تونر یا میسلار واتر کدام بهتر است؟

تونر یا میسلار واتر کدام بهتر است؟ | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله مد و زیبایی و آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

تونر یا میسلار واتر کدام بهتر است؟ می‌دانید تفاوت تونر و میسلار واتر چه میباشد؟ هر مورد دقیقا چه کاری را ایفا می‌دهند؟ این ها سوالاتی میباشند که‌این ایام زیاد پرسیده میشوند. بگذارید در‌این موضوع یه خرده دقیقتر شویم. تونر و میسلار واتر هر دو جزئی از پروسه تطهیر و حفظ از پوست روزمره می باشند. برای این که یک پوست فوق العاده داشته باشید، می بایست به پوست خویش برسید و از تولیدات محافظت از پوست و منزه کننده های مطلوب استعمال نمایید. این محافظت روزمره به‌این مفهوم میباشد که شما هر روز بایستی با محصول ها مطلوب، صورتتان را بشویید و آنگاه آبرسانی فرمائید. مهم نیست پوسستان چرب میباشد یا این که کم آب، رسیدگی و نگهداری از پوست صورت به طور روزمره امری واجب و حیاتی میباشد با ما همراه باشید در هفت رژ

ولی هم اکنون تفاوت تونر و میسلار واتر چه چیزی است؟ آیا هر دو برای پاک کردن صورت کاربرد دارا‌هستند؟ برای اینکه با هریک بیشتر آشنا گردید نخست به طور مختصر توضیح خواهیم بخشید که به هیچ عنوان میسلار واتر و تونر چه میباشد بعد از آن به تفاوت بین آن دو اشاره خوا‌هیم کرد.

میسلار واتر چه میباشد و چه کاربردی داراست؟

در واقع میسلار واتر یک نوع محلول تمیز کننده میباشد که به طور تقریبً کلیه عمل را اعمال میدهد. میسلار واتر آرایش و پیرایش صورت و همینطور چشم ها را منزه می نماید و پوست را منزه می نماید. این محلول قادر است جایگزین گونه های تمیز کننده های آرایشی مثلا روغن ها ، لوسیون ها و … گردد. هم اینگونه میسلار واتر جایگزین قابل قبولی برای تزکیه آرایش و پیرایش چشم است.

شیوه مصرف میسلار واتر این گونه میباشد که کمی از مایع را روی پد آرایشی از جنس کتان یا این که پنبه بریزید و به آرامی به آحاد صورت خویش بمالید. بعضا میسلار واتر ها را برای به دور چشم هم می تونید استعمال فرمائید تنها کافی میباشد به برچسب آن اعتنا نمائید. میسلار واتر بایودرما یک کدام از شایسته ترین و کارآمد ترین میسلار واترها میباشد که برای تزکیه پیرایش چشم نیز میتوانید از آن به کارگیری نمائید. همینطور می‌توانید از دیگر برندهای دارای اسم و رسم مانند لورال، نوروا و لاروش پوزای نیز به کار گیری نمایید.

میسلار واتر

میسلار واتر

 

تونر چه می‌باشد و چه کاربردی داراست؟

وظیفه اساسی تونر، نظافت کردن صورت و تهیه و تنظیم PH پوست، پس از تزکیه آرایش و پیرایش با منزه کننده های حاذق میباشد. ولی مرحله پس از تونر، آبرسانی پوست صورت با کرم های مرطوب کننده میباشد. برخلاف میسلار واتر که بعداز به کار گیری بایستی فورا صورتتان را با آب بشویید، بعداز زدن تونر نیازی وجود ندارد صورت را آبکشی نمائید. در حالتی که میسلار واتر روی صورت بماند میتواند منجر تحریک و ناراحتی پوست صورت خواهد شد. تونر، سلول های مرده روی پوست را از روی صورت برمی دارد و حسابی پوست را آبرسانی می نماید. ولی ما دو نوع تونر داریم که به استفاده کننده آنان تماما جدا از هم میباشد.

تونرهای لایه بردار

خیلی از اشخاص عشق و علاقه ی متعددی به تونرهای لایه بردار دارا هستند. این تونرها دارنده خواص اسیدی می‌باشند و از موادی مانند گلیکولیک، لاکتیک و سالیسیلیک اسید درست شده میباشد. تونرهای لایه بردار، برای پوست های ساده تا چرب و پوستهای دچار به آکنه مطلوب میباشد. ولی بعضا تونر های دربردارنده لاکتیک اسید بسیار آبرسان می باشند و مطلوب گونه های پوست میباشند.

تونرهای التیام دهنده

تونرهای التیام دهنده، آهسته قسمت، مرطوب کننده و تازگی بخش می باشند و خستگی پوست را از میان میبرند. در‌حالتی که شما پوست نرمال تا کم آب دارید به کارگیری از این تونرها بسیار توصیه میشود. پیش از این که مرطوب کننده یا این که ضد آفتاب بزنید از تونرهای التیام دهنده به کارگیری فرمایید. برای این مراد، تونر آبرسان پزشک معالج مورَد و تونر الارو تعیین قابل قبولی میباشد.

تفاوت تونر و میسلار واتر

مطرح ترین تفاوت تونر و میسلار واتر، ساختار و مواد تشکیل دهنده آن ها میباشد. معمولاً میسلار واتر روغنی میباشد، براین اساس بعداز به کار گیری پوست نیز روغنی و چرب می‌شود. در واقع به هیچ عنوانً به خیال و خاطر روغنی بودن ساختار میسلار واتر میباشد که میتواند آرایش و پیرایش را منزه نماید. این در حالی میباشد که تونر، ابدا روغنی وجود ندارد. اشکال مختلفی از تونر در فروشگاه آنلاین و بازار موجود میباشد که برای اشکال متعدد پوست ایجاد شده است. میسلار واتر از مولوکول های میسلار تشکیل‌شده میباشد و به همین عامل میباشد که برای گونه های پوست مطلوب میباشد. هم اینگونه تونر هایی میباشند که برای اشکال پوست مطلوب اند.

تونر یا میسلار واتر کدام بهتر است؟

تونر یا میسلار واتر کدام بهتر است؟

 

فرصت مصرف میسلار واتر و تونر

در حالتی‌که میخواهید در زمینه ی بینش مصرف میسلار واتر و تونر بدانید، می بایست بگوییم که هر دو را می توان دوبار در روز مصرف کرد. یک توشه در روز و یک توشه در شب. در صورتیکه دو توشه در روز مصرف شوند نه فقط هیچ عوارض جانبی نخواهند داشت بلکه اثر گذار هم می باشند.

میسلار واتر یا این که تونر؟ کدام کاربردی تر میباشد؟

از آنجایی که هم میسلار واتر و هم تونر برای پاک کردن و تزکیه صورت به عمل می‌روند ،این پرسش برایمان پیش می‌آید که بالاخره کدام کاربردی تر میباشد؟ صرفا چیزی که هر دو در آن مشترک می باشند، این میباشد که هر دو برای نظافت کردن صورت به فعالیت میروند البته در غایت این تونر میباشد که کاربردی تر میباشد. چرا؟ برای اینکه تونر، پوست شکل را به طور عمیق تطهیر می نماید و کل آلودگی ها را از روی پوست حذف می نماید. در حالیکه میسلار واتر برای تزکیه آرایش و پیرایش مطلوب میباشد و خیلی برای تطهیر پوست به صورت عمیق مفید نیست. ولی بهتره که از جفتش به کار گیری بشه البته در‌صورتی‌که در بین این دو ماندید که کدام را بخرید، توصیه ما به شما تونر میباشد.

4.9/5 - (19 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *