ترفند های حرفه ای برای آرایش و پیرایش چشم ریز ، پف دار و گود

ترفند های حرفه ای برای آرایش چشم پف دار | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی و خود آرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 8 دقیقه

ترفند های حرفه ای برای آرایش چشم پف دار : چشم یکی‌از مهم‌ترین اجزای صورت میباشد و نقش متعددی در زیبایی رخ داراست. با ترفندهای حرفه‌ای برای پیرایش چشم ریز میتوانید دیده‌های خویش را درشت‌تر از آن چیزی که است علامت دهید. اکثری از زنان دوست دارند که دیده‌هایی درشت‌تر داشته باشند البته طبیعت و ژنتیک مدام موافق سلیقه ما نیست. البته در شرایطی‌که چشم ریز دارید می توانید با آرایش و پیرایش و به عمل بردن چندین تکنیک، دیده هایتان را درشت‌تر نشان دهید. هر چقدر چشم‌های شما درشت‌تر باشند، فیس شما سرزنده‌تر و برنا‌تر دیده میشود. به همین عامل میباشد که اکثر اشخاص دوست دارند که با آرایش و پیرایش و میکاپ، دیده های ریز خویش را درشت‌تر نشان دهند.

فوت‌و‌فن آرایش و پیرایش چشم ریز ، پف دار و گود

۱. تر و تمیز کردن ابروها

ابرو حکم فریم را برای دیده ها دارااست. فرقی نمی‌نماید که ابروهای پرپشت داشته باشید یا این که خلوت و کم پشت، در هر شکل، تروتمیز بودن و خوشگل بودن ابرو به زیباتر نشانه دادن چشم امداد می‌نماید. هر موی اضافه‌ای که در پلک و تحت ابرو وجود داشته باشد سبب میشود که پلک شما باریک‌تر به لحاظ رسد و موهای اضافه بالای ابرو هم سبب ساز میگردد که دیده‌های شما به خیر و خوبی در معرض دقت قرار نگیرند. پس، مدام پیش از هر آرایشی بایستی در آغاز ابروهای خویش را منزه و تر و تمیز نمائید. در شرایطی‌که زیادی بلند میباشد، آن را کوتاه نمایید و پایین و بالای آن را به دقت تصحیح فرمایید.

مدام بایستی ابروهای مرتبی داشته باشید. در تعیین سبک ابرو هم توجه نمایید و تلاش نمائید تا جایی که ممکن میباشد سبک طبیعی ابروهای خویش را محافظت فرمایید. موقع تروتمیز کردن و تصحیح ابروها در حیث داشته باشید که بایستی مسافت چشم تا ابرو بیشتر گردد تا دیده‌ها درشت‌تر به لحاظ برسند. ابروهای پرپشت و قشنگ اعتنا بیشتری را به سمت دیده شما جلب می‌نمایند. مدام ابروها را به طرف بالا شانه فرمائید تا بالاتر روند.

ترفند های حرفه ای برای آرایش چشم پف دار

ترفند های حرفه ای برای آرایش چشم پف دار

 

۲. محو کردن سیاهی چشم

سیاهی و تیرگی به دور دیده منجر می گردد که چشم‌هایتان ریزتر از آنچه که میباشد به لحاظ برسند. برای از میان بردن سیاهی بدور دیده به خصوص پایین دیده از کانسیلر به کار گیری فرمائید و این سیاهی را محو فرمائید. برای استعمال از کانسلیر بایستی کانسیلری که یکی‌از دو شماره از کرم‌پودرتان پر‌نور‌تر میباشد گزینش نمایید. بدین ترتیب دیده شما بدیهی تر و زیباتر به حیث می رسد.

برای اینکه فیض بهتری بگیرید میتوانید از کانسیلرهای اصلاح کننده رنگ به کارگیری فرمایید. این کانسیلرها رنگ‌های کامل کننده تیرگی‌های صورت را دارا‌هستند و زمانی آن را روی لکه‌ها می‌زنید به خیر و خوبی آن را محو و خنثی می‌نمایند. در صورتی‌که پایین چشم‌های شما تیره میباشد، مهم ترین کاری که برای درشت نشان دادن دیده های ریز می بایست اعمال دهید این میباشد که‌این تیرگی‌ها را پیش از هر آرایشی از میان ببرید.

۳. استعمال از خط چشم سپید

با کشیدن خط چشم رنگی در پلک ذیل میتوانید دیده‌های خویش را پر‌نور تر و عریض‌تر نشان دهید. برای این فعالیت از خط چشم‌های سپید یا این که هلویی به کارگیری نمائید.

۴. به کارگیری از هایلایتر

بالا و پایین ابرو از هایلایتر به کار گیری فرمایید. هر قسمتی از پوست را که هایلایت نمائید، جلوتر به لحاظ میرسد. بالا و ذیل مرتفع‌ترین نصیب ابرو را هایلایت نمایید. این عمل سبب میگردد که چشم‌های شما بازتر به لحاظ رسد.

ترفند های حرفه ای برای آرایش چشم پف دار

ترفند های حرفه ای برای آرایش چشم پف دار

 

۵. استعمال از فرمژه

مدام از فرمژه به کارگیری نمایید. مژه‌هایی که به خیر و خوبی فر گردیده باشند، دیده را درشت‌تر نشان میدهند. در واقع در حالتی که مژه‌های شما افزایشی جهت بگیرند، نصیب بیشتری از چشم‌های شما دیده میشود. برای اینکه فیض بهتری بگیرید و مژه‌های فرتری داشته باشید، فر مژه را پیش از به کار گیری با آب داغ یا این که با باد سشوار داغ نمایید.

ترفند های حرفه ای برای آرایش چشم پف دار

ترفند های حرفه ای برای آرایش چشم پف دار

 

۶. روشن کردن کناره داخلی چشم

برای اینکه چشم ریز را درشت‌تر نشان دهید در کناره داخلی دیده‌های خویش از سایه رنگ پر‌نور یا این که خط دیده پر‌نور به کار گیری نمایید. کناره داخلی دیده، نصیب هفتی شکلی میباشد که به دور مجرای اشک جای دارد. با جاری ساختن این فعالیت دیده‌های شما گرانقدر‌تر و پر‌نور‌تر به لحاظ می رسد.

۷. به کارگیری از سایه‌های رنگ روشن

در حالتی که چشم‌های ریز دارید نباید از سایه‌های دیده تیره رنگ به کارگیری نمایید. این فعالیت منجر میگردد که پلک‌های شما فرورفته‌تر و دیده‌های شما ریزتر به لحاظ رسد. از سایه‌هایی که یه خرده درخشان می‌باشند استعمال فرمائید. به عنوان مثال رنگ‌های بژ و طلایی می توانند نور و روشنایی بیشتری جذب نمایند و دیده‌های شمارا گشوده تر و والا‌تر نشان دهند.

برای سایه زدن می توانید از رنگ‌های خنثی هم به کار گیری نمایید. موقع سایه زدن چشم‌ها نکات کانتور را در لحاظ بگیرید. یعنی جایی که می خواهید پررنگ تر به حیث رسد، پر‌نور‌تر فرمایید و قسمتی را که میخواهید عقب‌تر و گودتر به حیث رسد، تیره‌تر نمایید. ولی تاوقتی‌که رنگ روشنی برای سایه گزینش فرمائید، فرقی نمی‌نماید که سایه درخشان باشد یا این که مات.

ترفند های حرفه ای برای آرایش چشم پف دار

ترفند های حرفه ای برای آرایش چشم پف دار

۸. توجه در کشیدن خط چشم

یک کدام از مهمترین نکاتی که در آرایش و پیرایش چشم های ریز می بایست در حیث داشته باشید، خط دیده کشیدن ظریف و اصولی میباشد. در صورتی دور تا دور چشم خویش را خط چشم تیره بزنید، دیده‌های شما بسیار ریزتر از آنچه که است به حیث می رسد. به مکان این فعالیت، تلاش نمائید که صرفا دو سوم از نصیب خارجی پلک را خط دیده بکشید. میتوانید به مکان خط دیده مشکی، از خط دیده طوطیا‌ای استعمال نمائید. این رنگ سبب ساز میشود که سفیدی دیده‌های شما والا‌تر به حیث رسد.

۹. استعمال از ریمل

از ریمل‌های بلندکننده و فرکننده برای مژه‌های خویش استعمال نمائید. پس از اینکه مژه‌های خویش را با فرمژه فر کردید، از یک ریمل خوب برای بلندتر نشان دادن مژه به کارگیری نمائید. در شرایطی‌که مژه‌هایی پرحجم و بلند داشته باشید، دیده‌هایتان هم درشت‌تر به لحاظ می‌رسند. موقع به کار گیری از ریمل، بیشتر روی بخش‌های میانی دیده تمرکز فرمائید تا چشم خویش را با این عمل بلندتر و درشت‌تر نشان دهید.

۱۰. از میان بردن پف چشم

یک کدام از مشکلاتی که منجر می‌گردد دیده‌های شما ریزتر از آنچه که می‌باشد به لحاظ رسد، پف دور و اطراف چشم میباشد. در صورتی‌که می خواهید دیده‌هایی خوشگل داشته باشید، هر روز می بایست مراقب آن باشید. زیبایی فیس و دیده‌ها تحت تاثیر عواملی زیادی میباشد که مدل معاش شما در آن نقش مهمی داراست. دیده‌های ورم کرده بسیار ریزتر به حیث می‌رسند. برای کاهش پف دیده این نکات را مدام در حیث داشته باشید:

به اندازه کافی بخوابید، نه بیشتر از حد نیاز و نه کمتر
صورت خویش را بیشتر اوقات با آب سرد بشویید
تی بگ‌های مصرف شده را روی چشم بگذارید زیرا بعضی ترکیبات موجود در چای قادر است پوست را سفت نماید
مصرف نمک را کاهش دهید
بیشتر ورزش فرمایید

ترفند های حرفه ای برای آرایش چشم پف دار

ترفند های حرفه ای برای آرایش چشم پف دار

 

یکسری نکته حائض اهمیت برای درشت تر نشان دادن چشم

به طور کلی برای آرایش و پیرایش چشم خویش از رنگ‌های تیره اجتناب نمائید از جمله طوسی یا این که مشکی
در استعمال از خط چشم و آرایش و پیرایش دیده زیاده‌روی نکنید. این فعالیت فیض معکوس داراست و منجر میشود که دیده‌های شما ریزتر به لحاظ رسد.
می توانید برای اینکه مژه‌هایی پرپشت‌تر داشته باشید، از مژه تصنعی یا این که نحوه‌هایی مثل اکستنشن مژه به کار گیری نمائید.
از ماسک‌های منحصر به فرد چشم به کارگیری فرمایید و به آرامی دور و اطراف دیده را ماساژ دهید تا از شر پف دیده و خشکی و تیرگی پایین چشم خلاص گردید.
در‌صورتی‌که دیده‌های شما قرمز‌رنگ گردیده یا این که به هر دلیلی التهابی در دیده دارید که سبب ساز تغییر و تحول رنگ سفیدی دیده‌های شما گردیده، در آغاز این ایراد را حل نمایید. قرمزی دیده سبب میگردد که دیده‌های شما ریزتر به حیث برسند.

آرایش و پیرایش چشم دخترانه ترند سال ۲۰۲۱

مشکلات رایج در آرایش و پیرایش چشم ریز و پف دار

تکنیک‌های آرایشی متعددی وجود دارد که با یاری آن‌ها میتوانید تغییراتی به ظاهر خویش ساخت‌و‌ساز نمائید. برای بزرگ کردن چشم، پر‌نور‌تر نشان دادن چشم، کوچک‌ کردن بینی با آرایش و پیرایش و به طور کلی برای هر دلیلی که میکاپ می کنید، تکنیک خاصی وجود داراست که میتوانید از آن به کارگیری فرمائید. البته بعضی وقت ها با اعتنا به پیش‌فرض‌هایی که در ذهن دارید دست به آرایش و پیرایش می‌زنید که منجر میشود حالت، بدتر از وضعیت معمولی گردد. مشکلات آرایشی نه صرفا نقص‌ را حل نمیکنند بلکه آن را حادتر از آن چیزی که می‌باشد نشان می دهد.

در حالتی که می خواهید با آرایش و پیرایش چشم های ریز را درشت‌تر نشان دهید از این خطاها، اجتناب نمائید:

استعمال از خط چشم مشکی در پلک پایین

خط دیده قادر است دیده‌های شمارا درشت‌تر یا این که ریزتر نشان دهد و این بستگی به طرز استعمال از آن داراست. چنانچه دور تا دور چشم خویش را خط دیده تیره بپوشانید، دیده‌های شما ریزتر به حیث می‌رسند. این اشتباهی میباشد که اکثر اشخاص موقع آرایش و پیرایش جاری ساختن میدهند. به کار گیری از خط دیده با رنگ پر‌نور سبب ساز میشود که دیده‌های شما درشت‌تر، بازتر و زیباتر به حیث رسد. آن‌ها را گردتر علامت میدهد.

استعمال بیشتراز اندازه از مژه تصنعی

در شرایطی که از عشق و علاقه‌مندان به مژه‌های تصنعی و مصنوعی می‌باشید و دائما اکستنشن مژه را تکرار می کنید می بایست بدانید که داشتن مژه‌هایی که بیش تر از اندازه لبریز و مشکی می باشند، آنان‌را سنگین‌تر می‌نماید و چشم را ریزتر نشان می دهد. اما مژه‌ای که افزایشی و در‌حد سنجیده دارنده ریمل و وسعت قابل توجهی باشد میتواند چشم را درشت نشان دهد اما در صورتیکه در به کارگیری از ریمل و مژه تصنعی زیاده‌روی نمایید، سود معکوسی می گیرید.

صرف لحاظ کردن از ریمل

در شرایطی که مژه‌های معدود پشت و کوتاهی دارید یک کدام از اصلی ترین اشتباهاتی که ممکن میباشد مرتکب گردید این میباشد که از زدن ریمل صرف لحاظ فرمایید. در حالتی که مژه‌هایتان درتوان سنجیده پرپشت‌تر و بلندتر باشند، دیده‌های شما درشت‌تر و بازتر چشم می شود.

به کارگیری نکردن از فر مژه

شاید ریمل زدن را فراموش نکنید البته استعمال از فرمژه معمولا مرحله‌ای میباشد که یا این که فراموش میشود یا این که از آن صرف لحاظ میکنید. پیش از استعمال از ریمل بایستی مژه خویش را مهیا نمائید. به کار گیری از فرمژه مژه‌ها را بالا میکشد و دیده‌های شما‌را درشت‌تر و بازتر آرم می دهد.

به کارگیری اشتباه از آرایش و پیرایش چشم دودی

آرایش و پیرایش چشم دودی مستلزم اعتنا و عملکرد و حوصله زیاد میباشد. بایستی حسابی در آن حرفه ای باشید تا بتوانید آرایش و پیرایش زیبایی داشته باشید. این نوع آرایش و پیرایش چشم برای اشخاصی که پلک‌های افتاده یا این که دیده‌های گودرفته دارا‌هستند، بسیار دشوار‌تر میباشد. زیرا استعمال زیاد از آرایش و پیرایش تیره‌رنگ در نزدیکی چشم، سبب حادتر شدن نقص‌ آن‌ها میشود. برای اینکه با آرایش و پیرایش دودی یا این که اسموکی چشم‌هایی درشت‌تر داشته باشید، می بایست طرز درست آن را بلد باشید و به صدق پیرایش نمائید. این عمل به تمرین و آزمون کردن سبک‌های متفاوت نیاز دارااست.

تعیین سبک نادرست برای خط چشم

سبک خط چشمی که می کشید می بایست با اعتنا به اندازه دیده و سبک دیده‌هایتان باشد. گهگاه خط دیده خطا میتواند چشم را ریزتر هم نماد دهد. در صورتیکه خط دیده‌ها از هر دو طرف بیش تر از اندازه ادامه داشته باشند یا این که مرز بسیار وسیعی بدور دیده شما ساخت و ساز نمایند، چشم‌ها ریزتر میگردند اما در‌صورتی‌که خط دیده را طوری بکشید که دیده‌را بازتر و فراتر نماد دهد، می توانید از فواید آن را برای درشت تر نشان دادن چشم استعمال نمائید.

استعمال نکردن از کانسیلر

در حالتی که تیرگی زیر چشم دارید که ممکن میباشد به خیال و خاطر کمبود خواب، استرس یا این که ژنتیکی باشد، چشم‌های شما ریزتر نشان داده میگردد. پیش از هر آرایشی مسلما می بایست این تیرگی تحت چشم را رفع فرمائید. شایسته ترین وسیله برای رفع تیرگی زیر دیده، کانسیلر مطلوب میباشد. کانسیلرهای اصلاح کننده رنگ یا این که کانسیلری که یکی‌از دو رتبه از کرم‌پودر پر‌نور‌تر باشد برای این فعالیت مطلوب میباشد.

5/5 - (30 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *