آموزش کشیدن ریمل ابرو + معرفی چندین برند عالی

آموزش کشیدن ریمل ابرو + معرفی چندین برند عالی | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

آموزش کشیدن ریمل ابرو + معرفی چندین برند عالی : ریمل ابرو دیگر یک کدام از اسباب آرایش و پیرایش و اسباب و اثاث درون کیف آرایش خانم ها به حساب آورده می شود. داشتن ابروهای خوشگل و پر و خوش وضعیت سبب می گردد صورت خانم ها شاداب تر و برنا تر به حیث رسد. راحتی به کارگیری از ریمل ابرو ان را به یکی‌از اثاثیه پیرایش پرطرفدار نموده است با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله زیبایی

مزایا و کاربردهای ریمل ابرو

افزودن رنگ دلخواه به ابروها

ریمل ابرو معمولا در رنگ ها و سایه های رنگی مختلفی ایجاد و ارائه می شود که هر خانومی میتواند با اعتنا به رنگ ابروها و رنگ موها، شید متناسبی از ان را گزینش و تنظیم نماید. شما می تونید با ریمل ابرو، رنگ ابروهایتان رو بولدتر، گرم تر، تیره تر یا این که پر‌نور تر نمایید.

حالت دادن به ابروها

ابروها به طور طبیعی، شرایط به هم ریخته و نا مرتب ای در طی روز به خودشون می گیرند که به کارگیری از ریمل ابرو منجر می گردد تر و تمیز تر، شانه گردیده و به طور کامل قشنگ به لحاظ رسد. ضمن اینکه خیلی از خانوم ها با موقعیت طبیعی رشد تارهای ابروهایشان اختلال دارا‌هستند که می‌توانند با ریمـل ابرو، آن را منظم تر و شکیل تر نمایند.

آموزش کشیدن ریمل ابرو + معرفی چندین برند عالی

آموزش کشیدن ریمل ابرو + معرفی چندین برند عالی

 

 

پر کردن جاهای خالی ابرو

شاید گران قدر ترین مزیت استعمال از ریمل ابرو همین باشد! پر کردن قسمت های خالی ابروها که اگه این فعالیت رو با مداد روی پوست ایفا بدید، به هیچ عنوان طبیعی به حیث نمی‌رسد، ولی با به کار گیری از ریمل ابرو (چه دربردارنده ژل حجم دهنده باشه و چه دربردارنده میکرو فیبر)، می تونید به صورت تارهای طبیعی، جاهای خالی ابرو رو مالامال نمائید.

 

نحوه به کارگیری از ریمل ابرو

ریمل ابرو زدن، عمل بسیار معمولی ای هست صرفا می بایست توجه فرمائید که براش ریمل را روی پوست دور و بر ابروها نکشید، صحیح مثل ریمل مژه! برای به کارگیری از ریمل ابرو، ۲ شیوه رو می تونیم بهتون سفارش بدیم:

شیوه شانه زدن ابروها

توی این طریق، مثل شرایط شانه زدن به ابروها، براش ریمل را از اولِ تار ابروها تا انتهای ان می‌کشید و در سوی طبیعی رشد تارهای ابرو، آن ها رو شانه می زنید که به راحتی آراسته و رنگ گردیده می گردد.

آموزش کشیدن ریمل ابرو + معرفی چندین برند عالی

آموزش کشیدن ریمل ابرو + معرفی چندین برند عالی

 

 

شیوه شانه زدن در سمت مخالف

طریق دیگری هم که وجود دارااست این میباشد که براش ریمل را از انتهای تار ابرو به سمت بیخ ابرو میکشید و در سوی عکس رشد تارهای ابرو! این فعالیت برای این میباشد که از مزایای ریمل ابرو به نحو احسن فایده ببرید و ابروهایتان تماما رنگی، بولد و آرایش و پیرایش کرد‌ه باشد. در آخر هم بایستی ابروها رو به طور کامل به شیوه طبیعی (طرز نخستین که در صدر توضیح دادیم) ریمل بزنید تا موقعیت نچرال به خودشان بگیرند.

نکته: برای اینکه ابروها خیلی قطور و پرپشت بشود، دو جايگاه به آنان ریـمل ابرو بزنید و میان ۲ جايگاه، ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه فاصله بدید تا مایع ریمل ابرو، مقداری روی ابروها خشک خواهد شد و آن‌گاه سری دوم رو بزنید.
پیش از زدن ریمل به ابروها، براش ریمل رو روی یه دستمال کاغذی به آرومی بکشید تا مایع مازاد اون گرفته بشه و روی ابروها، گلوله گلوله نشود.

معرفی ریمل ابروی خوب:

ریمل ابرو مارک میبلین : Maybelline New York Eyestudio Brow

بهترین مداد ابرو

ریمل ابرو مارک ریمل: Rimmel Brow This Way Lightweight Gel

بهترین مداد ابرو

ریمل ابرو مارک دیور: DIOR Diorshow Brow Styler Gel

بهترین مداد ابرو

 

ریمل ابرو مارک بنفیت: Benefit Gimme Brow Volumizing Fiber Gel

بهترین مداد ابرو

4.9/5 - (25 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *