۶ سرم مو دو فاز ۲۰۲۱
6 سرم مو دو فاز 2021

6 سرم مو دو فاز 2021 | هفت رژ ✅ آموزش آرایشی و زیبایی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 11 دقیقه

۶ سرم مو دو فاز ۲۰۲۱: سرم مو چیست؟ سرم مو محصولی حالت دهنده و ترمیم کننده می باشد که سطح مو شما را را پوشش می دهد. این بار قصد داریم شما را با بهترین برند های سرم مو آشنا کنیم. سرم مو بیشتر افرادی که مو های وز و موهای خشکی دارند استفاده می کنند، سرم مو به نرم شدن فولیکول های مو سر کمک می کند. علت های زیادی هستند که باعث خشک شدن مو میشود مانند: شستن زیاد مو،استفاده از وسایل گرمایشی اتو مو ، سشوار و… نور آفتاب و سیگار کشیدن باعث خشک شدن ریشه و ساقه مو می شوند. همچنین برای خوش حالت شدن و تقویت مو ها از سرم مو می توان استفاده کرد که در ادامه با  پرفروش ترین و بهترین سرم مو آشنا می شوید پس با هفت رژ همراه باشید.

فواید استفاده از سرم مو چیست؟

6 سرم مو دو فاز 2021

سرم مو می تواند به روش های متفاوت به سلامت موهای شما کمک کند. در ادامه به چند مورد از فواید سرم مو اشاره می کنیم.

از وز و خشک شدن موها جلوگیری می کند

اگر موهایتان ضعیف و نازک و آسیب دیده باشد، ممکن است وز و خشک به نظر برسد و یا پف زیادی داشته. سیلیکون موجود در سرم مو، وز موها را گرفته و آن ها را یکدست خواهد کرد.

برخی از سرم موها نیز حاوی پروتئین های هیدرولیز شده می باشند که بار ساکن موها که مهم ترین عامل در وز شدن موها هستند را خنثی می کنند.

افزایش لطافت مو

خاصیت ضد وز بودن سرم مو، لطافت مو را به دنبال دارد. سلیکون سرم، سطح مو را پوشش داده و حالتی نرم و ابریشمی به مو می دهد .

کاهش گره خوردگی مو

طبیعتا وقتی موها نرم و ابریشمی شوند کمتر گره خواهند خورد. سرم مو گره خوردگی موها را به طور شگفت آوری کاهش می دهد و موجب می شود که شانه زدن و حالت دادن موها راحت تر شود.

براق شدن مو

وقتی موها صاف شوند براق تر و درخشان تر به نظر خواهند رسید. علاوه بر این، بعضی از سیکون های موجود در سرم نور را منعکس کرده که به طور کلی براقیت مو را افزایش خواهد داد.

بهبود حالت مو

شکل فولیکول مو باعث حالت گرفتن موها شده و همین موضوع علت یک شکل نبودن حالت مو در افراد مختلف می باشد.

مهم نیست که چه مدل مویی داشته دارید؛ صاف، موج دار و یا فر. مهم این است که حالت موهای شمادر نوع خود بهترین باشد.

سرم مو انواع مختلفی داشته. به عنوان مثال سرم مخصوص موهای فر باعث می شود که فر موها یکدست و مرتب شود. سرم مخصوص موی صاف باعث می شود موها صاف تر و براق تر به نظر برسند.

ترمیم کننده و محافظت کننده مو در برابر آسیب

خاصیت پوشانندگی سرم باعث محافظ از موها در برابر آسیب های مختلف می شود. آسیب هایی از قبیل؛
رنگ کردن، صاف کردن، اتو و سشوار کشیدن، اشعه خورشید و استفاده از تافت، ژل و … . علاوه بر این اگر دچار این آسیب ها شوید سرم به کمکتان خواهد آمد و موهایتان را ترمیم می کند.

 

چه نوع سرم موی دو فاز بخریم؟

6 سرم مو دو فاز 2021

۶ سرم مو دو فاز ۲۰۲۱

برای بهترین انتخاب سرم مو دو فاز را داشته باشیم باید یک سری معیارهایی را در نظر داشته باشیم  در این مطلب به سراغ معیارهایی رفتیم که کار انتخاب را راحت‌تر و دقیق‌تر می‌کنند.

  • سرعت تأثیرگذاری
  • کیفیت ساخت
  • سهولت استفاده
  • نظرات مصرف کنندگان
  • ارزش خرید نسبت به قیمت

در ادامه این مطلب به بهترین سرم‌های دوفاز در بازار که ویژگی‌های بالا را دارند درباره آنها بررسی کرده‌ایم.

۱.اسپری مو دو فاز ترمیم کننده یانسی

6 سرم مو دو فاز 2021

۶ سرم مو دو فاز ۲۰۲۱

اسپری دوفاز ترمیم‌کننده یانسی محصول اسپانیا می باشد. کیفیت بالای این محصول توانسته طرفداران  زیادی را جذب کند. این محصول اسپری‌های دوفاز موها را تقویت می‌کند و تا حدودی باعث ترمیم موها می‌شود. این نوع اسپری موی یانسی و موارد دیگر مانند باندی مراقبتی دور مو پیچیده شده و آن مراقبت می کند.

سرعت تأثیرگذاری

خریداران این محصول به کیفیت آن اشاره کرده‌اند. برخی افراد در طول چندماه، با استفاده از این روغن، موهایی نرم و سالم دست پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد سرعت تأثیرگذاری اسپری یانسی بسیار بالاست.

کیفیت ساخت

اسپری یانسی موها را نرم و لطیف می‌کند و هم از طریق آب‌رسانی مواد مغذی را هم به موها تزریق می کند. البته توجه داشته باشید که محصولات مراقبتی پوست و مو که غیرخوراکی می باششند از درون بدن تغییری روی وضعیت اعضا ایجاد نمی شود ولی می‌توانند به طور موضعی به بهبود موها کمک کنند. سرم موی یانسی نیز از بیرون می‌تواند موها را حالت دهد و نرم و لطیف کند.

 

اسپری یانسی مو را در برابر گرمای وسایلی چون سشوار و اتوی مو محافظت خواهد کرد و کیفیت ساخت قابل قبولی دارد. نوع اسپری به‌کاررفته در آن، جوجوبا، عصاره جوانه گندم و آووکادومی باشد. همه این‌ها برای تقویت موها معروف‌اند و اثرگذاری بالایی دارند.

سهولت استفاده

خیلی ساده و راحت می‌توانید از این سرم موی دوفاز استفاده نمائید. این محصول در قالب اسپری درست شده و برای همین استفاده از آن آسان و بی‌دردسر است. استفاده از این محصول کاری ندارد؛ کافی است قبل از سشوار یا استفاده از انواع حالت‌دهنده‌های مو، کمی از آن را روی موها بمالید و ماساژ بدهید.

نظرات مصرف کنندگان

خریداران قبلی اسپری یانسی از بو، حجم و کیفیت آن راضی بوده‌اند. این اسپری زبری، خشکی و وِزشدن موهای بسیاری از افراد را از بین ببرد.

قیمت

قیمت از قسمت های مهم در انتخاب سرم موی دوفاز می باشد. قیمت این سرم گران است. برای خرید ان باید چند صد هزار تومان هزینه کنید. البته به یاد داشته باشید که حجم سرم در هر بسته حدود ۵۰۰ میلی‌لیتر می باشد؛ یعنی حجم زیادی دارد.

در خرید سرم مو به تاریخ انقضا نیز توجه  داشته باشید. زیرا اگر فقط چندماه به انقضای محصول باقی مانده باشد، به ضرر شما خواهد بود و سرمی روی دستتان خواهد ماند که حجم زیادی دارد و بعد از چندماه دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

۲. اسپری مو احیا کننده دو فاز فرش فیل

6 سرم مو دو فاز 2021

۶ سرم مو دو فاز ۲۰۲۱

اگر شما نیز به دنبال بهترین سرم موی دوفاز می باشد، اسپری احیاکننده دوفاز فرش‌فیل نیز انتخاب خوبی می باشد. این محصول می‌تواند با ایجاد شفافیت، نرمی و ابریشمی‌کردن موها باعث احیای موهایتان شود. اگر موهایتان وز می شود و گره می‌خورد می‌توانید از این اسپری استفاده کنید.

سرعت تأثیرگذاری

سرعت اثرگذاری این محصول روی موها نیز قابل قبول می باشد و خیلی ساده بعد از بیرون آمدن از حمام، موهایتان را با آن نرم و درخشان کرده و نتیجه کار را ببینید. البته توجه داشته باشید طبق گفته مصرف‌کنندگان این اسپری، خاصیت حجم‌دهندگی زیادی نداشته اما در لطیف و درخشان‌کردن موها نقش بسیارمهمی دارد.

کیفیت ساخت

سرم مو دو فاز فرش فیل می‌تواند موهایتان را از حالت وِز و خشک خارج کرده. نیازی به آب‌کشی هم نداشته و گره‌های موهای شما را کاملا باز می‌کند و حالت خوبی به آن خواهد داد. آب‌رسانی بالایی دارد و از نکات ارزشمند آن می باشد و شفافیت و درخشندگی خوبی ایجاد می‌کند. اسپری فرش‌فیل ضد الکتریسیته ساکن می باشد و این یعنی موهایتان نرم و ابریشمی خواهد شد.

سهولت استفاده

این سرم هم به شکل اسپری بوده و می‌توانید به‌ راحتی با اسپری‌کردن محتویات داخل بطری آن، راحت و بی‌دردسر از سرم استفاده نمائید. با مصرف این اسپری روی موها، شانه‌زدن برایتان راحت می‌شود و خیلی آسان می‌توانید از دست گره‌ها و وِزها ی مو راحت شوید.

6 سرم مو دو فاز 2021

نظرهای مصرف کنندگان

طرفداران این سرم از آن راضی‌ بوده و از میزان مطلوب آب‌رسانی‌اش تعریف می‌کنند.با این وجود  به نظر می‌رسد که چندان حجم‌دهنده  مو نیست اما سرم مناسبی می باشد و موها را درخشان و نرم خواهد کرد. قبل از استفاده از اتوی مو، دستگاه‌های فِرکننده مو و… این سرم کاربرد زیادی داشته و باعث خوش‌حالت‌ترشدن موها خواهد شد و می‌تواند آنها را از آسیب حرارت این وسایل حفظ نماید.

قیمت

با توجه به نظرهای مشتریان، این اسپری تاثیرگذاری خوبی دارد. حجم آن هم حدود ۴۰۰ میلی‌لیتر می باشد. پس به نظر می‌رسد که می‌توان ارزش خرید را دارد و نسبت به قیمت این محصول قابل قبول است.

۳. سرم مو دو فاز مارال

6 سرم مو دو فاز 2021

برند مارال نیز یکی دیگر از مواردی است که می توان به عنوان بهترین سرم موی دوفاز خریداری نمود. فرقی نمی‌کند که چه نوع مویی دارید؛ در هر حال، این سرم برای همه نوع مویی کاربرد خواهد داشت. مثلا اگر موهایتان رنگ‌شده، خشک است یا وِز و…، می توان از سرم موی مارال استفاده کنید.

سرعت تأثیرگذاری

این سرم مو مارال با وجود ویتامین B5 در آن به تارهای مو آب‌رسانی می‌کند. بعد از اینکه سرم موی مارال را به موهای خود می‌زنید، خیلی سریع موهایتان نرم شده و اگر با الکتریسیته ساکن وز کرده یا دچار پُف شده باشد، حالتش نرم و درخشان به مو می دهد.

6 سرم مو دو فاز 2021

۶ سرم مو دو فاز ۲۰۲۱

کیفیت ساخت

این سرم دوفاز دارای ترکیب‌های سیلیکونی می باشد و موهایتان را درخشان می‌کند. وجود ویتامین هم کیفیت آن را بالا برده. نکته مهم این است که ترکیبات موجود در این سرم باعث شده که نیازی به استفاده از نرم‌کننده‌ها به‌طور جداگانه وجود نداشته باشد.

سهولت استفاده

این سرم هم مانند دو مورد دیگری که تا اینجا گفته شد، به شکل اسپری است و استفاده از آن ساده و سریع انجام می‌گیرد.

نظرات مصرف کنندگان

افرادی که موهای خود را زیاد سشوار یا اتو می‌کنند از این سرم مو رضایت زیادی دارند. همین نشان می‌دهد که با سرم مویی قابل‌اعتنا روبه‌رو هستیم که خواص مطلوبی دارد. برخی دیگر از مشتریان هم از توانایی این محصول در گرفتن وز موها تعریف کرده‌اند.

قیمت

حجم سرم مارال حدود ۴۵۰ میلی‌لیتر می باشد و قیمت آن زیاد نیست . با توجه به اینکه ویژگی‌های خوبی دارد، می‌توان به آن به چشم گزینه‌ای استاندارد نگاه نمود.

۴ .اسپری دو فاز آبرسان و ترمیم کننده مو بیول

6 سرم مو دو فاز 2021

سرعت تأثیرگذاری

اسپری دو فاز آبرسان و ترمیم کننده قوی مو سرم مو بیول، حاوی کراتین هیدرولیز شده و پرو ویتامین B5 مناسب برای انواع مو احیای سلولی و ترمیم کورتکس مو  در برابر آسیب های محیطی، حرارتی و اشعه UV از موها محافظت می کند.

کیفیت ساخت

این اسپری دارای ۲ فاز است.

فاز اول:

سرشار از پرو ویتامین B5 می باشد، که جذب ذرات فعال آبرسان موجود در سرم را به بالاترین حد ممکن خواهد رساند.

فاز دوم:

سرشار از کراتین هیدرولیز شده است که علاوه بر احیای دوباره کورتکس مو، بالاترین میزان محافظت در برابر آسیب های محیطی و شوک های حرارتی را برای مو ایجاد خواهد کرد. کراتین نقش احیای سلولی را بر عهده دارد و باعث ترمیم موهای آسیب دیده می شود. همچنین این محلول از تارهای مو در برابر اشعه مضر UV نیز محافظت خواهد کرد.

سهولت استفاده

این سرم هم مانند محصولات دیگری که تا اینجا گفته شد، به شکل اسپری است و استفاده از آن ساده و سریع انجام می‌گیرد.

نظرات مصرف کنندگان

افرادی که موهای حجیم دارند مناسب است قابل استفاده بر روی موهای خشک و مرطوب

 

قیمت

حجم سرم مارال حدود ۴۵۰ میلی‌لیتر می باشد و قیمت آن زیاد نیست . با توجه به اینکه ویژگی‌های بسیار خوبی دارد، انتخاب خوبی است

 

۵اسپری دو فاز موی آدرا

6 سرم مو دو فاز 2021

یکی دیگر از بهترین اسپری موی دوفاز می‌توان گزینه دیگری هم انتخاب کرد: اسپری دو فاز موی آدرا. این سرم مو هم دارای ویژگی‌های مختلفی می باشد و ادعا می‌کند که هم در نرم‌کردن مو تاثیر زیادی دارد و هم در حالت‌دهندگی، براق‌کنندگی و ترمیم و تقویت موها موثر می باشد.

سرعت تأثیرگذاری

ازاین اسپری دوفاز خوش‌بو می توان بعد از حمام یا قبل از استفاده از اتوی مو، فرکننده‌ها و سشوار به استفاده کرد و موها را از آسیب حرارت محافظت می‌کند تا آسیب کمتری ببینند. اثرات مطلوب این اسپری در حد یک روز بیشتر باقی نخواهد ماند.

صاف‌شدن موها با این اسپری کار راحت بوده و بنا به ادعای سازندگانش در آن فناوری‌هایی وجود دارد که کار ترمیم موها را نیز انجام می‌دهد. توجه داشته باشید اثرگذاری این محصول و البته کرم‌ها و سرم‌های موی مختلف بیش از یک روز نمی باشد. شاید استفاده مدام از آنها بتواند در درازمدت به بهبود وضعیت موها کمک نماید.

گفته می‌شود که این اسپری مو به کمک فناوری ترمیم زیست تقلید لایه محافظ هیدرولیپیدی سطح مو با موادی مانند کراتین هیدرولیز می‌شود و پروتئین‌هایی با ساختار طبیعی مو را احیا خواهد کرد.

کیفیت ساخت

در ترکیبات این اسپری دو فاز مو از کراتین استفاده شده است که حتما نام و اثرگذاری‌اش در حوزه ترمیم و تقویت وضعیت موها شنیده‌اید. استفاده از آن می‌تواند موها را نرم کرده و حالت بدهد. بوی خوبی نیز دارد.

سهولت استفاده

این محصول هم حالت اسپری دارد و مصرف آن راحت است. توجه داشته باشید، در خرید محصولات مراقبتی و بهداشتی از مو مانند انواع روغن‌ها به ساختار بسته‌بندی‌شان هم توجه کنید تا راحت‌تر بتوانید از آنها استفاده کنید.

نظرات مصرف کنندگان

نکته قابل توجه این محصول نرم و لخت‌‌کردن موها می باشد که درباره این اسپری از میان نظرات خریداران متوجه می‌شویم. البته توجه داشته باشید که کمی موهایتان را چرب خواهد کرد و اگر روی این موضوع حساس هستید، باید دقت بیشتری در خرید داشته باشید و حواستان باشد که شاید بهترین سرم موی دوفاز برای شما نباشد.

قیمت

این سرم مو حدود ۴۰۰ میلی‌لیتر می باشد و قیمت بالایی ندارد بنا به بررسی معیارها درباره خرید آن تصمیم‌گیری کنید.

۶ .ماسک مو دو فاز کریستال Argan Oil

6 سرم مو دو فاز 2021

بهترین سرم مو ۲۰۲۱

روغن آرگان هم از نام‌های آشنای مراقبت‌های مو و پوست می باشد  که بارها شنیده اید. ماسک موی دو فاز کریستال مدل روغن آرگان خاصیت آب‌رسانی زیادی دارد و روی لایه خارجی موهایتان اثر می‌گذارد. این ماسک می‌تواند از موخوره پیش گیری کند پس افرادی که موخوره دارند فقط کوتاه کردن تنها درمان آن می باشد.

سرعت تأثیرگذاری

از این سرم بعد از حمام می توان استفاده کرد طبف نظر خریداران تا دو روز همچنان به موها حالت می‌دهد و آنها را نرم نگه می‌دارد که مدت‌زمان مناسب و معقولی است.

کیفیت ساخت

این سرم مو نیز نیاز به آب‌کشی نداشته و موهای خشک و آسیب‌دیده را احیا می‌کند. آب‌رسانی و وجود مواد مغذی در این سرم مو کیفیت آن را بالا برده و مشتریان خود را راضی نگه داشته است.

سهولت استفاده

استفاده از این سرم هم در بطری‌هایی به شکل اسپری ساده و راحت می باشد. بنابراین، با خرید آن می‌توانید بدون اینکه محتویات داخلی بطری از بین رود ، خیلی راحت آن را به ساقه موها بزنید و استفاده کنید.

نظرات مصرف کنندگان

خریداران این محصول از خوش‌حالتی و نرمی موها بعد از استفاده از آن رضایت زیادی داشته اند. البته نکته مهمی را که گفته‌اند هم به یاد داشته باشید، نباید زیاد از حد از این سرم روی موها اسپری کنید. اگر زیاده‌روی کنید، موهایتان چرب خواهد شد و ساقه موها حالت سنگینی به خود می گیرد. بوی خوش و نرم‌کنندگی این سرم هم از نکات قابل توجه این محصول می باشد.

ارزش خرید نسبت به قیمت

سرم موی دو فاز کریستال حدود ۲۵۰ میلی‌لیتر می باشد. اگر ویژگی‌هایش و نظرات خریداران درباره آن، شما را از خریدن آن راضی کرده است، اسپری معقولی به نظر می‌رسد.

جمع‌بندی

6 سرم مو دو فاز 2021

پس از مطالعه این مطلب درباره بهترین سرم موی دوفاز اکنون راحت تر انتخاب سرم موی مورد نظر خود را کنید ومی دانید که مشتریان دیگر از چه برندهایی در بازار استقبال می‌کنند.

رسیدگی به موها باید به‌طور تلفیقی باشد؛‌ یعنی تلفیقی از مواد غذایی که می‌خورید و از درون روی بدنتان اثرات مثبت می‌گذارند و موادی که از بیرون اثرگذارند مانند ماسک‌ها، سرم‌ها و کرم‌ها  که می‌توانند تغییراتی بیرونی ایجاد کنند و از درون روی موها اثرگذار نمی باشند.

آیا شما تجربه خرید سرم موی دوفاز داشته‌اید؟ جنس موهایتان چطور است ؟ از میان برندهایی که گفته شد، کدام توجه‌تان را بیشتر به خود جلب کرد؟ از این مطلب بهترین سرم موی دوفاز را پیدا کردید؟ شما نیز می توانید با پاسخ به این سوالات نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا از نظرات شما همه استفاده کنند.

 

 

 

4.9/5 - (9 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *