ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱ | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی و خود آرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 7 دقیقه

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱ : با فرا رسیدن سال نو ۲۰۲۱ میلادی، بخش اعظمی از اشخاص در سراسر عالم در‌پی ساخت و ساز تغییرات نو در استایل، مدل معاش و عادت های خویش می باشند. در‌این مجال از سال میباشد که معمولا به سراغ بوفه جامه های خویش میرویم، برای فراگیری خویش و سفرهای پیش رو طرح ریزی میکنیم و در غایت نیز تغییراتی را برای استایل خویش در حیث میگیریم. تغییر و تحول استایل قادر است با تغییر و تحول رنگ بندی کمد دیواری جامه هایمان، آزمون مدل جدیدی از پوشش و یا این که حتی تغییر تحول رنگ موها همراه باشد! درصورتی که پیرو تغییر تحول رنگ و استایل موهایتان در سال ۲۰۲۱ می‌باشید، سفارش میکنیم که‌این نوشته‌ی علمی را تا آخر دنبال فرمایید در مطالب قبلی ترندهای آرایشی سال ۲۰۲۱ را بررسی کردیم حال ما در اینجا بعضا از مهمترین و پرطرفدار ترین ترند های رنگ گیسو سال ۲۰۲۱ را معرفی کرده و پیرو بعضی از مهمترین تعیین ها برای فصل زمستان پیش رو را نظارت خوا‌هیم کرد

با ما باشید در سایت هفت رژ مجله مد و زیبایی

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱:

کارشناسان معتقد می باشند که ترند های رنگ موی سال جدید را می توان در دو مجموعه متفاوت طبقه بندی کرد: رنگ موهای جنجالی و رنگ موهای ملایم. دنیای مد در سال ۲۰۲۱ بیشتراز هر مجال دیگری، اتفاقات روزمره معاش ساکنان کره زمین را منعکس می نماید. در حالی که بیشتر سال ۲۰۲۰ را در منزل ها و در قرنطینه گذراندیم، هویدا میباشد که اکثری از ما نیاز به یک تغییر تحول و یا این که حتی مقداری ریسک داشته باشیم. این در حالی میباشد که کسانی دیگر از ساکنان این کره، با مدل معاش آهسته و ساکت منزل بیشتر خو گرفته و ترجیح میدهند به ظاهر خویش کمتر ریسک نمایند. پیرو به نظارت برخی از مهم‌ترین ترند های رنگ موی در سال ۲۰۲۱ خوا هیم پرداخت.

 

 

رنگ موی ترند ۲۰۲۱: هایلایت تکه ای – اسکناس های پول

این رنگ موی که به عنوان هایلایت پول نیز شناخته می گردد، مخلوط جذابی از سایه های تیره و پر‌نور میباشد. برای دستیابی به‌این سبک از هایلایت، در حوالی شکل بایستی گروه های بزرگی از گیسو گزینش گردیده و پر‌نور شوند. در باقی قسمت های سر نیز سایه های پر‌نور فقط در قسمت های انتهایی موها مشاهده می شود. این سبک از رنگ گیسو اکنون در بخش اعظمی از آرایشگاه های اروپا و ایالات متحده اشاعه دارااست. بخش اعظمی انگیزه محبوبیت این هایلایت را، بازی با نوروروشنایی و سایه ها در نزدیکی شکل می‌دانند که میتواند جلوه زیبایی را به استایل اشخاص ببخشد.

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

 

رنگ موی ترند سال ۲۰۲۱: بالیاژ پاستلی

بالیاژ پاستلی یک رویای رنگارنگ و انتخابی جالب برای آن گروه از هواداران رنگ های سپید میباشد که میخواهند آن را با سایه هایی از رنگ های دیگر مخلوط نمایند. برای تهیه نمودن یک بالیاژ پاستلی بی عیب و نقش، از مبنا بلوند پر‌نور آغاز نمائید و مطمئن گردید که نوک موها آنقدر پر‌نور می‌باشند که رنگ های پاستلی را به خیر و خوبی قبول نمایند. در صورتی‌که مبنا موهای شما به سایه های کارملی مجاورتر است، توصیه می‌کنیم از رنگ های پاستلی قویتر برای تولید سایه ها استعمال فرمائید.

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

رنگ گیسو ترند ۲۰۲۱: هایلایت مو چانکی

هایلایت های چانکی یکی‌از ترندهای دوستداشتنی رنگ موی در ده سال ۸۰ میلادی بودند که در سال ۲۰۲۱ توشه دیگر، گشوده خواهند گشت. در این هایلایت، تکه های پر‌نور گردیده موی بایستی چیزی در بین یک الی دو اینچ ضخامت داشته باشند و بایستی کنتراست کار کشته با مسئله طبیعی موها ساخت و ساز نمایند. برای هایلایت می توان از رنگ موهای بلوند و یا این که رنگ های پر‌نور طبیعی بهره برد. در‌این سبک، هیچ ترتیب خاصی برای گزینش قسمت های هایلایت گردیده گیسو نیست.

هایلایت های چانکی یک کدام از ترندهای دوست داستنی رنگ موی در ده سال ۸۰ میلادی بود

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

رنگ موی ترند سال ۲۰۲۱: شنی

این رنگ گیسو نه به طور کامل خاکستری و خیر به طور کامل طلایی میباشد. صحیح مانند زیبایی اعجاب انگیز شن و ماسه های حاشیه دریا، ادغام قشنگ و اختصاصی به شخصی از هر دو رنگ میباشد. این رنگ مو جالب مخلوطی از تکنیک های هایلایت و مید لایت گوناگون میباشد که می‌تواند ادغام یک‌سری بعدی از سایه های گرم شن های ساحلی و تناژ های سرد بژ را به وجود آورد.

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

رنگ موی ترند سال ۲۰۲۱: قرمز‌رنگ!

روژ (Rouge) یک سایه جدیدی از رنگ قرمز‌رنگ میباشد که تحت عنوان ترند سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. این سایه تعجب آور از رنگ قرمز رنگ بعداز توفیق سریال Queens Gambit در آخرها سال ۲۰۲۰ آیتم دقت قرار گرفت. این رنگ گیسو تازه در واقع تناژ درخشان و غامض ای از رنگ قرمز رنگ مسی و بلوطی میباشد. روژ که در واقع یک رنگ فانتزی به‌حساب می‌آید، می‌تواند استایل شمارا به صورت کلی دگرگون نماید. با این درحال حاضر، در شکل تعیین این رنگ، هر چهار الی شش هفته یک توشه بایستی رنگ موهای خویش را با یک فرمول واحد تجدید نمایید.

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

 

رنگ موی ترند۲۰۲۱: رنگ موی فندقی

این روزها که با وجود شیوع کرونا، بسیاری از افراد احساس ناامیدی می‌کنند، استفاده از رنگ‌های شاد به‌عنوان رنگ مو می‌تواند یک حرکت فوق‌العاده برای تغییر خلق‌وخو باشد. رنگ موی فندقی با تم شاد و گرم در کنار درخشش خود می‌تواند همان گزینه‌ای باشد که برای رنگ موهای خود نیاز دارید. علاوه بر این، می‌توانید به‌عنوان هایلایت در موهای تیره هم از این رنگ موی سال ۲۰۲۱ استفاده نمایید.

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

رنگ موی ترند۲۰۲۱: آلپ یخی

این هایلایت یخی با به کارگیری از تکنیک های فولیاژ یا این که بالیاژ بدست میاید. این رنگ موی بُعد کمینه را در شالوده خویش و با به کار گیری از پوشش بدون نقص رنگ بلوند در همه ارتفاع موی، مراقبت می نماید. بعداز آن و با به کار گیری از یک تونر، رنگ بلوند خاکستری ساخت و ساز گردیده و رگه هایی از رنگ آبی رنگ در آن نیز در حیث گرفته می گردد. رنگ گیسو آلپ یخی بسیار جالب و در عین اکنون توانمند میباشد. به کارگیری از تقویت کننده های موی به اشخاص دوستدار این سبک از رنگ موی، سفارش میشود.

رنگ موی آلپ یخی بسیار دیدنی و در عین حالا قوی میباشد

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

رنگ موی ترند ۲۰۲۱: بلوند قارچی

رنگ موی بلوند قارچی یک کدام از دوست داستنی ترین هایلایت ها در دنیا میباشد. این رنگ موی در واقع ترکیبی از تناژهای گوناگون قهوه ای پر‌نور، بژ و خاکستری میباشد. رنگ خاکستری در‌این مخلوط برنده میباشد. این رنگ گیسو برای عده ای با پوست سبزه و بور مطلوب میباشد.

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

رنگ موی ترند سال ۲۰۲۱: سیاه طلایی

در‌حالتی که شما نیز از علاقمندان هایلایت های تیره می باشید، مخلوط رنگ های سیاه و طلایی می‌تواند گزینش دوست داستنی شما در سال ۲۰۲۱ باشد. این هایلایت ترکیبی از تناژهای متعدد رنگ طلایی میباشد که می‌تواند بعدها دقیق و مختلفی را در پایین فروغ و روشنایی ساخت و ساز نماید و درخشش منحصر به فرد به شخصی را به موهای شما ببخشد. هم اینگونه ادغام این هایلات در کنار رنگ سال ۲۰۲۱ که خاکستری و زرد رنگ میباشد، بسیار عجیب خواهد بود.

این هایلایت ترکیبی از تناژهای متعدد رنگ طلایی میباشد

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

ترندهای رنگ موی برای فصل زمستان سال ۲۰۲۱:

فصل‌زمستان فصل تضادهاست. شاید به همین ادله باشد که رنگ موهای زمستانی دنیای متنوعی از رنگ های گوناگون و گاها ضد‌و‌نقیض میباشند. رنگ هایی با تناژ قرمز رنگ و یا این که سایه های متعدد قهوه ای می‌توانند تعیین قابل قبولی برای این فصل باشند. همینطور بلوند های یخی و یا این که سایه های سرد تر نیز می‌توانند استایل جذابی را این فصل سرد سال به وجود آورند. ما به دنبال برخی از مهمترین ترند های رنگ گیسو در فصل زمستان پیش رو را معرفی خوا هیم کرد.

رنگ موی ترند فصل زمستان ۲۰۲۱: رینگ های آبی رنگ-دودی و بادمجانی

یکی‌از رنگ موهای جنجالی البته بسیار شیک و منحصربه‌فرد در فصل زمستان این سال از ادغام رنگ های دودی و بنفش به وجود میاید. در کنار هم قرار تصاحب کردن بنفش تیره در کنار رگه هایی از آبی‌رنگ و تناژهای گوناگون خاکستری قادر است به عبارتی مخلوط منحصر به فرد به شخصی باشد که استایل زمستانی شمارا ارتقاء ببخشد.

یکی رنگ موهای جنجالی در فصل‌زمستان سال جاری از ادغام رنگ های دودی و بنفش به وجود میاید

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

 

رنگ موی ترند فصل زمستان ۲۰۲۱: ظرافت با قهوه ای تیره

رنگ موهای تیره، مانند قهوه ای تیره و مشکی، در زمستان بسیار پرطرفدار می‌باشند. مخلوط رنگ مشکی و قهوه ای کاکائویی با به کارگیری از تکنیک های آمبره و یا این که بیبی لایت یکی‌از تکنیک های دوستداشتنی در فصل زمستان ۲۰۲۱ خواهد بود.

رنگ موهای تیره، مانند قهوه ای تیره و مشکی، در فصل‌زمستان بسیار پرطرفدار میباشند

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

رنگ موی ترند فصل‌زمستان ۲۰۲۱: قهوه ای دارچینی

رنگ هایی با اساس های گرم می‌تواند گزینش بسیار قابل قبولی برای روزهای سرد و خاکستری فصل‌زمستان باشند. مخلوط یک اساس قهوه ای تیره بلوطی در کنار هایلایت های پر‌نور و سایه های قرمز رنگ می‌تواند ادغام رنگ قهوه ای دارچینی را به وجود آورد. رنگ های پر‌نور بایستی بسیار دقیق و مانند ضربات مداد مو بر روی موها انجام شوند. رنگ قهوه ای دارچینی برای عده ای با موهای فر، گزینش بسیار دیدنی و شیکی به حساب آورده می شود.

 

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

 

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

 

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

ترند رنگ موی سال ۲۰۲۱

5/5 - (116 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

2 نظرات در حال حاضر

  1. خیلی زیبا هستن مرسی از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *