راهنمای خرید بهترین لاک های ناخن موجود در بازار

راهنمای خرید بهترین لاک های ناخن موجود در بازار | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 9 دقیقه

راهنمای خرید بهترین لاک های ناخن موجود در بازار : شایسته ترین برند لاک ناخن کدام میباشد؟ برای خرید لاک ناخن پیرو برندهای فرنگی باشیم یا این که اهل ایران؟ یک لاک خوب بایستی چه خصوصیت‌هایی داشته باشد؟ این ها سوالاتی میباشد که خانم‌ها هنگام خرید لاک ناخن از خویش می پرسند. ما در‌این نوشته‌علمی از هفت رژ قصد داریم ده مارک دارای اعتبار و کیفیت خوب لاک ناخن را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس در هفت رژ با ما همراه باشید تا در هنگام خرید لاک ناخن با مشکلی رو به رو نباشید.

این روز ها دقت به زیبایی ظاهری برای اکثری از اشخاص دارای اهمیت گردیده است. در‌این فی مابین لاک ناخن یک کدام از مواقعی میباشد که بخش اعظمی از دختران و خانم‌های برنا برای آراستگی ظاهری خویش به آن دقت ویژه‌ای دارا هستند.

از‌آنجا که شیک و مرتب بودن برای خانم‌ها میزان مهمی به حساب میآید، می بایست مدام در پی برندهای دارای اعتبار و با کیفیت باشند. قسمتی از زیبایی ظاهری خانم‌ها و دختران برنا را می‌توان در دست‌ها خلاصه کرد. پس خرید لاک ناخن مطلوب قادر است زیبایی دست‌ها را دوچندان نماید. در صورتی در خصوص برندهای سازنده لاک ناخن اطلاعی ندارید، این نوشته‌ی‌علمی را از دست ندهید.

معرفی ۶ آیتم از بهترین برند لاک ناخن ایرانی

عده‌ای فکر‌می‌کنند که تولیدات اهل ایران از کیفیت خیر و خوبی برخوردار نیستند و مدام به‌دنبال خرید از برندهای فرنگی می باشند. در حالتی‌که که می بایست بگوییم ابدا این گونه وجود ندارد و برندهای اهل ایران روز به روز در حال پیشرفت می باشند و هر روز بر کیفیت تولیدات آنان افزوده می‌گردد.

در‌حالتی که در پی خرید لاک ناخن می‌باشید، سفارش می کنیم لاک‌های ایرانی هم آزمایش فرمائید تا مشتری همیشگی آنها گردید. پیرو ۵ لاک ناخن ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما یاروهمدم باشید.

لاک ناخن مارال

ناخن یک عضو از تن میباشد که هم نقش نگهداری از بافت نوک انگشتان را برعهده داراست و هم بر زیبایی و جذابیت دستان میافزاید. این زیبایی و جذابیت دستان را میتوانید با لاک ناخن مارال مهیا نمائید.

مارال یک مارک ایرانی اسباب آرایشی میباشد که لاک‌های این مارک مانند بقیه تولیدها، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. لاک‌های ناخن مارال در عین کیفتی بالایی که دارا‌هستند، ارزش قابل قبولی هم داشته و رضایت شمارا جلب خواهند کرد.

از خصوصیت‌های بسیار خوب لاک مارال می‌توان، ماندگاری خوب و ساخت و ساز پوشش یکنواخت بر روی ناخن را اسم برد. همینطور می بایست بگوییم که‌این لاک دارنده مداد قابل انعطاف و پهن بوده و بعداز استعمال روی ناخن‌ها خیلی زود خشک میشود.

خصوصیت‌های لاک ناخن مارال:

تنوع در رنگبندی
محافظت از بافت نوک انگشتان
ارتقا زیبایی و جذابیت شما در آرایش و پیرایش
باکیفیت
قابلیت و امکان خشک شدن سریع
ساخت پوشش یکنواخت روی ناخن

راهنمای خرید بهترین لاک های ناخن موجود در بازار

راهنمای خرید بهترین لاک های ناخن موجود در بازار

 

لاک ناخن آتوسا رویال

آتوسا رویال یکی‌از دیگر از شایسته ترین برند لاک ناخن های موجود در بازار میباشد. اسم تولیدات آتوسا رویال از مارک سابق آتوسا گرفته گردیده که یک کدام از کهن ترین و دارای اسم و رسم ترین برندهای ایرانی است.

امروزه مارک آتوسا با مارک باکیفیت‌تر و مرغوب‌تر خویش به اسم آتوسا رویال، مجدد پا به عرصه تولید ها آرایشی گذارده و گشوده هم توانسته مانند پیشین هواداران خویش را راضی نگه داراست. آتوسا رویال با آشنایی پوست و گیسو ایرانیان استارت به کار کرده و با ساخت و ساز رنگ موهایی کیفیت عالی و با آمونیاک پایین و دیگر تولیدات تازه و آپ دیت خویش توانسته حتی بیشتر از قبل، خوش بدرخشد.

خصوصیت‌های لاک ناخن آتوسا رویال:

با کیفیت
ماندگاری طولانی
تنوع در رنگبندی
رنگ های فوق العاده دیدنی و قشنگ
گونه های لاک برای فصول گوناگون سال
شایسته ترین برند لاک
لاک پروفشنال آتوسا رویال

راهنمای خرید بهترین لاک های ناخن موجود در بازار

لاک ناخن هایلی

از‌آن‌جا‌که لاک رابطه مستقیمی با ناخن داشته و روی سالم آن تاثیرگذار میباشد، مورد نیاز میباشد قطعا آن را مثل سایر اثاثیه آرایشی، از برندهای دارای اعتبار و کیفیت عالی گزینش فرمائید تا اثرات نامطلوبی روی ناخن ساخت‌و‌ساز نکند. یک کدام از برندهای دارای اعتبار و کیفیت بالا لاک ناخن ، هایلی می باشد که‌این مارک یک مارک ایرانی بوده و از بها بسیار قابل قبولی برخوردار‌است.

لاک ناخن‌های هایلی که یک کدام از شایسته ترین برند لاک ناخن‌های موجود در بازار میباشد، دارنده ذره‌های ریز رنگی بوده که جلوه خاصی به دستان شما میبخشند. این فرآورده، ماندگاری بالایی داشته و پوشش بسیار خیر و خوبی روی ناخن تولید می‌نماید.

خصوصیت‌های لاک هایلی:

کیفیت بسیار بالا
دارنده رنگبندی متنوع
ماندگاری بالا دوران
پوشش به طور کامل یکپارچه و یکنواخت روی ناخن‌ها
دارنده امکان خشک شدن سریع بعد از به کار گیری روی ناخن

راهنمای خرید بهترین لاک های ناخن موجود در بازار

راهنمای خرید بهترین لاک های ناخن موجود در بازار

 

 

لاک ناخن مای

مای یک مارک شناخته گردیده ایرانی میباشد که تولیدات آرایشی بهداشتی آن علاوه بر قیمت خوب از کیفیت بسیار نیکی هم برخوردار می‌باشند. لاک ناخن هم یک کدام از تولیدات مارک مای میباشد که با غلظت قابل قبولی که داراست، توانسته هوا داران متعددی برای خویش پیدا نماید.

لاک مای امکان خشک شدن سریع داشته و به راحتی و به زیباترین شكل ممكن، سطح روی ناخن‌های دستان شما‌را رنگ آمیزی می‌نماید. لاک ناخن مای در اشکال متفاوت طراحی و ساخت گردیده و قادر است پاسخگوی نیکی برای هر سلیقه باشد. از اشکال متعدد لاک ناخن مای می‌توان به لاک درخشان، مات و اكلیلی اشاره نمود که در طیف‌های رنگی عظیم و متنوع به بازار عرضه می شوند.

لاک ناخن داتمه

لاک ناخن داتمه با غلظت بسیار بالایی که دارد با یک بار برس کشیدن‌ سبب پوشانندگی جامع سطح ناخن خواهد بود . از دیگر خصوصیت های خوب این مارک برس متوسط آن برازنده با سطح ناخن می باشد . رنگ بندی ویژه و منحصر‌ بفرد ، ماندگاری زیاد و حفظ‌ درخشندگی و وضعیت کیفی رنگ لاک‌ روی ناخن در چندین‌ روز‌ پی در پی از نکات سزاوار توجه لاک‌های‌ داتمه می باشد . خشک گردیدن فوری نکته بااهمیت دیگر خواهد بود که موعد خرید لاک‌ ناخن بایستی به‌آن دقت شود . کفایت می کند یه بار برس لاک‌ ناخن داتمه را روی ناخن بکشید و کمتر‌از‌چند دقیقه شاهد‌ خشک گردیدن فوری و پوشانندگی کامل و جلوه خیلی قشنگ آن روی سطح‌ ناخن خویش باشید .

لاک ناخن کنویس

کنویس یک کدام از دیگر از برندهای ایرانی میباشد که جزو شایسته ترین برندهای سازنده لاک ناخن محسوب می‌شود. لاک ناخن ایرانی کنویس از بها قابل قبولی برخوردار بوده و سوای نگرانی از ارزش می توانید از باکیفیت و لایق این لاک برخوردار گردید.

براش لاک ناخن برند کنویس، پهن و حرفه ای بوده و به خیر و خوبی میتواند رنگ را روی سطح ناخن‌ها پخش نماید. این لاک، ناخن‌های دستان شما‌را هر چه زیباتر کرده و بعداز به کار گیری روی ناخن به سرعت خشک میگردد. سود این لاک روی دستان شما، یک رنگ درخشان و براق خواهد بود.

لاک ایرانی کنویس، رنگ بندی متنوعی دارااست و شما مطابق با ذوق و سلیقه خویش میتوانید از صورتی و گلبهی و قرمز رنگ گرفته تا مشکی و نقره ای و سبز و نارنجی رنگ ، رنگ دلخواهتان را از این مارک تعیین نمائید.

نکته بسیار خیر و خوبی که راجع به این مارک لاک ناخن مورد نیاز میباشد به شما بگوییم این میباشد که دوام ، ماندگاری و پوشش دهی لاک‌های کنویس بسیار بالا بوده و به راحتی لب مالامال و رنگ پریده نخواهند شد. چنانچه پیرو یک لاک ناخن خوب میباشید، لاک‌های کنویس را فراموش نکنید.

طراحی ناخن با لاک صورتی

معرفی ۵ گزینه از بهترین برند لاک ناخن خارجی

در‌حالتی که میخواهید بیشتر هزینه نمائید و کیفیت خیلی بالاتری از یک لاک ناخن انتظار دارید در‌پی ۵ گزینه از شایسته ترین برند‌های خارجی لاک ناخن را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

لاک ناخن اسنس

اولی لاک خارجی که می‌‌خوا‌هیم به شما معرفی کنیم لاک ناخن اسنس اسم دارد. این لاک ناخن وابسته به یک مارک آلمانی بوده که تولیدات این مارک اروپایی تماما منحصربه‌فرد می باشند. تمرکز اسنس بر روی کیفیت و رضایت مشتریان بوده و به همین خیال توانسته مشتریان خویش را مدام راضی نگه دارد،

از خصوصیت‌های جذاب مارک اسنس بایستی بگوییم که‌این مارک به شدت مخالف اجرا تست برروی حیوان ها میباشد و از صرف هزینه‌های بالا و سنگین برای تبلیغات دوری می‌نماید.

از سایر خصوصیت‌های خوب لاک ناخن اسنس می‌توان به مفاد پایین اشاره نمود:

لاک‌های ناخن مارک اسنس پیگمنت بسیار بالایی دارا هستند، به همین خیال و خاطر به راحتی با یک بار کشیدن آن بر روی ناخن، مجموع سطح ناخن را می‌پوشاند و پوشش یکنواختی روی ناخن‌های دست تولید می‌نماید.
دوام و ماندگاری لاک ناخن اسنس، بسیار بالا بوده و چند روز قادر است سوای هیچ مشکلی روی ناخن‌های شما باقی بماند.
این لاک بر روی ناخن شما درخشندگی فوق العاده‌ای تولید می‌نماید و بعداز به کار گیری از این لاک، نیازی به به کارگیری از برق ناخن نخواهید داشت.

راهنمای خرید بهترین لاک های ناخن موجود در بازار

لاک ناخن ریوال د یانگ

مارک Rival De Young ( ریوال د یانگ) یک مارک خارجی دیگر بوده که وابسته به سرزمین آلمان میباشد. تولیدات آرایشی مارک ریوال د یانگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و این مارک توانسته میباشد دسته ای کیفیت عالی از زیباترین و متنوع ترین اثاثیه آرایشی را برای به کار گیری دختران نوجوان و خانم‌های برنا طراحی و ایجاد کند.

لاک ناخن ریوال د یانگ زیبایی و درخشندگی بی نظیری داراست و با داشتن ذرات بسیار براق جلوه ای فوق العاده پر‌نور بر روی ناخن دستان شما تولید می‌نماید. یک کدام از لاک‌های این مارک لاک شبرنگ ریوال د یانگ میباشد که پس از به کار گیری از آن هنگامی که در معرض تابش فروغ و روشنایی قرار می گیرید زیبایی و درخشندگی بیشتری را بر روی ناخن‌های شما تولید می‌نماید. این لاک شبرنگی ریوال د یانگ سبک Neon Look مطلوب برای به کارگیری در ضیافت های خاص است، زیرا با به کارگیری از آن در ضیافت خواهید درخشید.

راهنمای خرید بهترین لاک های ناخن موجود در بازار

لاک ناخن ماوالا

ماوالا دیگر مارک خارجی لاک ناخن میباشد که وابسته به مرز و بوم سوئیس است. جذاب میباشد بدانید که مارک آرایشی ماوالا در سال ۱۹۵۸ میلادی در مرز و بوم سوئیس با معرفی او‌لین محصولش که تقویت کننده ناخن بود، احداث شد و آغاز به کار کرد.

مارک ماوالا طیف رنگی وسیع ای از لاک‌های ناخن را تنظیم نموده است که همه از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردارند و همگی مورد های متبوع در ذهنیت شما در رابطه یک لاک را دارا میباشد.

لاک ناخن ماوالا میتواند به خیر و خوبی بافت و پوششی یک پارچه بر روی ناخن تولید نماید به‌این شکل که با یک بار کشیدن مداد موی بر روی ناخن بافتی یک دست و قشنگ بر جای خواهد گذاشت. همین فرمان سبب ساز صرفه جویی در لاک گردیده و شما میتوانید به برهه زمانی متعددی از یک لاک ناخن به کارگیری فرمایید.

قلم موی این لاک، حرفه‌ای طراحی گردیده به نحوی که به مقدار کافی از مواد داخل لاک را برداشته و تراکم موهای آن موجب پخش یک پارچه مواد میشود. لاک‌های این مارک علاوه بر داشتن رنگ‌های روشن و قشنگ، به ناخن‌ها اذن‌ تنفس به طور طبیعی را می دهند. در فیض پس از به کارگیری از این لاک ناخن دیگر نباید نگران سلامت ناخن‌های خویش باشید.

لاک ناخن بورژوا

از شایسته ترین برند لاک ناخن های خارجی بایستی به مارک بورژوا اشاره کنیم. بورژوا اسم یک مارک فرانسوی اسباب آرایشی بهداشتی میباشد که در سراسر عالم پر اسم و رسم بوده و هوا داران بخش اعظمی دارااست. لاک ناخن بورژوا هم مانند بقیه تولیدات این مارک از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است.

لاک‌های ناخن بورژوا فوق العاده ماندگار میباشند و بعداز استعمال، به بازه زمانی طولانی روی ناخن‌های دست باقی می مانند. پس از به کارگیری از لاک بورژوا در سطح ناخن اثری از لب مالامال شدن و یا این که پوسته پوسته شدن ناخن مشاهده نخواهید کرد.

خصوصیت‌های لاک ناخن بورژوا:

ماندگاری طولانی
کیفیت بسیار بالا
قلم موی مطلوب برای پوشش دهی بی نقص ناخن
خشک شدن سریع بعد از استعمال روی ناخن
مطلوب برای هر ذوق و سلیقه
با قابلیت و امکان درخشندگی فوق العاده خوشگل و دیدنی

لاک ناخن کاتریس

مارک کاتریس یک کدام از برندهای دارای اسم و رسم تولیدکننده لاک ناخن میباشد. این لاک ناخن از برندهای مطرح آلمانی میباشد که مارک آن در مورد ایجاد اسباب آرایشی و زیبایی در جهان آوازه اکثری داراست. لاک‌های کاتریس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تنوع رنگی بالایی دارا‌هستند، به صورتی که پاسخگوی هر ذوق وسلیقه‌ای خواهند بود.

این لاک ناخن با پوشش یکدستی که روی ناخن‌ها ساخت‌و‌ساز می‌نماید، جلوه بسیار زیبایی به ناخن‌های دستان شما می‌بخشد.

لاک ناخن گلدن رز

لاک ناخن این لی

 

4.9/5 - (43 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *