روش تشخیص وسایل آرایش اصل و استاندارد

روش تشخیص وسایل آرایش اصل و استاندارد | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی و خود آرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

روش تشخیص وسایل آرایش اصل و استاندارد : در مطالب قبلی به بررسی  تشخیص اصل بودن ریمل Deep Romance پرداختیم با دقت به تنوع برندها و حتی گونه های تولیدات آرایشی و بهداشتی خیلی از کارخانه های نسخه برداری برداری از تولیدات پر اسم و رسم و مارک ها دست بکار گردیده و برای جذب سرمایه ، تولیدات آرایشی خوب را با کیفیت بسیار پایینتر و متاسفانه در بعضی از موردها تماماً غلط ساخت و ساز کرده و با قیمتی ارزان تر وارد بازار می نمایند تا با این کلک بتوانند با سوء استعمال از اسم یک مارک دارای اعتبار و فریب مشتریان درآمدزایی نمایند.

ولی کار به اینجا پایان نمی گیرد و در مواقعی این تولیدها قلابی به قدری خطرناک و بی کیفیت میباشند که میتوانند سبب ساز بروز گونه های بیماری های پوستی مانند کهیر، جوش های چرکی، اگزما و … شوند که بدون‌شک این یک ارعاب بزرگ برای همگی کسانی می‌باشد که تاکنون از تولیدات فارغ از برند و یا این که تقلبی به کار گیری میکردند.

اکنون ما می خواهیم به شما سفارش کنیم که ابدا از مغازه های نامعتبر که هیچگونه مسئولیتی در عوض فروش تولیدات خویش را ندارند خرید نکرده و همچنین متاسفانه چندیست دستفروشان در معابر، مترو و خیلی از مغازه های سیار استارت به تبلیغات منفی و فریب کارانه زده اند که تولیدات آرایشی تقلبی را با قیمتی بسیار کم و غیر منطقی به اشخاص میفروشند.

اولی و مهم‌ترین قدم پیشگیری از خرید تولیدات تقلبی و بی کیفیت خرید نکردن دکان های نامعتبر نیز است که به دنبال منش های تشخیص این تولید ها را از اثاثیه آرایشی بهداتی اصل و مرغوب خوا‌هیم اذعان کرد.

اهمیت مغازه های دارای اعتبار

چه‌گونه بفهمیم کدام دکان های اثاثیه آرایشی دارای اعتبار می باشند؟

به اطمینان صاحب و مالک نظران شایسته ترین شیوه و مطمئن ترین روش برای تشخیص کالای اصل مراجعه به ارگان های ذیصلاح میباشد که پذیرش آن فرآورده متبوع عده ای از کارشناسان قرار گرفته باشد. این راه که کالاهای ارائه گردیده بوسیله کمپانیها می بایست آیتم پذیرش سازمان های ذیصلاح قرار بگیرد اینک در کشورهای توسعه یافته به صورت جدی ایفا می‌شود.

در مرزو بوم ما نیز وزارت بهداشت متولی این فرمان میباشد ، این سازمان با رویت اسنادو مدارک پذیرش گردیده شرکت سازنده و همینطور بازدید از کارگاه سازنده و نظارت فرمولاسیون ساخت و بررسی بر پروسه واردات و طریق محافظت و توزیع کمپانی وارد کننده کلیه اصول بهداشتی از ساخت‌و‌ساز تا مصرف و در غایت صادر شدن تایید صلاحیت برای عمل آن علامت تجاری در کشور‌ایران این باور را از بی ضرروزیان بودن آن متاع آرایشی بهداشتی برای ما حاصل میکند. برای تشخیص این مقاله که آیا کالایی آیتم پذیرش وزارت بهداشت است یا این که نه، این سازمان مبادرت به الصاق برچسبهایی با شماره پروانه بهداشت بر روی کالاها نموده است که معرف کارخانه و مملکت تولیدکننده ، کمپانی وارد کننده و همینطور سال و خصوصی ایجاد کرد جنس می باشد. براین اساس با پیشرفت هر روزۀ قانون ها و با شرط قرار دادن این مجوزات در هنگام خرید می توان با متانت بیشتری کالای مصرفی خویش را گزینش کنیم.

اما در زمینه‌ی مغازه های اینترنتی بیان این نکته مورد نیاز میباشد که نشانه های استاندارد فروشگاهی مثل نماد اعتماد الکترونیکی وجود داراست و میتوان از روش آن نشانه یک فروشگاه آنلاین را احراز نام و نشان نمود و بدین معنا است که‌این مغازه در عوض فروش و کیفیت تولیدات خویش مسئولیت داراست؛ این فرمان برای مشتریانی که بصورت اینترنتی خرید میکنند، می تواند بسیار دارای اهمیت باشد.

روش تشخیص وسایل آرایش اصل و استاندارد

روش تشخیص وسایل آرایش اصل و استاندارد

۱- کد ۱۶ رقمی اصالت محصول یا این که بارکد فرآورده

محصولاتی که جواز واردات گرفته‌اند برچسبی بر روی آن‌ها نصب می گردد که دارنده یک کد ۱۶ رقمی میباشد و باخراشیدن برچسب می‌توان عدد را به شماره تلفن مذکور بر روی برچسب پیامک کرد و از اصالت فرآورده استحضار یافت.

بعداز ارسال پیامک اطلاعاتی نظیر تاریخ ساخت‌و‌ساز، انقضاء، اسم متاع و کمپانی تولید کننده جنس به خریدار ارائه می‌گردد؛ در حالتی‌که جنس تقلبی باشد ۲ یا این که ۳ رقم نخستین بارکد ممکن میباشد با مملکت مبدا که در بسته بندی یا این که روی خود کالا مشخص و معلوم گردیده است همخوانی نداشته باشد.
اسباب و اثاث آرایشی جعلی اکثر وقت ها فاقد شماره سریال میباشند. پیش از اینکه چیزی بخرید، یقین حاصل نمائید که شماره سریال روی خود کالا با شماره مندرج روی باکس آن هم خوانی دارد.
همینطور، محصول ها دارای اعتبار مدام مواد تشکیل دهنده کالا را روی آن درج می نمایند. برند های اسباب و اثاث زیبایی با با کیفیت، اکثر زمان ها به مشتریان خویش داده ها مازاد را در یک‌سری زبان ارائه می‌دهند. در شرایطی‌که بسته بندی داده ها بسیار کمی در زمینه ی کالا داشته باشد، آن معتبر نیست.

روش تشخیص وسایل آرایش اصل و استاندارد

روش تشخیص وسایل آرایش اصل و استانداردروش تشخیص وسایل آرایش اصل و استاندارد

۲- کیفیت بسته بندی اثاثیه آرایش و پیرایش

بعضا از اسباب و اثاث آرایشی جعلی خیلی بد ایجاد شده است به گونه ای که هیچ کس آن‌ها‌را با کالا حقیقی اشتباه نمی گیرد. البته تعداد متعددی از اسباب آرایشی جعلی بسیار بغرنج تشکیل‌شده اند که تشخیص تقلبی بودن آنان بسیار طاقت فرسا میباشد. یکی راه و روش های اعتقاد و باور از اینکه شما حقیقتا کالا اصل را بدست آورده اید، بازدید از سایت تولید کننده میباشد، برای اینکه ملاحظه کنید آیا محصولی که پیرو آن می باشید دقیقا مانند تصویر آنلاین میباشد یا این که نه.

حتی کوچکترین عدم تطابق مانند فونت، رنگ یا این که اندازه بسته بندی، و یا این که حتی وزن فرآورده نشان تقلبی بودن آن میباشد. ولی، تشخیص وزن کالا در فروشگاه ایده نیکی وجود ندارد، البته شما می‌توانید یک اسباب و اثاث آرایشی جعلی را صرفا با نگه داشتن آن در چنگ خویش تشخیص دهید. در صورتی نوشته های متاع کمرنگ تر از مثال اصل آن باشد، پس می‌توانید مطمئن باشید که یک اسباب آرایشی جعلی در مشت دارید.

درباره ی چاپ نوشته یا این که اسم آن مارک روی فرآورده میتوان خاطرنشان کرد: از آن‌جا که نسخه برداری امور مرتبه سه و چهار قابلیت دسترسی به دستگاه های امروزی چاپ را ندارند نوشته ها مخصوصا چنانچه با فونت ریز باشد نا خوانا و غیر واضخ و یا این که در هم ترکیب گردیده‌است در مقداری از مفاد مبادرت به چاپ نوشته با فونت دیگر و بزرگتری میکنند که افزون بر آن ممکن میباشد در گیر اشتباه املایی هم گردند رنگ تصاویر و بگراند بسته بندی اکثر مواقع عوض شده و از شفافیت برخوردار وجود ندارد .

روش تشخیص وسایل آرایش اصل و استاندارد

روش تشخیص وسایل آرایش اصل و استاندارد

۳- رنگ و سایه های اسباب و اثاث آرایش و پیرایش

سایه چشم، رژگونه، رژ لب و کرم پودر های جعلی اکثر اوقات در رنگ و سایه هایی ایجاد می گردند که در تولیدات دارای اعتبار گزینه استعمال قرار نمی گیرند. برای خودداری از خرید جعلی، از وبسایت تولید کننده دیدن نمائید تا مشاهده کنید که کدام رنگ هر فرآورده آرایشی حقیقی میباشد.

تولیدات مهم دارنده بافت سبکی می باشند و هیچ زمان بر روی پوست در حین کوتاهی دستکم ۶ ساعت تغییر تحول رنگ نمیدهند یا این که به اصطلاح نمی ماسند و یا این که محصولاتی زیرا ریمل ،خط دیده و سایه ها بخاطر انسجام مواد به خودی خویش نمی ریزند و پخش نمی‌شوند.

روش تشخیص وسایل آرایش اصل و استاندارد

روش تشخیص وسایل آرایش اصل و استاندارد

۴- رایحه ، عطر و بافت اسباب آرایشی

در اثاثیه آرایشی دارای اعتبار نباید هیچ نوع مواد عجیب و غریب یا این که درخشش نامناسب وجود داشته باشد، به ویژه وقتی که جنس مات و تیره باشد. اسباب و اثاث آرایشی و بهداشتی کرمی نباید از هم مستقل شوند و یا این که دربردارنده ناخالصی باشد. رژ لب های جعلی معمولا کمتر دیدنی می‌باشند و دارنده نقایصی میباشند.
ریمل مژه دار برند حقیقی وواقعی مدام دارنده بوی بسیار ملایم میباشد. در‌صورتی‌که جنس بوی بد یا این که شدید بو داشته باشد، پس یک اسباب آرایشی جعلی میباشد. همینطور فرچه ریمل مژه و ابرو جعلی ممکن میباشد با مثال اساسی و دارای اعتبار خویش مختلف باشد.

روش تشخیص وسایل آرایش اصل و استاندارد

روش تشخیص وسایل آرایش اصل و استاندارد

۵- ارزیابی برس ها و اسفنج های کالا

حتی در شرایطی‌که بسته بندی یک اثاثیه آرایشی تقلبی بسیار مشابه به مثال حقیقی به لحاظ می‌رسد، شما احتمالا می‌توانید از روش بازرسی برس ها و اسفنج ها، به تقلبی بودن آن پی ببرید، از جمله هنگامی که فرچه را از پوکه بیرون میسازید بایستی تماما جذب باشد البته به راحتی نیز بیرون خواهد شد و صدای مانند گشودن درب بطری چوب پمبه ای را بدهد. آن‌ها ممکن میباشد در اندازه، شکل یا این که رنگ با برند اصل مختلف باشند، و کیفیت کلی آن‌ها رضایت نصیب نباشد.

5/5 - (42 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *