راز داشتن موهای پرپشت و درخشان

راز داشتن موهای پرپشت و درخشان | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی و خود آرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

راز داشتن موهای پرپشت و درخشان : شاید شما نیز بدین اندیشه کرده باشید چرا برخی از خانم ها موهای فوق العاده خوشگل و پرپشتی دارا هستند؟ ژن ها در زیبایی موی بسیار تاثیر دارا هستند البته درصورتی که پای کلام این خانم ها نشسته باشید مدام از نکاتی در محافظت گیسو با شما صحبت می کنند که شاید به آن دقت نکرده باشید. در پی به ۷ راز پرپشتی و زیبایی گیسو این خانم ها اشاره می‌کنیم:

به چه شکل موهای پرپشت و درخشان و خوشگل داشته باشم؟

آن ها مدل موهای خیلی عالی دارند

هر کسی قادر است با اصلاح کردن موها ، ظاهری عالی داشته باشد. ایراد این میباشد که ما مدام مجال ( یا این که مهارت ) کافی برای جاری ساختن این فعالیت در چنگ نداریم. اینجاست که یک سبک مو حرفه ای به شما امداد خواهد کرد . تغییر تحول یک گروه موی سیاه نا مرتب به یک سبک گیسو حرفه ای شاهکار که هر روز نیاز به زحمت متعددی برای تر و تمیز کردن ندارد.

راز داشتن موهای پرپشت و درخشان

راز داشتن موهای پرپشت و درخشان

 

در شستن موها هوشمندانه فعالیت می نمایند

کل پیشنهاد ها برای مثال تعیین نوع شامپو (ملایم، سوای سولفات) یا این که دمای مطلوب آب (ولرم ، لطفا) تا شیوه های ( ابتدا تر کردن موها ،آنگاه ماساژ شامو به ریشه موها و به کار گیری از نوک انگشتها برای ماساژ شامپو) تمامی برای این میباشند که به شما این یقین را بدهند که موهایتان تماما پاک گردیده ولی رطوبت ما یحتاج آن ها از میان نرفته است .

آن‌ها در به کار گیری از قابل انعطاف کننده ضوابط خاص خویش را دارا‌هستند

نخستین اینکه آن‌ها هیچ گاه موهای خویش را بدون نرم کننده نمی شورند حتی در شرایطی‌که قابل انعطاف کننده منجر چرب شدن موهایشان گردد. ولی شیوه آن ها چه میباشد؟ پیش از شامپو کردن موها از قابل انعطاف کننده به کارگیری می نمایند. این فعالیت منجر می‌شود قابل انعطاف کننده چربی موها را منزه کرده و ساقه موها را در قبال شامپو ( که منجر کم آبی بیشتر آنان میگردد) در امان نگه می‌دارد.

راز داشتن موهای پرپشت و درخشان

راز داشتن موهای پرپشت و درخشان

 

مراقب شوره سر می باشند

بوجود آمدن یه خرده شوره در فواصل حمام کردن یا این که به جهت عادت به استعمال از شامپوی کم آب دوری ناپذیر میباشد ولی این شوره ها می‌توانند محیط فولیکولهای گیسو را بسته و بازدارنده رویش موها شوند. هفته ای یک توشه یک پنبه را به روغن تی تری یا این که تونیک گیسو آغشته کرده کف سر بمالید تا پوست سر را از این شوره ها تمیز نمائید. بعد طبق معمول موها را شامپو کرده قابل انعطاف کننده بزنید.

تروتمیز کردن موها را فراموش نمی‌کنند

هر دو یا این که سه ماه یکبار از آرایشگر خویش بخواهید به اندازه یک سانت یا این که کمتر از نوک موها را کوتاه نماید (زیرا سرعت رویش موها ازاین میزان بیشتر میباشد لذا قد موهای شما کوتاه نخواهد شد) درصورتی که تروتمیز کردن موها را برای مقطع زمان بر کنار بگذارید. موخوره ایجاد شده و مجبورید دفعه بعد میزان بلندتری از مو خویش را کوتاه فرمائید.

راز داشتن موهای پرپشت و درخشان

راز داشتن موهای پرپشت و درخشان

 

آنان به‌تدریج از حالت دهنده های موی استعمال می نمایند

این مشتمل بر شانه کردن موی هم میشود. ( به این ترتیب ریختن ۱۰۰ تار موی در روز برای آن‌ها به طور معما باقی خواهد ماند ) به گویش معمولی هر چقدر کمتر به موهای خویش دست بزنید کمتر به آن ها آسیب می‌رسانید. درعوض میتوانید از کرمهای موقعیت دهنده گیسو روی موهای نم دار زده و به جای سشوار کردن موها آنان‌را نرم بافته بخوابید و روز بعد با موهای حالت دار از خواب بیدار گردید.

راز داشتن موهای پرپشت و درخشان

راز داشتن موهای پرپشت و درخشان

 

حتی هنگامی که از موقعیت دهنده های گیسو به کار گیری می نمایند مراقب دمای آن ها می‌باشند

به این مراد تا جای که میتوانید آب موها را توسط یک حوله قابل انعطاف کم آب نمایید. هنگامی که موها ۷۵ رطوبت خویش را از دست دادند سایر رطوبت آن‌ها را به وسیله سشوار با دمای کم خشک نمایید. آنگاه با سشوار سرد فعالیت را آحاد نمائید تا موها درخشان تر باشند. چنانچه می‌خواهید موها را فر نمایید به مکان پیچیدن موها بدور بابلیس نخستین آنها‌را به دو یا این که سه مجموعه هم اندازه تقسیم نمایید و آنگاه بدور میله بپیچید. با این فعالیت مجال ماندن موها لای بابلیس کاسته شده و در فیض موها کمتر در معرض حرارت قرار دارا‌هستند.

5/5 - (16 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *