اسکراب خانگی با لیمو ترش

اسکراب خانگی با لیمو ترش | هفت رژ ✅ بزرگترین مجله مد و زیبایی و آرایشی + ❤️ فروشگاه

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

اسکراب خانگی با لیمو ترش : اسکراب لیمو به شما امداد می‌نماید تا پوستی براق و خوشگل داشته باشید. با ساختن اسکراب خانگی لیمو می توانید در هزینه‌های خویش صرفه جویی نمایید و از مزایای اسکراب لیمو برخوردار گردید با ما باشید در هفت رژ مجله مد و زیبایی

لیموترش دربردارنده مقدار متعددی ویتامین سی می باشد. این میوه خوش مزه و خوش بو دارنده خاصیت متعددی برای پوست شما هست. اسکراب لیمو برای تن و صورت شما قادر است بسیار اثرگذار باشد.

لیمو ترش خاصیت شگفت ‌انگیز اکثری برای زیبایی پوست صورت و تن دارااست. از آنجایی که لیمو سرشار از ویتامین C میباشد، می تواند پوست صورت‌ را براق نماید. این میوه یک کدام از مرکباتی میباشد که علاوه بر ویتامین c که داراست بسیار خاصیت دیگر برای زیبایی پوست و موی داراست که در پی با آن آشنا می شویم. لیمو ترش مرطوب کننده و روشن کننده پوست میباشد که از آن می‌توانی برای بخش های تیره پوستت تحت عنوان یک پر‌نور کننده طبیعی به کار گیری کنید.

معالجه پوست های آسیب دیده

برای معالجه پوست های آسیب دیده نیز میتوانید از لیمو ترش استعمال کنید به‌این شکل که سه قطره آب لیمو ترش را با یک‌سری قطره روغن تی تری (درخت چای) و یه خرده آب (ترجیحا آب مقطر) ترکیب کنید و با به کار گیری از یک دست کتان که بدین محلول آغشته کرده اید به بازه زمانی نیم ساعت آن را بر روی پوست صورتت قرار بدهید. لیمو ترش یکی‌از شایسته ترین معالجه های طبیعی برای پوست های چرب به حساب آورده می شود. این جذاب ترش طعم پوست های مرده را از در میان برده و چربی پوست را تهیه می نماید. تا کنون ماسک های زیبایی متعددی با استعمال از لیمو ترش را با هم یاد گرفتیم و امروز می‌خواهیم اسکراب خانگی با لیمو ترش را یاد بگیریم که بسیار برای پوست های چرب موثر میباشد. لیمو ترش برای برنا سازی و پر‌نور شدن رنگ پوست نیز به کارگیری میگردد و در ادغام با ماست قادر است مانند یک مرطوب کننده وروشن کننده عالی برای پوست فعالیت نماید.

اسکراب خانگی با لیمو ترش

اسکراب خانگی با لیمو ترش

 

 

تهیه و تنظیم اسکراب های خانگی مزایای متعددی دارااست و فقط با ادغام کردن تعدادی ماده در نادر ترین فرصت میتوانی اسکرابی طبیعی و مقرون به صرفه داشته باشی. اسکراب ها سلول های مرده پوست را از میان می‌برند، موجب نرمی و درخشندگی پوست میگردند و تنوع بسیار متعددی دارا‌هستند. می‌توانیدبه ذوق و سلیقه خودت با افزودن مواد مختلفی مثل اسطخودوس، رزماری و یا این که آویشن اسکراب معطر مورد علاقه ات را داشته باشی. اسکراب ها از سه قسمت اساسی تشکیل می‌شوند. دانه های اسکراب، قسمت روغنی و مرطوب آن و عصاره های معطر که به دلخواه خودت میتواند از مواد گوناگون مصرف شود.

اسکراب خانگی با لیمو ترش

اسکراب خانگی با لیمو ترش

 

تهیه اسکراب خانگی با لیمو ترش

برای تهیه و تنظیم کاسه کوچکی از اسکراب لیمو صرفا به آب نصف لیمو ترش، ۱/۳ فنجان روغن زیتون، ۲/۳ فنجان شکر و یه خرده پوست لیمو نیاز داری. برای مقدار بیشتری از این اسکراب، ۳ فنجان شکر، ۳/۴ فنجان روغن زیتون، آب یکی لیمو، یه خرده پوست لیمو و ۲ قاشق چایخوری عصاره وانیل مورد نیاز میباشد. میتوانید به جای وانیل، از آویشن نیز به کار گیری کنید. هم اکنون کلیه مواد را با هم ادغام کن و آن را درون یک قوطی در بسته بریز و درون یخچال فریزر محافظت کنید. از این اسکراب هم برای صورت و هم پوست بدنت می‌توانید به کارگیری کنید.اسکراب ها تحت عنوان لایه بردار و مرطوب کننده، در زیبایی و لطافت پوست بسیار تاثیر گذارند، آنها پوست های مرده را از میان میبرند و منافذ را به طور عمقی پاک می نمایند. نکته ای که وجود دارااست این میباشد که می بایست اسکراب ها را با ملایمت بر روی سطح پوست استعمال کنی تا سبب ساز آسیب به پوست نشوند و غایت بیشتر از هفته ای ۲ بار از آن‌ها استعمال نکنید.

5/5 - (29 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *