راهنمای آرایش بی نقص با رنگ پوست

راهنمای آرایش بی نقص با رنگ پوست | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله مد و زیبایی و آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

راهنمای آرایش بی نقص با رنگ پوست : یک کدام از مرسوم ترین مشکلات آرایشی که هر خانمی می‌تواند مرتکب خواهد شد، به کارگیری از رنگ های نامناسب برای رنگ پوستش میباشد. نگران نباشید؛ میتوانید به آسانی رنگ هایی که دوست دارید را به کارگیری فرمائید. ولی بایستی رنگ ها و سایه های درستی را برای افزایش زیبایی فیس زیبایتان پیدا نمایید با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله مد و زیبایی

استعمال از سایه ها و رنگ های غلط می‌تواند رخ شمارا شاد و خوشگل یا این که آلوده و کثیف و کدر نشان دهد. شما تلالوی زیبای فروغ و روشنایی خورشید می باشید؛ البته به کار گیری از آرایش و پیرایش صحیح می‌تواند زیبایی شما‌را به سطح بالاتری پیروز شود. به علاوه، وقتی که در آرایش و پیرایش تان از رنگ های صحیح استعمال نمایید، آرایش و پیرایش تان طبیعی تر به لحاظ خواهد رسید. به دنبال این نوشته ی علمی با پیرایش مطلوب رنگ پوست های متفاوت آشنا خواهید شد.

چه طور رنگ پوست مان را تشخیص دهیم؟

پیش از اینکه بخواهید آغاز به آرایش و پیرایش فرمایید، بایستی رنگ پوست و همینطور ته رنگ پوست خویش را بشناسید. میکاپ آرتیست های ماهر ته رنگ های متعدد پوست را سه مجموعه سرد، گرم و طبیعی مجموعه بندی می نمایند. برای اینکه تشخیص دهید پوست تان چه ته رنگی داراست، باید به رگ های مچ دست تان نگاه نمائید. در شرایطی که رگ های شما تناژ رنگی بنفش یا این که آبی رنگ دارااست، ته رنگ پوست شما سرد میباشد. در صورتی‌که ته رنگ پوست شما گرم باشد، رگ های مچ دست تان سبز خواهند بود. در غایت در‌حالتی که رگ هایتان سبزآبی میباشد، ته رنگ پوست شما خنثی میباشد.

از طرف دیگر، رنگ پوست در دسته های دیگری مجموعه بندی میگردد. این تیم بندی مشتمل بر پر‌نور، میانگین، تیره و… می‌شود.

راهنمای آرایش بی نقص با رنگ پوست

راهنمای آرایش بی نقص با رنگ پوست

 

 

آرایش و پیرایش مطلوب با ته رنگ های متعدد پوست

ته رنگ پوست سرد

چه پوست تان پر‌نور میباشد چه تیره، اشخاصی که ته رنگ پوست سرد دارا هستند، می بایست در آرایش و پیرایش از رنگ های صورتی، بنفش، قرمز رنگ، آبی رنگ، سبز و طوسی خنک استعمال نمایند. به مکان تعیین کرم پودر صورتی هلویی رنگ، یک کرم پودر صورتی پرطراوت گزینش نمایید. رژ لب قرمز رنگ گیلاسی، و یا این که سرخابی بر روی لب های این تیم از اشخاص عالی به لحاظ میرسد. همینطور سایه دیده طوسی و بنفش تیره برای دیده ها مطلوب است. از رنگ های پر‌نور مثل صورتی کمرنگ نیز میتوانید تحت عنوان رژ لب به کار گیری فرمائید. این رنگ ها ممکن میباشد از دور ترسناک به لحاظ برسند، البته بر روی پوست تان خارق العاده میباشند.

ته رنگ پوست گرم

افرادی که ته رنگ پوست گرم دارا‌هستند، با یک پیرایش گرم عالی به حیث خواهند رسید. در حالتی که ته رنگ پوست گرمی دارید، بایستی رنگ هایی مثل نارنجی رنگ – قرمز رنگ، صورتی هلویی، برنز، قهوه ای و طلایی را تعیین فرمائید. کرم پودری نارنجی رنگ یا این که هلویی رنگ را آزمون فرمایید. برای لب هایتان، بهتر میباشد بجه ای رنگ های قرمز‌رنگ توتی، به سراغ رنگ های قرمز رنگ – نارنجی رنگ بروید تا به زیباترین شرایط ممکن به حیث برسید.

از آزمون رنگ های مرجانی که رنگ سال ۹۸ بوده و رنگی پرطراوت میباشد نترسید. رنگ های قهوه ای طبیعی و برنز متالیک، شما‌را به الهه ای طلایی و گرم تبدیل می نمایند.

ته رنگ پوست خنثی

در صورتی‌که ته رنگ پوستی خنثی دارید، به شما شادباش میگوییم! شما میتوانید نسبتاً از هر رنگ آرایشی که بخواهید استعمال نمائید. برای مثال میتوانید یک روز آرایش و پیرایش تان را به رنگ بنفش تیره تعیین کرده و در روز دیگر از رنگ طلایی و روز آن‌گاه هم یک پیرایش تیره خاص داشته باشید. هرکسی میتواند در پیرایش خویش از هر رنگی که میخواهد به کارگیری نماید، البته شما خانم های دارنده ته رنگ پوست خنثی، میتوانید سوای خوف از بد به لحاظ وصال، هرکاری دوست دارید اجرا دهید. خوش به حالتان!

راهنمای آرایش بی نقص با رنگ پوست

راهنمای آرایش بی نقص با رنگ پوست

 

 

پیرایش مطلوب با رنگ پوست های گوناگون

راهنمای آرایش و پیرایش بدون نقص با پوست روشن

در شرایطی‌که رنگ پوست روشنی دارید که به طور تقریب به رنگ سپید می‌ماند، به احتمال زیاد ته رنگ پوست تان سرد میباشد. از‌آن‌جا‌که رنگ پوست تان خنثی نیست، به کارگیری از رنگ پیرایش مطلوب با رنگ پوست تان تاحدودی سهل و آسان تر است. با این اوصاف، گشوده هم می بایست نکاتی را مدنظر داشته باشید. میکاپ آرتیست های ماهر معتقدند کسانی با رنگ پوست روشن بهتر میباشد از رنگ های گرم قهوه ای به کارگیری نمایند.

راهنمای آرایش و پیرایش بی نقص با پوست متوسط

چنانچه رنگ پوست شما چیزی در بین رنگ میانگین و پر‌نور میباشد، رنگ های نود و خنثی مطمئنا آیتم های قابل قبولی خواهند بود. اشخاصی با رنگ پوست شما میتوانند از کرم پودرهایی با تناژ زرد رنگ یا این که حتی تناژ طلایی استعمال نمایند. رژگونه هایی به رنگ هلویی طلایی و سایه دیده بژ با رنگ پوست شما منطبق دارااست. در حالتی که رنگ پوست شما چیزی دربین رنگ میانگین و تیره میباشد میتوانید از کرم پودرهایی که یه خرده تناژ عسلی دارا هستند به کار گیری نمائید. چنانچه اینگونه رنگ پوستی دارید، رنگ های متنوعی روی پوست شما جلوه خواهند داشت.

راهنمای آرایش و پیرایش بدون نقص با پوست زیتونی

رنگ پوست زیتونی مرتبه های مختلفی داشته و از زیتونی تیره تا پر‌نور را در بر می‌گیرند. رنگ پوست زیتونی معمولا ته رنگ خنثی یا این که کمی زردرنگ داشته که یه خرده به سبز میزند و از این رو به آن زیتونی می‌گویند. برای تعیین رنگ آرایش و پیرایش مطلوب می‌توانید سه رنگ را تعیین نمائید: یکی‌از رنگی که شم می‌کنید به رنگ پوست تان مجاورت میباشد، یکی از رنگ پاره ای تیره تر از رنگ پوست تان و پایانی هم رنگ پر‌نور تر از آن.

راهنمای آرایش و پیرایش بی نقص با پوست برنز

اکثر خانم ها دلداده پوست برنز می باشند. البته این پوست برنز هم شرابط خاص خویش را دارااست. برای پیرایش این رنگ پوست، از رژگونه های پر رنگ استعمال نمائید. رژگونه هایی با تناژ رنگی گرم برای پوست های برنز میانگین به طور کامل مطلوب می‌باشند. در گزینش سایه دیده، در صورتیکه میخواهید رنگ پوست تان را بیشتر نشان دهید، از تناژ طلایی به کار گیری نمائید.

راهنمای آرایش و پیرایش بی نقص با پوست تیره

در‌صورتی‌که پوست تیره ای دارید، بایستی از اثاثیه پیرایش رنگ پر‌نور به کار گیری فرمائید. کرم پودرهایی که مقداری از رنگ پوست شما پر‌نور تر باشند مورد قابل قبولی خواهند بود. همینطور می‌توانید از سایه های رنگ پر‌نور مثل سپید و نقره ای نیز استعمال نمائید. صرف حیث از اینکه پوست تان چه ته رنگی دارااست و از چه رنگی به کار گیری می‌کنید، مدام به یاد داشته باشید که کاری که بیشتر دوست دارید را ایفا دهید.

راهنمای آرایش بی نقص با رنگ پوست

راهنمای آرایش بی نقص با رنگ پوست

 

4.8/5 - (33 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *