✅ راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب برای موهای رنگ شده

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی و خود آرایی

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب : در مطالب قبلی راهنمای خرید انواع شامپو کراتینه را بررسی کردیم حال میخواهیم اشاره ای داشته باشیم به انواع شامپو و ماسک مو برای موهای رنگ شده  برخی از این تولید ها مراقبتی اختصاصی استعمال در گرمابه میباشند و در واقع مستلزم آبکشی می‌باشند و بعضا دیگر بعداز استحمام و روی موهای نم مورد استفاده قرار میگیرند تا هم گشوده شدن گره های ساخت گردیده در موها را سهل وآسان نمایند و هم رطوبت و ساختار موی را تقویت کنند.

پیرو به معرفی یکسری کالا کیفیت خوب منحصر به فرد حفظ از موهای رنگ گردیده میپردازیم

با ما همراه باشید در هفت رژ سایت آرایشی و زیبایی

نرم کننده فولیکا منحصر موهای رنگ گردیده حجم ۲۰۰ میلی لیتر

مارک فولیکا (Fulica) که در ساخت و ساز تولیدات بهداشتی شناخته گردیده‌است برای گونه های مو‌ها با فرآورده‌های متفاوت شامپو و قابل انعطاف کننده‌های متنوعی ساخت و ساز نموده است که می توانند در بهبود و ترمیم موی‌ها اثر گذار باشند.قابل انعطاف کننده‌ی موهای رنگ گردیده‌ی فولیکا با وسعت ۲۰۰ میلی لیتر دربردارنده جاذب‌های اشعه‌ی ماوراء بنفش نور و روشنایی خورشید میباشد و ویتامین‌های مجموعه B6 و B5 را در خود جای داده میباشد. این قابل انعطاف کننده دارنده عصاره‌ی انار بوده که در ثبت رنگ موی بسیار مفید میباشد و به جهت دارا بودن مواد مفید در ترمیم آسیب‌های ناشی از رنگ و دکلره کردن موی اثرگذار میباشد.

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب

 

ماسک موهای رنگ گردیده دیترون مدل pomegranate حجم ۴۰۰ میلی لیتر

ماسک مو رنگ گردیده پیاله ای انار دیترون سبب حفاظت بیشتر از موهای رنگ گردیده و ثبت بیشتر رنگ موی میگردد.از سایر خاصیت ماسک گیسو رنگ گردیده دیترون قابل انعطاف کنندگی و ترمیم کننده موهای آسیب دیده از مواد شیمیایی و موخوره میباشد. ماسک گیسو انار دیترون دربردارنده عصاره پوست انار که به انگیزه دارا بودن مقادیر بالای تانن و ادغام خاص پونیکالاژین که هر دو باعث ثبت رنگ گیسو روی کراتین و پرهیز از کدر شدن آن میشوند،در‌این جنس مصرف شده میباشد.

از طرف دیگر عصاره دانه های انار غنی از زینک، آهن، سلنیوم،آنتی اکسیدان های پلی فنولی، ترکیبات قندی مرطوب کننده و گونه های ویتامین ها برای مثال ویتامین C,A و… است که باعث نگهداری از موی و پوست سر،نگهداری درخشندگی رنگ موی و پرهیز از ریزش موی می‌شود.

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب

 

شامپو مو رنگ گردیده زی مو حجم ۲۵۰ میلی لیتر

مدام برای موهای رنگ گردیده این اختلال وجود داراست که با شستشو با شامپوهای متفاوت رنگش را با از دست میدهد و یا این که کمرنگ و بور میگردد.برای این خلل شامپوهایی راهی بازار گردیده اند که منحصربه‌فرد موهای رنگ گردیده است شامپو مو رنگ گردیده زی‌مو حجم ۲۵۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه شد‌ه‌است. این شامپو ساخت کمپانی زی‌موی میباشد و به استناد بدین مارک متوجه می شویم که از کیفیت نیکی شامل است.این شامپو برای به کار گیری بانوان و آقایان میباشد و می شود به شکل روزانه هم از آن بهره مند شد.این شامپو دارنده پاک کنندگی خیر و خوبی برای گیسو و پوست سر میباشد.

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب

 

شامپو ماسک موی رنگ گردیده لورآل Elseve مدل Color Vive حجم ۳۰۰

برای اثبات کردن رنگ و تقویت موهایی که رنگ گردیده‌اند به کار گیری از ماسک قابل انعطاف کننده کالر وایو لورآل (Loreal) بسیار یاری کننده میباشد.مواد موثری که در‌این ماسک منحصر گیسو رنگ گردیده وجود دارند به عمق موها نفوذ می‌نمایند و در فیض سبب ساز درخشان و صاف شدن موها که بر اثر نقاشی کردن وز و کدر گردیده اند، میشوند.ماسک Color Vive تا ۸۰ درصد از درخشندگی رنگ موی مراقبت می‌نماید و منجر قابل انعطاف شدن موها می شود و حسی مانند لطافت ابریشم را برای موهای مصرف کننده به همراه می‌آورد.

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب

 

شامپو استم سل منحصر به فرد موهای هایلایت و رنگ گردیده حجم ۲۵۰ میلی لیتر

این شامپو موهای شمارا در قبال اشعه UV (سبب ساز از میان رفتن رنگ موی) به طور کامل نگهداری می‌نماید.همینطور این شامپو علاوه بر حفاظت از موی در برای اشعه UV،به موهایی که به سبب ساز رنگ و دکلره آسیب دیده میباشد نیز به خیر و خوبی آب‌رسانی می‌نماید.

این را به خاطر داشه باشید که موها پس از رنگ باز کردن به وسیله اکسیدان، به طور کامل مستعد اخذ گونه های مواد رطوبت‌رسان و کراتینه میباشند این شامپو به‌سرعت میتواند گونه های مواد رطوبت‌رسان را به موهای شما برساند و موجب انعطاف پذیری بیشتر و استحکام و تقویت موها میشود طوریکه از ریزش غیر طبیعی موها دوری کرده و موجب التیام پوست سر، پیشگیری از شکنندگی و ظرافت تار موها، موخوره،کم آبی و خارش پوست سر می‌شود.

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب

 

شامپو ترمیم کننده لافارر منحصر موهای رنگ گردیده و آسیب دیده ۲۵۰ گرمی سبک boost series

شامپو ترمیم کننده لافارر دربردارنده پروتئین های هیدرولیز گردیده ابریشم،پروتئین های هیدرولیز گردیده گندم، عصاره گیاهان دم اسب، آلوئه ورا، گزنه، سدر، حنا و آویشن است که موجب ترمیم بافت موهای آسیب دیده، نگهداری از رنگ موی، ارتقاء موقعیت پذیری، درخشندگی موی و رفع مو خوره میگردد،عصاره های گیاهی به عمل رفته در شامپو منجر تغذیه موی،حفاظت تارهای موی از دست اندرکاران محیطی و شیمیایی مخرب و همینطور ساخت‌و‌ساز شم لطافت و ارتقاء خواص الاستیسیته گیسو می‌گردد.

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب

 

نرم کننده مو رنگ گردیده لطیفه سبک Olive مقدار ۵۰۰ گرم

به امداد این قابل انعطاف‌کننده، بعداز شست‌وشوی موها به‌راحتی حاذق به شانه‌کردن و حالت‌دادن آنان خواهید بود. این شامپو با اکثر زمان ها موها سازگار میباشد و هم خانم‌ها و هم آقایان میتوانند از آن استعمال نمایند.این قابل انعطاف‌کننده دارنده ویتامین‌های E، C و B5 میباشد که به تقویت و بهبود موهای آسیب‌دیده امداد اکثری می‌نماید. همینطور عصاره‌ی بابونه و آلوئه‌ورای به‌کاررفته در‌این فرآورده سبب ساز تقویت مضاعف موها گردد.این متاع دربردارنده شی باتر، روغن زیتون، روغن آووکادو و روغن جوانه‌ی گندم میباشد.

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب

 

ماسک منحصربه‌فرد موهای رنگ شده اینسایت سبک Colored Hair

این ماسک به لطف فرمولاسیونش،بی نیاز از عصاره ها و روغن های گیاهی از رنگ مو در قبال شستشو مراقبت می نماید و سبب ساز ثبت و ماندگاری بیشتر آن می گردد و از فیبر مو در قبال عامل ها مخرب خارجی حفظ می نماید. همینطور این ماسک به وضوح قادر است ارتفاع قدمت رنگ را ارتقاء دهد. مواد تشکیل دهنده این ماسک موی روغن فندق ارگانیک میباشد که خواص تغذیه کنندگی و محافظتی را دارااست. همینطور کمپلکس حافظ رنگ موجود در‌این ماسک مو که مشتمل بر عصاره حنا، کره انبه و روغن هسته انگور میباشد دارنده خواص آنتی اکسیدانی و قابل انعطاف کنندگی میباشد.

راهنمای خرید شامپو و ماسک موی کیفیت خوب

5/5 - (24 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *