نکته های آرایشی برای حجم دادن به صورت

نکته های آرایشی برای حجم دادن به صورت | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله مد و زیبایی

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

نکته های آرایشی برای حجم دادن به صورت : به طبع برای شما هم جذاب میباشد که بدانید چه گونه ستاره ها که عکس هایشان روی جلد روزنامه و خبرنامه ها منتشر گردیده، مدام قشنگ و دیدنی میباشند. شاید رخ بدون آرایش و پیرایش آن ها آنقدر جذابیت نداشته باشد ولی با آرایش و پیرایش گویی از این رو به آن رو خواهند شد با ما باشید در مجله زیبایی هفت رژ

البته آرایش و پیرایش آن ها چه فرقی با نوع آرایش ما دارد؟

آن ها به یاری آرایش و پیرایش میتوانند بینی شان را کوچک تر نمایند،گونه هایی برجسته تر داشته باشند و به صورت خویش زاویه دهند که این‌شیوه آرایش و پیرایش از هر کسی بر نمی آید. البته نگران نباشید چون با فراگیری صحیح و اندکی تمرین، شما هم می‌توانید به یاری ترفندهای آرایشی جذاب تر از همیشه به نظر برسید.کافی میباشد به نکاتی که درپی مقاله برایتان آورده ایم، توجه فرمایید.

 صورت تان را آماده کنید

پیش از آغاز ، او‌لین کاری که شما بایستی انجام دهید مهیا کردن صورت تان میباشد.
برای این مراد نخست صورت تان را با کرمی مرطوب نمائید،
بعد یک کرم پودر هم رنگ پوست تان و تا حدودی روشن به صورت تان بزنید.
چنانچه صورت تان لکه های سیاهی داراست، از کانسیلر برای پنهان کردن آنان امداد بگیرید.
در غایت نیز می‌توانید به امداد پنککی مات، آن را ثبت نمایید.

 به صورت تان حجم بدهید

برای این که کرم پودری که به صورت تان زدید، از شرایط یکنواخت درآید، بایستی با دو کرم پودر تیره تر و روشن تر به آن حجم دهید. در این حالت صورت شما نیز حالتی طبیعی تر به خود میگیرد. حتما دقت فرمایید که کرم پودرتان ۲ تا ۳ درجه تیره تر یا این که روشن تر از رنگ طبیعی پوست تان باشد.

 گونه هایتان را برجسته کنید

درحال حاضر نوبت گونه هایتان میباشد. یک شت بردارید و رژ گونه را از گوش هایتان آغاز کنید و تا میانه گونه هایتان بکشید.

آن گاه به یاری شت دور و اطراف آن را محو فرمایید تا طبیعی جلوه نماید.

نکته های آرایشی برای حجم دادن به صورت

نکته های آرایشی برای حجم دادن به صورت

 

ترفند های حرفه ای برای آرایش چشم پف دار

پیشانی خود را کوتاه تر نشان دهید

از یک کرم پودر تیره به کارگیری نمائید و بخش بالای پیشانی تان را یک خط تیره بکشید.
از کرم پودر روشن تر هم برای بخش بالای ابرو و به طور تقریب میانه پیشانی به کار گیری فرمایید.
با این عمل پیشانی تان کوتاه تر و نیز زیباتر به نظر میاید و تاکید بیشتری روی چشم هایتان میگردد. حتما حواس تان باشد که هنگام محو کردن آن، شت را به سمت بیرون صورت تان بکشید نه سمت درون.

 فک تان را باریک تر کنید

برای بار دیگر رژ گونه تان را بردارید و یک خط از بخش زیر گونه هایتان بکشید و آن گاه آن را محو فرمائید. با این فعالیت نه صرفا فک تان باریک تر به نظر آمده و صورت شما حجم بیشتری به خود میگیرد بلکه گونه هایتان نیز برآمده تر به نظر میرسد.

بینی تان را باریک تر کنید

با یک شت باریک و کرم پودری تیره رنگ، دو خط موازی از دو طرف بینی تان بکشید و آن را در بخش نوک بینی تان بهم بچسبانید به نحوی که شکل U به خود بگیرد، آن‌گاه آن را محو کنید. با این شیوه بینی تان باریک تر به نظر خواهد رسید.در حالتی‌که دوست دارید به چشم هایتان نیز حالت دهید،یا به عبارتی کرم پودر یا این که سایه چشم تیره بخش بالایی چشمتان را از وسط تا آخر بکشید تا حالت چشمتان کشیده ترگردد.

 روی بینی تان را روشن کنید

به حدی که تیره کردن بخش هایی از صورت اهمیت دارد، روشن کردن قسمت های دیگر آن نیز اساسی میباشد. برای مثال شما می بایست روی بینی و مابین ابروهایتان را با کرم پودری روشن بپوشانید حتما توجه نمائید که‌ این سایه روشن ها به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند در غیر این صورت توی ذوق می‌زند.

نکته های آرایشی برای حجم دادن به صورت

نکته های آرایشی برای حجم دادن به صورت

 

 پوست تان را یکدست کنید

اکنون مجموع آنچه شما بدان احتیاج دارید یک شت تمیز میباشد تا بتوانید سایه روشن های صورت تان را صاف و یک پارچه نمایید. فقط چیزی که در این مرحله اهمیت دارد، حرکت شت میباشد که بایستی مطابق با تصویر بالا باشد. با شت بخش هایی از هایلایت های صورت تان را که به خوبی با هم ترکیب نشده اند را بکشید و مطمئن گردید که پیرایش طبیعی و یک دست میباشد.

به صورت تان اندکی درخشندگی بدهید

در‌حالتی که میخواهید صورت تان درخشش بیشتری داشته باشد، در برخی از بخش ها مانند میانه لب، بالای گونه، پشت چشم، درون چشم و اواسط بینی تان را درخشان کنید. ولی این مرحله اختیاری میباشد و به طور کامل بستگی به ذوق و سلیقه خودتان دارد. برای خانم هایی که سن بالاتری دارند یا این که پلک های افتاده ای دارند، توصیه میکنیم که از سایه های درخشان چشم با رنگ سرد به کارگیری نکنند. در‌این حالت هر قدر پلک ها مات تر باشند، چهره زیبایی بیشتری خواهد داشت چون وقتی که از سایه های درخشان استعمال می‌کنید، چروک های ریز خودشان را بیشتر نشان می‌دهند.

 آرایشتان را فیکس کنید

بعد از اتمام آرایش و پیرایش، از اسپری های ثبت کننده استعمال نمائید , مطمئن گردید که پیرایش تان در کل روز روی صورت تان باقی خواهد ماند.

5/5 - (27 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *