. نوشته‌های ریمل تقلبی برجسته‌، درخشان و پلاستیکی میباشد که گهگاه به گذر زمان پاک می شوند، همینطور دارنده قلمو پُرتر و کوتاه‌تر از سبک اصل آن میباشد. تفاوت دیگر بخش فرورفتگی تحت ریمل اصل بورژوا میباشد.

تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا

 

۳-صدای بسته شدن درب ریمل

ترفند بعدی اعتنا به صدایی میباشد که هنگام بسته شدن درب ریمل اصلی می‌شنوید. اگرهنگام بستن صدای لاک (Lock) یا این که به اصلاح قفل شدن اعطا کرد، این ریمل اصل میباشد.
بچ کد چند حروف و رقم میباشد که تاریخ انقضا و سری ساخت کالا را اکران می دهد. کافی میباشد این حروف و ارقام یا این که اسم ریمل را در یک تارنما دارای اعتبار مثل chekfresh وارد فرمایید، در حالتی که کالا اصل باشد اسم آن با همه خصوصیات بالا می آید.
نه فقط ریمل؛ بلکه همگی اثاثیه آرایشی ، هیچ وقت تخفیف‌های زیاد و عجیب و غریب ندارند. برای باور از بها حقیقی وواقعی محصول می توانید وبسایت مهم آن مارک را بررسی فرمائید.
محاسبه کردن شماره سریال نیز در اکثر زمان ها در تشخیص اصل بودن جنس به شما یاری می‌نماید. به‌این شکل که ۲ یا این که ۳ رقم شماره سریال از سمت چپ بارکد با میهن یا این که حیطه‌ای که محصول در آن ساخت‌و‌ساز گردیده می بایست منطبق داشته باشد.

تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا

تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا

 

 

۴-غلظت ریمل

طرز دیگر تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا غلظت آن میباشد. در حالتی که ریمل دارنده غلظت بالایی بود، به صورتی که مژه‌ها بعد از آن به کار گیری از آن به هم چسبیدند در تقلبی بودن آن تردید نکنید.
تولیداتِ اصل مدام مواد تشکیل‌دهنده و نکات را روی باکس محصول به یک‌سری گویش جهان درج می‌نمایند. در صورتیکه نکات مندرج کوتاه بود یا این که گویش دیگری نداشت به احتمال زیاد ریمل تقلبی میباشد. این طریق، روشی دقیق نیست البته دقت کردن به آن خالی از لطف نیست.

تشخیص اصل بودن ریمل بورژوا

 

5/5 - (32 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *