راهنمای خرید بهترین کرم پودر

راهنمای خرید بهترین کرم پودر | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی و خود آرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 9 دقیقه

نکاتی برای گزینش کرم پودر مطلوب و به کارگیری‌ بهتر از آن:

همانگونه که میدانید گزینش کرم پودر می بایست بر پایه ی نوع پوست و رنگ انتخابی آن متناسب با رنگ پوستتان باشد.پوست‌‌ها میتوانند چرب،کم آب،نرمال و یا این که مختلط باشند که بر طبق آن می توانید کرم پودر مطلوب پوست خویش را گزینش فرمائید.

چرا از کرم پودر در مغایرت با نوع پوست نباید به کار گرفت؟

برای پوست چرب به کار گیری از کرم پودر در تضادومغایرت با نوع پوست می تواند سبب ساز براقی پوست خواهدشد و یا این که برای پوست‌های کم آب سبب ساز تیکه تیکه شدن کرم پودر بر روی پوست شما می شود و طبیعتا فیض در‌این‌صورت‌ مناسب انتظار نخواهد بود.همینطور گزینش کرم پودر نامناسب می تواند پوست شما‌را با خطاها جدی برای مثال ساخت‌و‌ساز جوش،بی آبی و مسدود شدن منافذ پوستی مواجه نماید و منجر بروز آلرژی‌های پوستی خواهد شد.

برای گزینش و خرید شایسته ترین کرم پودر چه خصوصیت‌هایی را بایستی در لحاظ گرفت؟

کاور و پوشش دهی بالا، ماندگاری طولانی و بافت قابل انعطاف و سبک برای مثال خصوصیت‌های شایسته ترین کرم پودر های بازار میتواند باشد. یک کدام از نکات دارای اهمیت می تواند بافت مدل و مخملی کرم پودر باشد که سبب می شود پوست شما حس سنگینی و خستگی نکند و در فیض به شما شم رضایت از داشتن یک متاع خوب را بدهد. تنوع رنگ کرم پودر از سایر مورد ها مهمی میباشد که قادر است دستتان را برای گزینش گشوده بگذارد و شما‌را به تعیین کرم پودری متناسب با رنگ پوستتان مجاورت و نزدیک‌تر نماید.در هر حال نوع کرم پودر انتخابی تاثیر بخش اعظمی در زیبایی پیرایش صورت و رخ شما خواهد داشت و مسلما قادر است سبب زیباتر دیده شدن نتیجه عمل در انتها باشد.همینطور می توانید این مطالب راهنمای به کار گیری حرفه‌ای ار کرم پودر را نیز بخوانید و یا این که به قسمت شایسته ترین اسباب و اثاث آرایشی و بهداشتی ما سر بزنید.

پیشنهاد هایی برای نتیجه ی بهتر کرم پودر بر روی پوست شما:

با اینکه تلاش گردیده در طی معرفی شایسته ترین کرم پودرها نکاتی برای رسیدن به نتیجه بهتر گفته گردد ولی برای افرادی که پوست کم آب و یا این که نرمال دارا‌هستند سفارش میشود پیش از به کار گیری از کرم پودر، از مرطوب کننده و یا این که روغن های صورت به کار گیری نمایند تا پوستشان را برای یک زیرسازی ایده آل فراهم نمایند.همینطور در صورتیکه پوست چربی دارید و کرم پودر شما میخواهد ظاهری مات به پوست شما بدهد میتوانید با استعمال از پودر فیکس یا این که ثبت کننده پیرایش به خصوص برای ناحیه‌ی T صورت از براقی احتمالی پوستتان پرهیز نمایید و شرایط زیبای آرایش و پیرایش خویش را نگهداری فرمائید.همانگونه که بالا گفته شد در این مقاله قصد داریم شایسته ترین کرم پودر های شرایط کنونی بازار کشور ایران را برای شما معرفی کنیم تا بتوانیم شما عزیزان را در انتخابی هوشمندانه و با درصد رضایت بالا امداد کنیم. با ما همپا باشید:

راهنمای خرید شایسته ترین کرم پودر

۱- کرم پودر استه لودر (Estee Lauder) سبک Double Wearراهنمای خرید بهترین کرم پودر

مطلوب برای انواع پوست‌ها (کم آب، چرب، مختلط، مستعد آکنه و جوش)، پوشش دهی بسیار عالی، ماندگاری ۲۴ ساعته، تنوع رنگ بالا

کرم پودر استه لودر (Estee Lauder) سبک Double Wear، کاور و پوشش دهی خیلی خوبی داراست و با ماندگاری بسیار خوب خویش می تواند تا ۲۴ ساعت کیفیت رنگدانه‌ها را نگهداری و از تغییر و تحول رنگ بر روی پوست دوری نماید. از سایر خصوصیت هایی که یک کرم پودر خوب قادر است داشته باشد احساس سبکی و راحتی پوست پس از به کارگیری میباشد که‌این کرم پودر دارااست و میتوانید نرمی، لطافت و زیبایی پوست را با آن تجربه فرمایید.

کرم پودر استه لودر (Estee Lauder) سبک Double Wear با به کار گیری از فرمول و تکنولوژی ویژه خویش میتواند آثار پیری پوست را کم کند و با آب رسانی توانمند صافی، یکدستی و شادابی را برای پوست شما به ارمغان بیاورد به همین عامل قادر است یک گزینش فوق العاده و ایده آل خصوصا برای خانمهای میانسال باشد.

گنجایش ۳۰ میلی لیتر
فاقد چربی آری
SPF
میزان  ۱۰ SPF دارااست
کشور مبدا مارک ایالات متحده

بقیه توضیحات

ضدپیری و آبرسان و یاری به احساس جوانی و شادابی پوست
عدم مسدود نمودن منافذ پوست و فارغ از رایحه
عدم ساخت و ساز لک روی جامه
آزمایش گردیده به وسیله متخصصین جهانی پوست
نوع و متاع محفظه نگه دارنده پمپی- شیشه

راهنمای خرید بهترین مداد ابرو در سال ۱۴۰۰

۲- کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat

راهنمای خرید بهترین کرم پودر

مطلوب برای پوست‌های چرب، ماندگاری تا ۲۴ ساعت، بافت سبک و قابل انعطاف، تنوع رنگ خوب

کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat که یکی‌از شایسته ترین کرم پودرهای این مارک میباشد،با کاور و پوشش دهی بسیار خوب و ماندگاری تا ۲۴ ساعت قادر است یک گزینش خیلی خوب را برای شما رقم بزند. برخورداری از SPF از سایر خصوصیت‌های خیلی خوب این فرآورده میباشد که میتواند از پوست شما در قبال اشعه‌ی مضر خورشید مراقبت نماید.ضمن اینکه با بافت سبک و قابل انعطاف این کرم پودر،حس سنگینی را از پوست شما بدور خواهد کرد.

کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat به جهت ساخت لوک (ظواهر) مات و به طور تقریب کم آب روی پوست،برای پوست‌های نرمال رو به چرب و چرب پیشنهاد می شود.این فرآورده بر روی پوست‌های خیلی کم آب ممکن میباشد تیکه تیکه خواهد شد و نتیجه مناسب و مورد انتظار را ندهد.

گنجایش ۳۰ میلی لیتر
فاقد چربی نه
SPF
معیار ۱۰ SPF دارااست
کشور مبدا مارک فرانسه

بقیه توضیحات

ماندگاری ۲۴ ساعته
پوشش‌دهی بالا
فارغ از ساخت کم آبی پوست
بافت سبک
نوع و جنس محفظه نگه دارای تیوپی- پلاستیک

 

۳- کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix

راهنمای خرید بهترین کرم پودر

راهنمای خرید بهترین کرم پودر

مطلوب برای پوست‌های کم آب، ماندگاری تا ۱۶ ساعت، بافت سبک و قابل انعطاف، تنوع رنگ خوب

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix پوشش دهی و ماندگاری خوبی داراست و با امکان آبرسانی خویش میتواند تا ۱۶ ساعت رطوبت پوست را مراقبت نماید. این کرم پودر با برخورداری از ویتامین‌های E-C-B5 می تواند به پوست شما طروات و شادابی ببخشد.

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix برای پوست های چرب پیشنهاد نمی‌شود چرا که میتواند بر روی پوست شما،برقی ساخت نماید که شاید چندان خوشایند نباشد براین اساس در حالتی‌که پوست شما نرمال رو به کم آب و یا این که کم آب میباشد این کالا برای شما یک گزینش بسیار مطلوب خواهد بود.

گنجایش ۳۰ میلی لیتر
فاقد چربی نه
SPF ندارد
کشور مبدا مارک فرانسه

بقیه توضیحات

دربردارنده ترکیبی منحصر از ویتامین‌های E-C-B5
بر طرف کننده قرمزی و تیرگی های پوست
ارتقاء شفافیت پوست و رفع فوری علامت های خستگی از صورت
نوع و فرآورده محیط نگه دارای پمپی- شیشه

راهنمای خرید بهترین ریمل در سال ۱۴۰۱

۴- کرم پودر وت ان وایلد سبک photo focusراهنمای خرید بهترین کرم پودر

 

مطلوب برای پوست های مختلط و چرب، پوشش دهی خیلی خوب، ماندگاری زیاد، بافت سبک

سری photo focus شایسته ترین کرم پودر مارک وت اِن وایلد میباشد که با پوشش دهی خیلی خوب و ماندگاری بالای خویش میتواند یک گزینش خیلی خوب برای پوست شما باشد.این کالا در حالت نوری متفاوت و با استعمال از دوربین تعدادی تلفن همراه هوشمند گزینه ارزیابی قرار گرفته میباشد.فیض این تحلیل به عبارتی چیزی میباشد که خیلی از خانم‌ها در تصمیم گیری برای گزینش یک کرم پودر عالی به آن دقت می‌نمایند یعنی درخشان نشدن شکل و صورت در حین به کار گیری و یا این که تصاحب کردن عکس‌!

کرم پودر وت ان وایلد سبک photo focus به جهت ساخت لوک مات برای پوست های مختلط و چرب یک گزینش هوشمندانه و مطلوب خواهد بود.

گنجایش ۳۰ میلی لیتر
فاقد چربی نه
SPF ندارد
کشور مبدا مارک ایالات متحده

بقیه توضیحات 

تست‌گردیده در وضعیت نوری هفت‌گانه
عدم ساخت شرایط کیکی بر روی پوست به جهت بافت سبک
نوع و کالا محیط نگه دارنده پمپی- شیشه

۵- کرم پودر میبلین سبک Fit Me

راهنمای خرید بهترین کرم پودر

راهنمای خرید بهترین کرم پودر

مطلوب برای پوست‌های نرمال تا چرب و همینطور پوست‌های حساس، بافت سبک و قابل انعطاف

کرم پودر میبلین (Maybelline) سبک Fit Me با بافت سبک و قابل انعطاف خویش برای به کار گیری روزمره یک گزینش ایده‌آل خواهد بود.طبیعتا با اعتنا به روزمره بودن این کرم پودر نمی‌توان انتظار پوشش دهی و ماندگاری خیلی خارق العاده‌ای داشت ولی با این هم اکنون در نوع خویش یک کدام از بهترینها میباشد.این کرم پودر میتواند پوست شمارا یکپارچه نماید و ظاهری طبیعی و مات به رخ شما ببخشد.این جنس دارنده ترکیبات ضد عرق برای شکل بوده و با در دست گرفتن براقی پوست و تحقیرکردن منافذ پوستی میتواند رضایت از تعیین را برای شما به یار و همدم داشته باشد.

کرم پودر میبلین سبک Fit me مطلوب برای پوست های نرمال رو به چرب میباشد و برای پوست های کم آب سفارش نمی شود.

گنجایش ۳۰ میلی لیتر
فاقد چربی آری
SPF
واحد سنجش SPF داراست
۱۸
کشور مبدا مارک ایالات متحده

بقیه توضیحات

مراقبت و حفظ رطوبت پوست
جمع کننده منافذ پوست
فارغ از ماسیده شدن
تائید گردیده به وسیله متخصصان پوست
نوع و فرآورده محیط نگه دارنده تیوپی- پلاستیک

راهنمای خرید بهترین سایه چشم

۶- کرم پودر میبلین سری Super Stay

راهنمای خرید بهترین کرم پودر

مطلوب برای گونه های پوست‌ها (چرب، کم آب)، پوشانندگی خیلی خوب، بافت سبک و قابل انعطاف، ماندگاری تا ۲۴ ساعت، امکان به کار گیری برای ضیافت

سری Super Stay کرم پودر میبلین یک کدام از شایسته ترین کرم پودرهای این مارک میباشد که با اعتنا به Full Coverage بودن،پوشانندگی بسیار بالایی داراست که در کنار ماندگاری ۲۴ ساعته یک گزینش مطلوب حتی برای استعمال در ضیافت هاست. این کرم پودر با وجود کاور خیلی خوب بافت سبک و نرمی دارااست که قادر است جلوه‌ای طبیعی به پوست و صورت شما ببخشد. این فرآورده با آبرسانی خویش قادر است پوست شما‌را ساعات نو و شاداب نگه دارد.

کرم پودر میبلین سری Super Stay با ماندگاری، کاور بالا و پوشش خیلی خوب عیوب پوستی میتواند یک پوست با جلوه‌ای طبیعی و مات، خوشگل و جالب به شما کادو دهد.این متاع توانسته به غیر از برای پوست‌های چرب، آیتم پسند خانمهایی با پوست کم آب هم باشد. در شرایطی‌که پوستتان کم آب میباشد از مرطوب کننده به کار گیری فرمائید تا سود بهتری بگیرید.

گنجایش ۳۰ میلی لیتر
فاقد چربی آری
SPF ندارد
کشور مبدا مارک ایالات متحده

بقیه توضیحات

پوشش دهی بی نقص پوست
عدم انسداد منافذ پوستی
مقاوم در قبال تعریق
نوع و محصول محیط نگه دارنده پمپی- شیشه

۷- کرم پودر دبورا سبک ۲۴Ore Perfect

راهنمای خرید بهترین کرم پودر

راهنمای خرید بهترین کرم پودر
مطلوب برای اشکال پوست و پوست‌های حساس، ماندگاری تا ۲۴ ساعت

کرم پودر دبورا سبک ۲۴Ore Perfect با پوشش دهی خوب خویش میتواند پوستی صاف و یکپارچه به شما هدیه دهد. همینطور این کرم پودر آنتی شاین و ضد درخشش بوده و جلوه ای مات و خوشگل به طور و رخ شما خواهد داد. Power Stay بودن این کرم پودر ماندگاری و دوام ۲۴ ساعته را در ادامه خواهد داشت. بافت سبک و قابل انعطاف این کرم پودر از خستگی پوست خودداری کرده و احساس رضایت از داشتن یک کرم پودر خوب را به شما خواهد بخشید به خصوص اینکه با دارا بودن SPF10 از پوست شما در قبال اشعه های مضر آفتاب نیز نگهداری می‌نماید.

کرم پودر دبورا سبک ۲۴Ore Perfect برای گونه های پوست‌ها مطلوب بوده و همانطور که گفته شد این جنس با داشتن خصوصیت‌های مثبت و خوب مسلما قادر است یکی‌از شایسته ترین‌ کرم پودرها باشد.

گنجایش ۳۰ میلی لیتر
فاقد چربی نه
SPF
میزان SPF داراست

کشور مبدا مارک ایتالیا

بقیه توضیحات

 پوشش بدون نقص عیوب پوست
بافت کرمی و بسیار سبک
پوشانندگی یک دست و بالا
فارغ از ساخت و ساز درخشش
سوای نیاز به تجدید کرم پودر
نوع و مال محیط نگه دارنده پمپی- شیشه

۸- کرم پودر کاتریس سری HD سبک Liquid Coverage

راهنمای خرید بهترین کرم پودر

راهنمای خرید بهترین کرم پودر
مطلوب برای پوست‌های مختلط و چرب، ماندگاری تا ۲۴ ساعت، به کارگیری روزمره
کرم پودر کاتریس سری HD مدل Liquid Coverage با ماندگاری و پوشش دهی خیلی خوب در کنار بافت مدل یکی بهترینها میباشد.این کالا با شالوده گیاهی،ظاهری مات و یکپارچه به فیس شما می دهد تا از طبیعی بودن آن لذت ببرید.کرم پودر اچ دی با پوشش بالا کاتریس Catrice HD برای پوستهای کم آب و همینطور برای عده ای که پوستشان منافذ گشوده متعددی داراست پیشنهاد نمیشود.ولی برای اشخاصی که سن‌ کم و پوست صافی دارا‌هستند یک تعیین بسیار مطلوب خواهد بود.
گنجایش ۳۰ میلی لیتر
فاقد چربی نه
SPF ندارد
کشور مبدا مارک آلمان

بقیه توضیحات

پوششی مات، بسیار طبیعی و به وضوح HD
ماندگاری ۲۴ ساعته
پوشش یکنواخت و بسیار سبک
نوع و فرآورده محیط نگه دارنده پمپی- شیشه

۹- کرم پودر کالیستا سبک Long Lasting And Matt

راهنمای خرید بهترین کرم پودر

مطلوب برای اشکال پوست‌ها، بافت سبک و قابل انعطاف، ماندگاری بالا
کرم پودر کالیستا سبک Long Lasting And Matt با بافتی سبک و ماندگاری بالا خویش میتواند انتظارات را از داشتن یک فرآورده خوب در این رنج قیمتی برآورده نماید. پوشش دهی این کرم پودر در سطح خوبی بوده و با ساخت‌و‌ساز ظاهری مات می تواند پوست شما‌را زیبایی ببخشد و اما از درخشان شدن پوست شما پرهیز نماید.کرم پودر مات کالیستا سبک Long Lasting & Matt هر تعدادی با اعتنا به فرمولاسیون خویش برای پوستهای کم آب، چرب و یا این که مختلط قابلیت و امکان به کار گیری داراست البته برای پوستهای چرب رضایتمندی بیشتری به همراه داشته است . به این ترتیب در‌حالتی که پوست کم آب و یا این که حتی مختلطی دارید،داشتن تجربه قبل در به کار گیری از این جنس کالیستا می تواند به شما دراین باره یاری دهد. البته در غایت چیزی که می بایست به آن اعتنا کرد این میباشد که‌این کرم پودر با دقت به خصوصیت‌های خوبی که دارااست درین رنج قیمتی به طبع یک کدام از شایسته ترین‌ کرم پودرها میباشد.
گنجایش ۳۰ میلی لیتر
فاقد چربی آری
SPF ندارد
کشور مبدا مارک کشور‌ایران

بقیه توضیحات

 ساخت جلوه شاداب و یکنواخت
پوشش‌دهی مات
نوع و محصول محیط نگه دارنده تیوپی- پلاستیک

۱۰- کرم پودر این لی (Inlay)

راهنمای خرید بهترین کرم پودر

راهنمای خرید بهترین کرم پودر
مطلوب برای گونه های پوست‌ها، پوشش دهی و ماندگاری طولانیکرم پودر این لی (Inlay) در کنار پوشش دهی خوب از ماندگاری قابل قبولی نیز شامل است. بافت سبک و قابل انعطاف این کالا در قبال گرما، تعریق و رطوبت مقاوم بوده و این منجر می شود با مشکلاتی برای مثال ماسیدگی، کیکی شدن بر روی پوست و… مواجه نباشید. این کرم پودر با تولید لوک و ظواهر مات بر روی پوست می تواند حالتی طبیعی به پوست شما بدهد و اما از براقی پوست‌های چرب به خصوص بخش بینی و پیشانی که بیشتر با این نقص‌ مواجه می‌باشند جوگیری می‌نماید.کرم پودر این لی (Inlay) اگرچه برای اشکال پوست‌ها قابل استعمال میباشد ولی برای پوست‌های مختلط و چرب میتواند تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.
گنجایش ۴۰ میلی لیتر
فاقد چربی نه
SPF ندارد
مملکت مبدا مارک کشور‌ایران

بقیه توضیحات

پوشش خوب و مطلوب
مقاوم در قبال گرما، تعریق و رطوبت
پخش پذیری یک پارچه
بازدارنده از ساخت‌و‌ساز ظاهری درخشان

نوع و کالا محیط نگه دارنده تیوپی- پلاستیک

در‌این مقاله شایسته ترین کرم پودرهای بازار از نظر کیفیت،محبوبیت و مقرون به صرفه بودن نظارت شد تا برای اشخاصی که در پی شایسته ترین برند کرم پودر میباشند بتوانند انتخابی سریع،هوشمندانه و با رضایتمندی بالا رقم بزند.ولی این منزلت بندی هر لحظه قادر است با دقت به معیارهای در لحاظ گرفته گردیده،دستخوش تغییرات خواهد شد.شما هم می توانید تجربه‌های خودتان را در این باره با ما و خوا‌نندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.

5/5 - (41 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***