آموزش آرایش لب + ویدیو + خرید رژ لب

آموزش آرایش لب + ویدیو + خرید رژ لب | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی و خود آرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

آموزش آرایش لب + ویدیو + خرید رژ لب : رژ لب های قرمز رنگ، صورتی مات و درخشان و حجم دهنده های لب، از جالب ترین ابزار آرایش و پیرایش میباشند که در کیف اسباب و اثاث آرایش و پیرایش هر بانویی، یک سری رنگ و سبک آنها یافت می‌گردد. تولیدات ارایش لب لندن نیز در نوع خود با کیفیت و مطلوب به لحاظ می رسند. در صورتیکه چه این مارک انگلیسی تنوع کالا آن قدر متعددی در مبحث آرایش و پیرایش لب، به کار نبرده است ؛ ولی مجموعه تولیدات آن در‌این بخش کیفیت عالی می باشند با ما باشید در هفت رژ مجله مد و زیبایی

رژ لب برای آرایش و پیرایش طولانی و برجسته

  رژ لب لندن دارنده رنگ های پرجلوه بوده و با بافت زیبایی روی لب قرار میگیرد. فرم کرمی و قابل انعطاف آن، برای محافظت سلامت پوست لب مطلوب به لحاظ میرسد و میتوانید از آن برای یک آرایش و پیرایش برجسته و طولانی مدت (تا ۱۰ ساعت دوام)، برخوردار گردید.

رنگ های این رژ لب از مارک لاندن دربرگیرنده صورتی چرک، سرخابی، صورتی، بنفش کمرنگ، قرمز رنگ، زرشکی، صورتی پر رنگ، ارغوانی، قهوه ای ملایم، انابی، بنفش و طوسی تیره می‌شوند. اسم این فرآورده Lasting Finish Extereme میباشد.

رژ لب مایع

رژ لب Lip Art Graphic برای طراحی دقیق و حرفه ای لب ها، به طور کامل مطلوب میباشد. برس آن نیز نازک و با شکل کاربری خاصی میباشد که میتواند برای فرم بخشیدن به لب های شما، عالی فعالیت نماید. کیفیت رژ لب Lip Art Graphic مخملی و به طور کامل قابل انعطاف و لطیف به چشم می‌آید. به علاوه با استعمال از این رژ لب مایع، اصلا شم سنگینی روی لب های خویش نخواهید کرد. اسم این فرآورده Lip Art Graphic میباشد.

اما نباید انتظار دوام طولانی مدتی نیز از آن داشته باشید. همراه با میل کردن خوراک یا این که لمس لب های خویش، این رژ لب کمرنگ گردیده و یا این که منزه گردد. رنگ بندی آن نیز نسبت به مثال گذشته، تنوع کمتری داشته و در رنگ های صورتی کدر، بنفش پر‌نور، ارغوانی، آبی‌رنگ، صورتی پر رنگ، نارنجی رنگ و بنفش تیره خلاصه می‌شود.

رژ لب روشن

 رژ لب مایع Stay Satin در ۱۴ رنگ توانمند و پرجلوه، ارائه گردیده است. رنگ های تند و زیبای این رژ لب، برای یک پیرایش خوشگل و مهیج؛ به طور کامل مطلوب می باشند. در‌صورتی‌که که بعد از به کارگیری از این کالا، ۱۰ تا ۱۵ ثانیه زمان خشک شدن به رژ لب را بدهید، دوام آن تا ۸ ساعت ادامه خواهد داشت.

این رژ لب از تولیدات آرایش و پیرایش لب لاندن را در رنگ های صورتی، صورتی کدر کم رنگ، صورتی کدر برجسته، سرخابی، بنفش، جگری، صورتی روشن، کرم، کالباسی، صورتی کالباسی، زرشکی، بنفش و طوسی-سبز؛ خواهید یافت. اسم بی نقص این کالا Stay Satin Liquid Lipstick میباشد.

رنگ لب مایع ۲۴ ساعته

 رنگ لب از تولیدات نو آرایش لب به‌حساب می‌آید که راه خویش را به‌این مجموعه کالایی زیبایی، گشوده نموده است. رنگ های لب، دوام بسیار بالایی داشته و در مقابل خوراکی ها و رطوبت، به خیر و خوبی مقاومت می نمایند. رنگ لب مایع Stay Matte مارک لاندن نیز از همین دسته میباشد.

در اولِ به کارگیری از این رنگ لب، فرم مایع و نرمی از آن را شاهد خواهید بود. البته بعداز سپری شد تعدادی ثانیه، رنگ لب روی لب های شما خشک گردیده و دوامی بیست و چهار ساعته می‌یابد. اسم این کالا Stay Matte میباشد.
این رنگ تماما ضدآب و ضد لمس و … خواهد بود. در صورتیکه به طیف رنگ های آن نیز بنگرید، رنگ های فوق العاده زیبایی را خواهید یافت. صورتی، زرشکی، بنفش، کرم، قهوه ای و قرمز‌رنگ در یک‌سری تناژ متعدد، در‌این رنگ بندی جای گرفته اند.

رژ لب مایع حجم دهنده

اگر درپی یک فرآورده آرایشی پرجلوه و درخشان باشید، رژ لب مایع Stay Glossy، انتظارتان را برآورده می سازد. با به کارگیری از این رژ لب از مارک دارای اعتبار لاندن؛ میتوانید نمایی دیدنی و وسعت یافته به لب های خویش بخشیده و از زیبایی آنان لذت ببرید. اسم این مال Stay Glossy میباشد.

این فرآورده خواص مرطوب کنندگی نیز داشته و به فرآورده پوست لب های شما، لطافت و نرمی اهدا می نماید. به علاوه این رژ لب مایع برای به کارگیری به تنهایی یا این که روی یک رژ لب مبنا دیگر، مطلوب می کند. رنگ های آن نیز بسیار متنوع بوده و طیف بزرگ ای از پر‌نور ترین تا تیره ترین را به خویش تخصیص میدهد.

رنگ لب ضد آب

تولیدات آرایشی لاندن این رنگ لب تا ۱۶ ساعت دوام دارااست و رنگ های بسیار جذابی در طیف رنگ بندی آن به چشم می خورد. ضدآب بودن آن و مقاومت در مقابل خوراکی های مایع، از خصوصیت های پررنگ Provocalips مارک لاندن می باشند.

در شرایطی‌که اعتنا کرده باشید؛ بیشتر محصول ها در مجموعه رنگ لب به لب ها خشکی خاصی بخشیده و یه خرده آزاردهنده میباشند. البته این فرآورده علاوه بر ماندگاری زیاد، تماما قابل انعطاف و مرطوب بوده و این آزاردهندگی و شم سنگینی رایج رنگ های لب را ندارد. اسم این جنس Provocalips 16HR KissProof میباشد. چنانچه که روی این رنگ لب، از یک برق لب یا این که وسعت دهنده لب به کار گیری فرمایید؛ جلوه مضاعفی به خویش خواهد گرفت.

رژ لب منحصر به فرد آرایش و پیرایش سبک

رژ لباین رژ لب بافت بسیار قابل انعطاف و لطیف داشته و برای اجرا یک پیرایش سبک مطلوب میباشد. رنگ های آن از طیف شکلاتی و عسلی استارت گردیده و در مجموعه بندی صورتی و زرشکی جلو رفته و با قرمزهای متفاوت، نقطه پایان می پذیرد.

ماندگاری رژ لب جامد Lasting Finish مارک لاندن، تا ۸ ساعت اعلام گردیده است. ولی این ۸ ساعت در حالتی که میباشد که صورت خویش را نشسته و یا این که غذای چرب و آبدار میل نکنید. اسم این کالا Lasting Finish میباشد.

خط لب از تولیدات آرایش و پیرایش لب  لاندن

 خط لب در مقابل هر تماسی مقاوم بوده و رنگ های تند و هیجان انگیزی داراست. ماندگاری ۸ ساعته و کیفیت مواد نخستین بالا در این کالا آرایش و پیرایش لب، چشمگیر میباشند. اسم این متاع Lasting Finish 1000 Kisses میباشد.

از خط لب Lasting Finish 1000 Kisses، می‌توانید به تنهایی و یا این که در ادغام با بقیه تولیدها آرایش و پیرایش لب، سود بگیرید. رنگ های آن نیز اکثر زمان ها برجسته و در طیف تیره دیده می‌شوند.

خط لب زرشکی و قهوه ای

اگر به داشتن لب های درشت و پر رنگ، علاقه مند می باشید؛ با به کار گیری از خط لب Exaggerate Automatic بدین جلوه دست خواهید یافت. این خط لب از مارک لاندن، دارنده ماندگاری بالایی بوده و رنگ هایی قشنگ و جالب دارااست. اسم این متاع Exaggerate Automatic میباشد.

مخلوط مواد اول با کیفیت، رنگ بندی متنوع و عدم نیاز به تراشیدن؛ از خصوصیت های این متاع می باشند. رنگ های متعدد در طیف صورتی، زرشکی، قرمز رنگ، قهوه ای و بنفش را در‌این خط لب می‌یابید.

حافظ لب Moisture Renew Clear از تولیدات پیرایش لب لاندن

آرایش و پیرایش لب لاندناز این کالا فوق العاده میتوانید برای دوام بخشیدن به رژ لب خویش استعمال کرده و ضمنا جلوه ای جالب تر و گیراتر به وجود بیاورید. ولی با استعمال از این خط لب، هیچ رنگی به لب های شما اضافه نخواهد شد، بلکه صرفا یک لایه نگهدارنده مرطوب کننده و ثبت کننده را در دست خواهید داشت.

آرایش لب مارک لاندن

برای داشتن لب هایی خوشگل و جلوه گر، مدام موردنیاز نیست که در پی رنگ های تند و غلیظ باشید. شما می بایست به نسبت شکل لب ها، رنگ پوست و مدل آرایش و پیرایش خویش، رنگ رژ لبی متناسب برگزیده و هارمونی صحیحی ساخت‌و‌ساز نمایید.

5/5 - (12 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *