فیس براش چیست؟ + نکات خرید

فیس براش چیست؟ + نکات خرید | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله مد و زیبایی و آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

فیس براش چیست؟ + نکات خرید همگی خانوم ها به محافظت از پوست و رسیدگی به پوست، اهمیت زیادی می دهند و دوست دارند که با کمترین هزینه، بیشترین فیض رو بگیرند و بتوانند با این محافظت ها، به جوانسازی صورت و داشتن پوست صاف و بدون نقص امداد بیشتری نمایند برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله مد و زیبایی

در رابطه فیس براش، خوب بودن آن و قیمتش، خیلی از شما سوالاتی توی ذهنتان دارید که مطلقا برایتان اساسی است که به پاسخ صحیح و خیر و خوبی در رابطه با آن برسید. بالاخره هزینه کردن برای خرید یک دستگاه فیس براش برق یا این که نوع دستی ان، بایستی با دیده گشوده باشد تا فیض دلخواهتان را ازش بگیرید..

فیس براش یک وسیله کوچک برقی میباشد که با باتری عمل می نماید و اندازه و صورت آن، مشابه به ماشین ریش تراش میباشد. این وسیله تعدادی برس شکل فرچه ای دارااست که بسته به نوع فیس براش، به طور چرخشی یا این که لرزشی عمل می نماید و این برس، سبب لایه برداری و تطهیر و شستشوی عمیق پوست می‌شود. فیس براش دستی هم در بازار وجود داراست که بها کمتری داراست و بایستی با حرکات دست روی پوست رو لایه برداری نماید.

فیس براش چیست؟ + نکات خرید

فیس براش چیست؟ + نکات خرید

 

فیس براش خوب میباشد؟

در صورتی بخوایم یه پاسخ کلی بدین پرسش بدهیم، می بایست بیان‌کنم که آری خوب میباشد زیرا فیس براش مزایای ذیل را برای صورتتان به ارمغان میارورد:

✅ از میان بردن سلول های مرده و سطحی پوست.
✅ پاک سازی عمیق صورت و منافذ ان از گرد و خاک، مواد آرایشی، چربی و… .
✅ امداد به کوچک شدن منافذ پوست.
✅ امداد به بهتر شدن گردش خون در پوست و ساخت و ساز شفافیت و درخشندگی در صورت.

فیس براش چیست؟ + نکات خرید

فیس براش چیست؟ + نکات خرید

 

نکته:
تاثیر به کارگیری از فیس براش نسبت به شستشوی بی آلایش صورت، بسیار بیشتر و قادر تر میباشد و به همین خیال و خاطر، پیشنهاد میشود که از آن بسته به نیاز پوستتان به کارگیری نمایید. یعنی با دقت به فرآورده پوستتان، هفته ای ۲ تا ۳ مرتبه کافی میباشد و جنس و نوع فیس براش هم بایستی به همین شکل گزینش فرمایید، براین اساس در حین خرید، به طبع به تناسب چهره براش برای جنس پوست دقت فرمایید.

 

نکات اساسی در رابطه خرید و محافظت و روش استعمال از فیس براش

۱- به طبع فیس براش مطلوب و کیفیت عالی بخرید تا ناچار نشوید چنددفعه برای اون هزینه فرمائید یا این که به پوستتان جراحت برسانید.

۲- حد میانه‌روی را در استعمال از فیس براش رعایت فرمائید و هر فرصت که دیدید که پوستتون تحریک، قرمز رنگ و ملتهب گردیده، به کار گیری از اون را متوقف نمایید.

۳- از شوینده های ملایم و غیرصابونی برای شستن و استعمال در کنار فیس براش به کار گیری فرمائید و همینطور شوینده های لایه بردار را کنار بگذارید زیرا لایه برداری رو تقویت می نماید و پوستتون جراحت می بیند.

۴- به طبع فیس براش را به خیر و خوبی منزه و کم آب فرمایید تا آلوده و کثیف به میکروب نباشد. چنانچه فیس براش دستی دارید، گفته می‌شود که بایستی مثل مسواک، هر چندین ماه یکبار اونو ردوبدل نمائید.

۵- بهتر میباشد فیس براش را روی پوست جوش دار و ملتهب به کارگیری نکنید.

فیس براش چیست؟ + نکات خرید

فیس براش چیست؟ + نکات خرید

 

5/5 - (38 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *