ماساژ بینی بعد از عمل زیبایی + فیلم آموزشی

ماساژ بینی بعد از عمل زیبایی + فیلم آموزشی | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله مد و زیبایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه
ماساژ بینی بعد از عمل زیبایی + فیلم آموزشی : جراحی‌های زیبایی تعداد بسیار متعددی از جراحی‌ها را در عالم به خویش تخصیص میدهند. در این بین، جراحی بینی همواره در سکو‌های بالای این عمل‌ها قرار می گیرد. جراحی بینی یک کار دقیق میباشد و به نگهداری‌های دقیقی بعداز جراحی نیاز دارااست. یک کدام از این محافظت‌ها ماساژ بینی بعداز کار زیبایی میباشد. در این نوشته‌ی علمی، نگرش ماساژ بینی پس از کار زیبایی و فواید اجرا این ماساژ را توضیح می دهیم با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله مد و زیبایی
ماساژ بینی بعد از عمل زیبایی + فیلم آموزشی

 

 چه هنگامی به ماساژ بینی پس از فعالیت زیبایی نیاز داریم؟

در اکثر اوقات مفاد، استخوان‌های بینی به‌امداد یک حافظ منحصربه‌فرد، که خارج یا این که داخل بینی قرار داده میگردد، کم کم به مکان مطلوب خویش بازمی‌گردند. البته در برخی مورد ها مانند ناهنجاری‌های والا یا این که بینی کج، جراح برای جاری ساختن فعالیت زیبایی بایستی استخوان بینی را بشکند تا صورت بینی را عوض نماید. در اینگونه قوانینی جراح از شما خواهد خواست که برای صورت‌دهی بهتر به بینی، آن را ماساژ دهید.

یکی دیگر از عارضه ها این ماساژ، خودداری از ساخت بافت نو در محل جراحت‌های جراحی میباشد. هر جراحی با برش‌هایی روی پوست همراه میباشد. بافت تازه تولیدشده ممکن میباشد صورت بینی را زشت نماید و اثر جراحی را علامت بدهد. در مواقعی، این بافت نو حتی سبب ساز اشکال در تنفس می شود.

ماساژ بینی بعد از عمل زیبایی + فیلم آموزشی

ماساژ بینی بعد از عمل زیبایی + فیلم آموزشی

 

چه طور ماساژ بینی را ایفا دهیم؟

ماساژ بینی با پهنای انگشت شست اجرا می‌گردد. غرض از این ماساژ وارد آوردن اندکی فشار به استخوان‌های بینی برای جا افتادن بهتر آن ها میباشد. پس این ماساژ بایستی در یک‌ سوم بالایی بینی، که استخوان‌ها قرار دارند، صورت بپذیرد. برای آغاز بایستی پهنای شست را در دو طرف بینی قرار دهید و اندکی فشار وارد نمائید. این فشار می بایست میان ۱۰ ثانیه تا ۱ دقیقه نگهداری گردد. حس درد در این ماساژ طبیعی میباشد و نشان میدهد شما کارتان را صحیح اجرا می‌دهید. ممکن میباشد جراح از شما بخواهد صرفا یک طرف بینی را فشار دهید. این زمینه به موقعیت بینی و جراحی شما بستگی داراست. این کار می بایست در میان ۲۰ تا ۴۰ توشه در روز، پس از برداشتن حافظ‌های بینی و به‌بازه زمانی ۶ تا ۸ هفته صورت بپذیرد. جراح پروسه اجرا صحیح ماساژ را در هفته‌های بعداز فعالیت ارزیابی می‌نماید تا از فیض موردنظر مطمئن خواهد شد.

درصورتی‌که مقصود از اجرا ماساژ، پیشگیری از ساخت بافت مازاد روی آسیب باشد، همین طریق با اندکی تغییر تحول ایفا میشود. در این‌حالت بایستی از انگشت شست و اشاره استفاده نمود. پس از بهبود جراحت‌های جراحی ، یک طرف بینی را با پهنای شست و طرف دیگر را با انگشت اشاره بگیرید (مانند وضعیت فین‌کردن)؛ بعد اندکی فشار بدهید و چندین ثانیه نگه دارید؛ سپس انگشتان را به‌آرامی روی بینی بکشید تا به راس بینی برسید؛ مجدد به‌آرامی فشار دهید. بازهم ذیل‌تر بیایید تا به انتهای بینی برسید. بعد دو حاشیه بینی را به‌آرامی هم بچسبانید.

5/5 - (39 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *