نحوه استفاده از برس آرایشی برای زدن کرم پودر

نحوه استفاده از برس آرایشی برای زدن کرم پودر | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله زیبایی ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

نحوه استفاده از برس آرایشی برای زدن کرم پودر : اکثر اوقات خانم ها اشکال پدهای آرایشی را بسته به نیاز و نوع میکاپی که برای صورت شان ایفا میدهند در کیف اثاثیه آرایشی شان دارند. وقتی پدهای حوله ای و اسفنجی را به کار گیری کرده اند و وقتی با تبلیغات ابزارهای جدیدتر وسوسه گردیده اند و تصمیم گرفتند اشکال جدیدتر و به روزتر آنان را برای خویش تدارک ببینند به کار گیری از فونداسیون و کرم پودر با برس‌ آرایشی شیوه خاص خویش را داراست و درصورتی که اصول آن رعایت نشود فیض فعالیت بی‌نقص و حرفه‌ای نخواهد بود با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله زیبایی

درصورتی که قصد زدن کرم پودر با برس‌ آرایشی را دارید از کرم پودرهای مایع و رقیق به کارگیری نمائید زیرا هر نوع کرم پودر یا این که ماده غلیظ دیگر با برس آرایشی قابل به کار گیری نیست و سطحی صاف و یک پارچه به شما نخواهد بخشید.

برای زدن فونداسیون و کرم پودر با برس‌ آرایشی بایستی از برس‌هایی به کارگیری فرمایید که موهای تصنعی دارا هستند، برس منحصر به فرد کرم پودر نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک میباشد و میتواند نواحی متعدد صورت را به خیر و خوبی و با سرعت بپوشاند. در حالتی که می خواهید کرم پودر شما پوشش متعددی روی صورت داشته باشد از برس‌هایی به کارگیری فرمائید که موهای پرپشت‌تری دارااست. فعالیت زدن کرم پودر را با یک برس آرایشی پاک شروع فرمائید، مطمئن گردید که برسی که برداشته‌اید به طور کامل پاک میباشد و هیچ ماده آرایشی کهن روی آن باقی نمانده میباشد در غیر این صورت ممکن میباشد آرایش و پیرایش شما موقعیت خمیری ناخوشایندی پیدا نماید.

نحوه استفاده از برس آرایشی برای زدن کرم پودر

نحوه استفاده از برس آرایشی برای زدن کرم پودر

 

 

شیوه درست به کارگیری از فونداسیون و کرم پودر با برس‌ آرایشی شیوه نقطه نقطه و محو کردن میباشد. این چنین که در آغاز برس را به کرم پودر می‌زنید آن گاه آن را به طور نقطه نقطه روی صورت نهاده و با حرکات دورانی هم راستا آن را محو می کنید. با این ترفند مکان موهای برس روی صورت باقی نخواهد ماند و کرم پودر به صورت یک دست روی سطح پوست پخش شود. در‌حالتی که میخواهید سود فعالیت صاف‌تر و یک دست‌تر خواهد شد در مرحله آن گاه یک اسفنج آرایشی بردارید و با ضربات آهسته روی پوست بزنید. این فعالیت سبب ساز می‌شو کرم پودر مازاد از روی پوست برداشته خواهد شد و آرایش و پیرایش شما موقعیت چروک و خمیری پیدا نکند.

این ایام ست های براش مسواکی را در بیشتر تبلیغات و دکان های آرایشی دیده ایم. شاید برای تان پرسش پیش آمده باشد که‌این همگی براش به چه دردی میخورد و چرا بایستی یک همچین ستی را به مکان یک پد بی آلایش تهیه و تنظیم کنیم؟ خب می بایست بگوییم که پخش کردن کرم پودر با اسفنج برای اشخاص مبتدی و تازه کار، عمل بی آلایش ای وجود ندارد که از عهده آن بربیایند و بتوانند به طور یکنواخت کرم پودر را روی صورت پخش نمایند، این اشخاص بهتر میباشد که از این برس های گرد حجیم به کارگیری نمایند. این برس ها به صورت مسواک بوده و طراحی آن برای راحتی شما در حیث گرفته شد‌ه‌است.

نحوه استفاده از برس آرایشی برای زدن کرم پودر

نحوه استفاده از برس آرایشی برای زدن کرم پودر

 

 

سر آن‌ها به جهت فشرده بودن سطح پوست را یکنواخت می نمایند و کرم پودر مازاد جذب آنان نمیشود و به نوعی در مصرف پوشاننده مورد نظرتان صرفه جویی می نمایند. از براش های بزرگ تر برای زیرسازی آرایش و پیرایش تان که مشمول کرم پودر، رژگونه و به کارگیری از پودر فیکساتور میباشد به کار گیری نمائید. براش های میانگین برای زدن سایه و کانسیلر مطلوب می‌باشند و براش های کوچک برای استعمال رژ لب، سایه ابرو، کشیدن خط چشم و سایه به کارگیری می‌شود.
در واقع در شرایطی که از این ست ها استعمال می‌کنید، پکیج جامعی برای پیرایش تان دارید. اما فضای متعددی را میگیرند که دیگر نمی توانید همگی را داخل کیف دستی تان با خویش حمل فرمایید. قدمت زیادی می نمایند و تا دل تان بخواهد میتوانید آن‌ها را بشورید. پس شستشو فراموش نشود. اما این ست ها از دیگر موردها گران تر می باشند. پس درصورتی که فن آرایشی را به طور حرفه ای دنبال میکنید آنان را تهیه و تنظیم نمائید.

5/5 - (12 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *