چطور کرم پودر بزنیم + نکات مهم

چطور کرم پودر بزنیم | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله مد و زیبایی و آرایشی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

چطور کرم پودر بزنیم + نکات مهم با ما همراه باشید در سایت هفت رژ مجله مد و زیبایی

چگونه کرم پودر بزنیم؟

به کار گیری درست از کرم پودر قادر است صورت شما‌را بدون نقص نشان دهد؛ در عین حال استعمال اشتباه آن قادر است با ساخت‌و‌ساز لایه ای سنگین روی پوست تان، آرایش و پیرایش تان را کاملا خراب کرده و همینطور سن تان را بالا ببرد. پس چه طور کرم پودر بزنیم؟ به‌دنبال این نوشته ی علمی با چندین نکته مهم راجع‌به استعمال از کرم پودر آشنا خواهید شد. با رعایت این نکات پوستی یک پارچه و آرایشی خوشگل خواهید داشت.

رنگ مطلوب پوست تان را گزینش نمائید

تعیین رنگ کرم پودر مطلوب پوست تان مهمترین قسمت توفیق در پیرایش شما میباشد. عملکرد فرمایید کرم آیتم نظرتان را در نوروروشنایی روز تعیین کرده و ترجیحا با استعمال از یک آیینه محدب آن را روی استخوان گونه یا این که فک خویش آزمون فرمایید. هنگامی می توان اظهار‌کرد که‌این رنگ کرم پودر مطلوب پوست شماست که سوای اینکه آن را روی پوست تان محو فرمائید، اثری از آن مشخص و معلوم نباشد. روشی دیگر برای تعیین رنگ کرم پودر مطلوب پوست تان این میباشد که پوست تان را تماما منزه کرده و از فروشنده درخواست مثال فرمایید و آن را روی تمام صورت تان آزمون فرمایید. از این عمل خجالت نکشید؛ معمولا فروشنده های محصول ها زیبایی خیلی دراین مورد یاری می نمایند و مدام از اینکه یاری تان نمایند شادمان خواهند شد.

چطور کرم پودر بزنیم

چطور کرم پودر بزنیم

 

 

پوست خویش را مهیا نمائید

برای داشتن پوستی بدون نقص و عالی، پوست خویش را به صورت منظم لایه برداری و رطوبت رسانی نمایید. پیش از اینکه کرم پودر بزنید کرم روز خویش را بزنید و ۱۰ دقیقه حوصله نمائید تا کرم جذب پوست تان گردد. پرایمر نیز گزینش خیر و خوبی میباشد که یاری می نماید منافذ پوست کوچک تر، پوست تان قابل انعطاف تر و صورت تان مات خواهد شد؛ ولی این مورد تماما انتخابی میباشد (مگر اینکه بخواهید آرایش و پیرایش تان در مجموع طول روز روی صورت تان بماند). ما سفارش نمیکنیم مرطوب کننده و پرایمر را جدا بزنید؛ زیرا ممکن میباشد سبب کیکی شدن پوست تان خواهد شد. البته میتوانید دو کرم را با هم ادغام نمائید و براین اساس کرم تان هم خاصیت مرطوب کنندگی دارااست و هم تحت عنوان پرایمر قابل به کارگیری میباشد.

هر چه کمتر کرم پودر بزنید بهتر میباشد

نیازی وجود ندارد تمام صورت تان را کرم پودر بزنید. بلکه کرم پودر را تنها در بخش هایی بزنید که نیاز دارید. به عنوان مثال قرمزی گونه ها را بپوشانید، یا این که جوش ها را یا این که رنگ پوست را در بعضا جاها یک دست فرمائید. این طوری شکل تان طبیعی تر و شاداب تر به حیث می‌رسد. از میانه صورت استارت به زدن کرم پودر فرمائید و به ندرت آن را به سمت بخش های بیرونی صورت محو فرمائید.

از اسباب آرایش و پیرایش مطلوب استعمال نمائید

میکاپ آرتیست های ماهر دوست دارند بسته به نوع پوستی که می‌خواهند درست نمایند از برس های کرم پودر بیوتی بلندر یا این که نوک انگشتان شان به کارگیری نمایند. می‌توانید براش بیوتی بلندر یا این که هر براش دیگری که دارید را مرطوب فرمایید تا سود کارتان طبیعی و کامل باشد. به طبع دقت داشته باشید که براش آرایشی تان پاک باشد.

چطور کرم پودر بزنیم

چطور کرم پودر بزنیم

 

 

پس از کرم پودر کانسیلر بزنید

کانسیلری گزینش نمایید که به رنگ پوست تان نزدیک بوده یا این که یک رتبه پر‌نور تر از آن باشد (در‌حالتی که خیلی پر‌نور باشد وضعیت تصنعی و مصنوعی پیدا می نماید). در‌حالتی که کانسیلر را پس از کرم پودر بزنید، کرم پودر تحت عنوان مبنا پیرایش شما، از لایه لایه شدن کانسیلر دوری می نماید و سبب میگردد سود فعالیت بی عیب و نقص گردد. بیش تر از حد کانسیلر نزنید و این ضابطه را به خاطر داشته باشید که “کمتر بیشتر میباشد”.
برای زدن کرم پودر از آیینه محدب به کار گیری فرمائید

در‌صورتی‌که نمی‌خواهید خط کرم پودر روی استخوان فک تان یا این که لکه های آن روی پوست تان باقی بماند، پر‌نور ترین نصیب اتاق را تعیین نمایید و آنجا و در مقابل یک آیینه محدب کرم پودر بزنید. با این طریق دیگر این حادثه برایتان نمی افتد که در منزل پوست تان عالی به حیث رسد و در خارج و در فروغ و روشنایی روز شرایط بدی داشته باشد.

چطور کرم پودر بزنیم

چطور کرم پودر بزنیم

 

 

آرایش و پیرایش خویش را با زدن پودر درخشان کننده تکمیل نمایید

پودرهای درخشان کننده ذراتی دارا هستند که نوروروشنایی را منعکس کرده و منجر می‌گردد پوست تان براق جلوه نماید و سوای اینکه پوست چرب به لحاظ رسد به پوست تان “درخششی از داخل” میدهند. مغایر پودرهای مات کننده، پودرهای درخشان کننده رخ تان را بی روح و خسته نمیکنند. ما مخالف به کار گیری از پودرهای مات نیستیم؛ البته پودرهای درخشان کننده دیدنی تر می باشند، زیرا پوست را شیک تر و تر و تمیز تر می نمایند و همینطور یاری می نمایند پیرایش تان به اصطلاح جا بیفتد.

5/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *