لوازم آرایشی ضروری برای مسافرت

لوازم آرایشی ضروری برای مسافرت | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی و خود آرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

لوازم آرایشی ضروری برای مسافرت : پیش از رفتن به مسافرت و هنگامی که وسایل فردی تان را جمع میکنید حواستان هست که کیف اسباب و اثاث آرایشتان را فراموش نکنید پس بهتر میباشد بدانید که برای مسافرت چه اثاثیه آرایشی ضروری میباشد.اثاثیه آرایش و پیرایش ضروری برای مسافرت با اسباب آرایشی که مدام به کارگیری می‌کنید یه خرده متفاوت میباشد و عامل این تفاوت قرار گرفتن در موقعیت آب و هوایی گوناگون میباشد.

در سفرهای خانوادگی و صمیمانه نوروزی همان قدر که به اثاثیه ضروری برای لذت بردن از کنار هم بودن احتیاج دارید، می بایست اثاثیه و وضعیت سلامت و زیبایی تان را هم با خویش یار و همدم فرمایید. از تمیز کننده های آرایشی و ضدآفتاب گرفته تا دئودورانت هایمردانه و ژل های اصلاح که برای نگهداری رطوبت پوست و بهداشت تن از نان شب برای مسافرت هم واجب تر میباشد. پیشنهادهای ویژه مارا برای عید نوروز سال جاری همراه داشته باشید.

ضد آفتاب های رنگی

فرقی نمی نماید که به دل کوهستان یا بیابان زده اید یا این که شهری ساحلی را برای مسافرت خویش تعیین نموده اید، اولین کرمی که می بایست در کیف پیرایش شما قرار بگیرد همین کرم ضدآفتاب میباشد. ضدآفتاب رنگی اوریاژ با حداکثر حفاظت در قبال آفتاب در دو رنگ روشن و برنزه طبیعی یک کدام از موثرترین کرم ها برای پرهیز از ساخت و ساز لک و دانه های قهوه ای ناشی از آفتاب در مسافرت میباشد. این کرم که تا سا‌عتها در قبال نوروفروغ مقاوم میباشد برای خانم هایی که پوست چرب و مستعد جوش دارند سفارش میشود پس بهتر میباشد ۲۰ دقیقه پیش از قرار گرفتن در معرض آفتاب از آن به کار گیری و هر یک‌سری ساعت یک بار آن را تمدید فرمائید.

لوازم آرایشی ضروری برای مسافرت

لوازم آرایشی ضروری برای مسافرت

این جوان کننده همه کاره

محال میباشد در کیف پیرایش خانم ها کرم جوان کننده پیدا نکنید! پس در صورتی‌که قرار میباشد این کیف پیرایش در مسافرت یار شما باشد، بهتر میباشد کرم برنا کننده ای همراه ببرید که علاوه بر خصوصیت ذکر شده سرویس ها بهتر و بی نقص تری هم به پوست تان ارائه دهد. کرم ضدچروک و جوان کننده کدلی، کرمی استثنایی میباشد که با پیری پوست مبارزه می نماید و به صورت آشکار باعث جوانی پوست می ‏گردد. این متاع همگی علائم پیری پوست مانند: چروک، کاهش خواص ارتجاعی پوست، لک‏های تیره، بی آبی پوست و. . . را معالجه می نماید. ضمنا با مصرف این فرآورده عمق چروک‏ها کمتر، پوست محکم‏، پر‌نور و روشن تر میگردد. این ضد چروک غیر جوش زا را که گزینه پذیرش متخصصان پوست میباشد، مطلقا همسفر خویش نمایید.

لوازم آرایشی ضروری برای مسافرت

لوازم آرایشی ضروری برای مسافرت

اسپری آب معدنی

از آنجایی که معمولا بیشتر محصول ها بهداشتی برای تک تک اعضای خانواده در مسافرت سفارش می شود با این حال در برنامه های سالم و مراقبتی، خانم ها در حق تقدم می‌باشند. اسپری آب معدنی هم از سایر محصولاتی میباشد که در مهاجرت پیشنهاد میکنیم همراه داشته باشید. این اسپری برای معالجه التهاب، آفتاب سوختگی ها و نزاع با کم آب شدن آب پوست تن اثر گذار میباشد و استعمال روزمره از آن سبب درخشندگی پوست تان می‌شود. این جنس استثنائا برای استعمال در حالت هایی مانند بی آبی پوست پس از تصحیح آقایان و خارش و ادرار سوختگی هم سفارش می شود البته شایسته ترین مجال مصرف آن هنگام سفر پس از ورزش و پیش از بیرون رفتن از خانه میباشد .

لوازم آرایشی ضروری برای مسافرت

پاک کننده صورت

در کامل شدن پک بهداشت و زیبایی مسافرتی سال جاری خویش منزه کننده صورت را هم اضافه نمائید. در سفرهای وقتگیر با قطار و اتومبیل و در طی روزهایی که در مسافرت می باشید برای اینکه بتوانید پیرایش یا این که آلودگی ها را از صورت تان فارغ از نیاز به شست وشو تمیز نمائید، احتیاج به محلول تمیز کننده دارید. منزه کننده بایودرما فقط با یاری کمی پنبه آلودگی، آرایش و پیرایش، استرس و کل عامل ها تحریک کننده پوست مانند سوزوسرما یا این که گرما را به صورت تماما طبیعی و فارغ از تولید آلرژی از میان برده و تحمل پذیری پوست شمارا ضمانت می نماید. از طرفی بعد از آن به کارگیری از این فرآورده نیازی به شست وشو با آب وجود ندارد.

لوازم آرایشی ضروری برای مسافرت

لوازم آرایشی ضروری برای مسافرت

5/5 - (25 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *