ترفندهای آرایشی که صورت شما را کاملا تغییر می دهد
ترفندهای آرایشی

ترفندهای آرایشی | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله مد و زیبایی و آرایشی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

ترفندهای آرایشی که صورت شما را کاملا تغییر می دهد : آراستن ترفندهای خاصی دارااست و سوای رعایت این ترفندها، هیچ آرایشی خوشگل و بدون نقص نخواهد بود. سلبریتی‌ها مدام پیرایش زیبایی دارا هستند زیرا نکات اصلی آرایشی خاصی را می دانند و آن‌ها‌را در آرایش و پیرایش روزانه و مراسم فرش قرمز و … به عمل می‌بندند. بخش اعظمی از اشخاص معمولی از این نکات اصلی آرایشی مطلع نیستند و مدام از زیبایی و بی نقص بودن پیرایش این رخ‌های مشهور شگفت زده می شوند. البته رمز خاصی فی مابین وجود ندارد و با رعایت نکات اصلی آرایشی شما هم میتوانید خوشگل باشید. در این نوشته ی علمی منحصربه‌فرد از مجله آرایشی هفت رژ نکات اساسی آرایشی را که صرفا سلبریتی‌ها از آن مطلع می‌باشند برای شما ذکر خواهیم کرد

ترفندهای آرایشی

خط چشم بالدار

خط چشم می تواند چالش برانگیزترین کار باشد ، و در عین حال ظاهری آسان و بدون نقص در هنگام اجرای خوب دارد. در حالی که توصیه های خط چشم بالدار (به طور بالقوه بیشتر از همه موارد) در دسترس است ، کاربران عمدتاً با ترفندهای زیر نتیجه گیری می کنند:
۱- از ژل نفتی برای رفع خط و تیزتر استفاده کنید.
۲- قبل از پر کردن فضای بین خط ، ابتدا خط را نقطه گذاری کنید .
۳- استفاده از تاریکی سایه چشم و یک برس به جای خط چشم مایع برای یک کاربرد نرم و صاف

خط چشم بالدار

خط چشم بالدار

 

ابروهای صابونی

ابروها کار بسیار بیشتری از آنچه که به نظر می رسد نیاز دارند ، به ویژه برای صاف کردن و قرار دادن هر مو در حالت مناسب خود برای فرم مورد نظر. به طور معمول کار از طریق لمینیت ابرو انجام می شود. ابروهای صابونی هستند که در آن از صابون گلابی برای شکل گرفتن ابروها با جلوه ای چند لایه از صابون شفاف استفاده می شود.

فر موی حوله ای

نتیجه این حالت فرهای کامل هالیوود بدون گرما یا هر نوع محصول شیمیایی است. اندازه فرها کاملاً به تکه پارچه ای که استفاده می کنید بستگی دارد.

کک و مک مصنوعی

به نظر می رسد مراقبت از پوست در تابستان ، کک و مک ، در این فصل ذهن همه را درگیر خود کرده است. در حالی که زنان در گذشته سعی داشتند کک و مک خود را سفید کنند و از بین ببرند ، این روزها آنها را روی آنها نقاشی می کنند. حتی اگر مارک های آرایشی و شلوار فانتزی زیادی با محصولاتی وجود دارند که به شما کمک می کنند کک و مک ایجاد کند ، یک گزینه ساده فقط حنا و آب مرکبات قدیمی است.

ترفندهای آرایشی

کک و مک مصنوعی

 

اصلاح صورت

این روند در ابتدا در سال ۲۰۱۷ بوجود آمد و اکنون با سبک دوباره ای روبرو شده است ، زنانی که موهای کوچک و پوست مرده صورت خود را می تراشند. از مزایای آن می توان به تمیزتر ، نرمتر بودن پوست ، لایه برداری از انواع مختلف و استفاده راحت از آرایش اشاره کرد. گرچه این یک روش بحث برانگیز برای درمان پوست فرد است ، سوپرمدل هایی مانند سارا سامپایو و السا هاسک روش سبز را روشن کرده اند.

مراقبت از پوست مقرون به صرفه با جلوه هایی در سطح لوکس

لذت بردن از یک کار معمول برای مراقبت از پوست بسیار عالی است – تا زمانی که شوک برچسب یک بطری ۱۰۰ دلاری کرم چشم وارد شود. Enter: لوسیون مرطوب کننده روزانه CeraVe ، که به یکی از پرمصرف ترین محصولات مراقبت از پوست در سیستم عامل تبدیل شده است. لوسیونی که فقط ۱۰ دلار بیش از ۱۰ دلار هزینه دارد ، موثر است و نقش مهمی در صنعت زیبایی داروخانه دارد. مارک های دیگر از جمله The Ordinary نیز اثبات می کنند که معمولاً مراقبت از پوست نیازی به شکستن بانک نیست.

ترفندهای آرایشی

برش بدون نقص هر بار

برای آرایش چشم هیجان انگیز و چشمگیر ، یک چین و برش تمیز (که با سایه چشم پر شده و یا دارای آستر باشد) یک ظاهر جذاب است. با این وجود دستیابی به این اثر بسیار دشوار است. برخی از گزینه های آسان تر برای چین و برش کامل ، که ، شامل پر کردن یک مژه با کانسیلر برای یک چین برهنه یا استفاده از آن به عنوان الگوی پر کردن سایه چشم بالای چین است. از یک قاشق ساده می توان به عنوان الگوی کشیدن نیز استفاده کرد.

دم اسبی حجیم

آیا دم اسبی شما کمی لنگ به نظر می رسد؟ تقریباً همه توصیه ها شامل تقسیم مو به چند قسمت می شود تا در نهایت لایه لایه شود تا حجم بیشتری از آن ایجاد شود. یک لوله ریمل می خورد ، آن را بالای دم اسبی قرار می دهد و قسمت های کوچک مو را روی لوله می پوشاند. در آخر ، موهایی را که روی لوله قرار داده اید جمع کرده و زیر دم اسبی ببندید.

ترفندهای آرایشی

دم اسبی حجیم

 

درمان خانگی آلوئه‌ورا

آلوئه ورا معدن طلای طبیعت است که به لطف خواص آنتی اکسیدانی قدرتمند خود فواید بی شماری دارد. برگ گیاه را از وسط تقسیم کرده و ژله را بازیابی کرده و مستقیماً روی پوست قرار دهید تا خشک شود تا به التیام جوش و آکنه کمک کند . این گیاه چند منظوره به همان اندازه در نرم شدن دستان و ظاهر کامل پوست مفید اس

5/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *