از کجا بفهمیم ریمل اسنس اصل است ؟ {۱۰۰% بهترین روش}

از کجا بفهمیم ریمل اسنس اصل است ؟ ✅ {100% بهترین روش }

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

تشخیص اصل بودن ریمل اسنس (ترفندهای تشخیص ریمل اصل اسنس از تقلبی) با ما همراه باشید در هفت رژ

از کجا بفهمیم ریمل اسنس اصل است

همان طور که می دانید زیبایی چشم‌ها برای خانم‌ها اهمیت فراوانی دارااست، از این رو ریمل یک کدام از پرکاربردترین ابزارهای آرایشی برای خانم‌ها میباشد که می‌توان اظهار کرد در حالتی که نباشد به طور تقریب نمی شود! نمیشود کیف کوچک اثاثیه آرایش و پیرایش یک خانم گشوده گردد و سر و کله‌ی یک ریمل داخل آن پیدا نشود. به همین استدلال ما در این نوشته ی علمی به نظارت یک کدام از برندهای پر اسم و رسم ریمل پرداخته‌ایم. مطلقا شما هم دوست دارید که اسباب و اثاث آرایشی و بهداشتی‌تان را از برندهای کیفیت خوب و دارای اعتبار تهیه نمائید، ولی متاسفانه این نکته را هم می بایست در لحاظ بگیرید که مانند عموم تولیدات موجود در بازار، نسخه‌های غیر اصل و نسخه برداری اکثری از روی نسخه‌های اورجینال تولید ها آرایشی راهی بازار میشوند و ریمل هم از این قصه مستثنی نیست. به همین ادله ما این نوشته‌علمی را به تشخیص اصل بودن ریمل اسنس برای شما تخصیص داده‌ایم تا پیش از خرید ریمل اسنس با به کارگیری از ترفندهای تشخیص ریمل اصل اسنس از تقلبی در دام محصولات کپی و غیراصل این مارک گیر نیفتید.

میخوای ریمل اسنس اصل رو با قیمت عالی بخری؟!

 

اهمیت تشخیص اصل بودن ریمل اسنس

در حالتی که شما هم به سلامت و زیبایی‌تان اهمیت می‌دهید و از مخاطبان اسباب آرایش و پیرایش خوب میباشید، به طبع جایی را در کیف اسباب و اثاث آرایشتان برای یک کدام از تولیدات مارک اسنس پیدا خواهید کرد. اکنون ریمل‌های اسنس جز پرطرفدارترین ریمل‌های موجود در بازار می‌باشند، به این ترتیب اساسی میباشد که به خیال و خاطر عدم دوراندیشی از رمز و رازهای نسخه اصل آن، گول تولیدات آرایشی غیراصل و نسخه برداری این مارک پر اسم و رسم را نخورید. نکته قابل توجه در اهمیت تشخیص اصل بودن ریمل اسنس و مجموعاَ گونه های ریمل‌ها این میباشد که بدانید به کار گیری از یک ریمل غیراصل و نسخه کپی یک مارک مشهور می تواند خسارات جبران ناپذیری را به ما وارد نماید. خصوصا که دیده‌ها عضو حساسی در صورتمان میباشند و کوچکترین بی‌توجهی و عدم نگهداری از آنان اشتباهات جدی و مهمی را برای ما پیرو خواهد داشت. اکنون فکر کنید که ریمل‌ها دقیقا در ارتباط بی واسطه با چشم‌هایمان میباشند. به این ترتیب یک گزینش اصل و اورجینال یاور بهتری هم برای تن درستی و هم برای زیبایی‌مان خواهد بود.

میخوای ریمل اسنس اصل رو با قیمت عالی بخری؟!

تشخیص ریمل اصل اسنس از تقلبی

معمولی نیست که همگی ما بتوانیم به راحتی و فارغ از در اختیار داشتن دو نسخه اصل و غیراصل یک کالا و مقایسه عینی آنها، تفکیک صدق اجرا دهیم. برای مثال مطلقا دیده‌اید که یک بیوتی بلاگر به راحتی می تواند مجموع فاکتورهایی که یک ریمل اصل دارااست را معرفی نماید و از بر باشد و سوای درنگ نسخه اصل و غیراصل را از هم مستقل نماید. البته این عمل عام المنفعه عموم به‌این سادگی‌ها نخواهد بود. به همین مراد ما در‌این نوشته ی علمی با تیتر تشخیص اصل بودن ریمل اسنس می خواهیم نکاتی را به شما خاطر دهیم که رمز و رازهای ریمل‌های اورجینال و تقلبی را بر ملا میکنند و به شما این توان را میدهد تا به راحتی تولیدات کپی و تقلبی این مارک را از کیف اسباب و اثاث آرایشتان بدور نمایید.
• ریمل اسنس اصل باکس ندارد و صرفا پوشش آن یک کاور پلاستیکی میباشد.
• ریمل اسنس اصل هیچ زمان با برسی به رنگ سورمه‌ای نخواهد بود. به این ترتیب در صورتی‌که ریمل را خارج کشیدید و برس آن را سورمه‌ای دیدید، شک و تردید نکنید که ورژن تقلبی را در اختیار دارید.
• تفاوت بارز دیگر ریمل اسنس اصل در لوگوی آن میباشد. حرف e در لوگوی نسخه اصل درشت‌تر دیده میگردد (در بین یک دایره صورتی بی آلایش فارغ از فریم سفید در حوالی دایره صورتی)
• نکته دیگر تفاوت حاشیه دور و بر درب ریمل میباشد که در ورژن غیراصل آن شاهد وجود یک برآمدگی در این منطقه هستیم. این درحالی میباشد که ورژن اصل ریمل اسنس فاقد این برآمدگی در نزدیکی درب ریمل میباشد.

میخوای ریمل اسنس اصل رو با قیمت عالی بخری؟!

چندین توصیه معمولی برای یک خرید امن و اورجینال!

صحت دارد که تا به اینجای فعالیت نکاتی در مورد تشخیص اصل بودن ریمل اسنس خاطر گرفتیم و شاید بتوانیم با یک ارزیابی معمولی و کوتاه ریمل‌های اصل و غیراصل اسنس را از هم تفکیک کنیم، البته درحال حاضر در نقطه نهایی عمل برایتان پیشنهادهایی داریم که بتوانید ریسک خرید اجناس کپی و غیراصل را از خودتان دورتر فرمائید:
۱- به مکان خرید از یک مغازه اثاثیه آرایشی ناشناخته که اطلاعی از شرایط فروش آن ندارید، سراغ نمایندگی‌های دارای اعتبار مارک مورد نظرتان بروید.
۲- در شرایطی‌که به نمایندگی قانونی دسترسی بدون واسطه ندارید از واسطه‌ها یا این که دکان‌هایی یاری بگیرید که به صدق کارشان در تهیه و تنظیم اجناس اصل اتکا دارند

راه های تشخیص ریمل اسنس مشکی اصل از تقلبی!

  • انتهای ریمل اصلی حفره ای تعبیه شده که نمونه تقلبی فاقد آن است.
  • اگر با قیمت خیلی پایین در خرید ریمل اسنس مواجه شدید میتوانید به اصل بودن آن کالا شک کنید.
  • در نمونه های تقلبی درور لوگوی محصول دایره ای به کار رفته که نمونه اصلی فاقد آن است.

آیا ترفندهای ریمل اسنس اصل و تقلبی برایتان موثر بود؟

شما چه روشی برای تشخیص اصل بودن ریمل اسنس سفارش میکنید؟ در‌صورتی‌که در رابطه خرید ریمل اسنس تجربه‌ای دارید با ما درمیان بگذارید.

 

سوالات متداول در مورد اصل و تقلبی یا فیک بودن ریمل اسنس صورتی:

 

۱- برس ریمل اسنس اصل چه شکلی است؟

ریمل اسنس اصل هیچوقت با بررسی به رنگ سورمه‌ای نخواهد بود. به این ترتیب در حالتی‌که ریمل را خارج کشیدید و برس آن را سورمه‌ای دیدید، شک وتردید نکنید که ورژن تقلبی را در اختیار دارید.

۲- ظاهر ریمل اسنس اصل چه شکلی میباشد؟

ریمل اسنس اصل با کیفیت چاپ نسبتا بالا است. همچنین اندازه نسخه اصل ریمل اسنس در کنار نسخه تقلبی متفاوت است. نسخه تقلبی معمولا کمی بزرگتر است. همچنین تفاوت های ظاهری در شکل درب محصول نیز وجود دارد.

۳- لوگو ریمل اصل اسنس چه شکلی است؟

تفاوت بارز دیگر ریمل اسنس اصل در لوگوی آن میباشد. حرف e در لوگوی نسخه اصل درشت‌تر دیده می گردد

خرید ریمل اسنس اصل صورتی

۴- مشخصات ریمل اسنس اصل چیست؟

مشخصات ریمل اسنس اسنس کامل در این مقاله مطرح شد از سایر ویژگی های ریمل اسنس اصل میتوانی به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتقاء طول مژه ها
  • ارتقاء حجم مژه ها
  • ماندگاری زیاد
  • بافت سبک
  • ضد حساسیت
  • فوق العاده مشکی
  • مورد تائید چشم پزشکان
  • بازدارنده از شکنندگی و کم آبی مژه ها

۵- تشخیص تفاوت یا فرق فرق ریمل اسنس اصل و تقلبی یا فیک چگونه است؟

همیشه سعی کنید خرید ریمل اسنس اصل صورتی از فروشگاه معتبر انجام شود. همه ویژگی ها و روش تشخیص ریمل اسنس اصل و تفاوت آن با ریمل تقلبی یا فیک اسنس کامل در این مقاله ارائه شده است.

۶- از کجا و چگونه بفهمیم ریمل اسنس اصل است؟

با توجه به روشهای مطرح شده در این مقاله که به صورت خلاصه شامل علائم ظاهری، اندازه، کیفیت چاپ و غیر هست می توانید متوجه شوید ریمل اسنس اصل است یا خیر.

۷- تشخیص اصل بودن ریمل اسنس (تشخیص ریمل اصل اسنس) چگونه است؟

در حال حاضر تنها راه تشخیص اصل بودن ریمل اسنس از طریق ویژگی های ظاهری است که در این مقاله به صورت کامل به آن اشاره شد شامل ظاهر درب، نداشتن برآمدگی، نداشتن جعبه

۸- فرق و تفاوت بین ریمل اصل و فیک اسنس در چیست؟

فرق و تفاوت اصلی و ظاهری که خیلی سریع بتوانید متوجه شویند نداشتن چعبه و برآمدگی روی درب محصول است. ریمل اسنس اصل جعبه ای نداشته و فقط یک کاور یا پوشش پلاستیکی خواهد داشت. در کنار در محصول فیک فیک اسنس یک برآمدگی وجود دارد که ریمل اصل اسنس آن را ندارد

5/5 - (74 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

5 نظرات در حال حاضر

  1. عالی بود ممنون

  2. عالی بود

  3. عااالی

  4. مرررسی از راهنمایی دقیق و خوبتون 🙏🙏♥️♥️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *