نکات آرایشی صورت لاغر (میکاپ صورت لاغر)
آرایش صورت لاغر و کشیده

میکاپ صورت لاغر | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی و خود آرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

میکاپ صورت لاغر : در‌حالتی که میخواهید لاغرتر به حیث برسید، فراگیری ها و تکنیک های متعددی در همگی جا مو جود میباشد. ولی در حالتی‌که فعلا صورت لاغری دارید و می‌خواهید در کنار پر نشان دادن صورتتان “تندرست” به حیث برسید، وقت متعددی برای جستن و جست و جوی‌بار نکاتی برای یاری به خودتان ندارید. بدین ترتیب امروز و درین نوشته‌ی‌علمی، نکاتی شگفت انگیز برای آرایش و پیرایش موی و صورت برای اشخاصی که صورتی باریک یا این که لاغر دارا‌هستند، بیان کرده ام با ما باشید در سایت آرایش و زیبایی هفت رژ

صورت لاغر خوشگل در هفت مرحله

میکاپ صورت لاغر

 

درشت نشان دادن چشم با ترفندهای آرایشی

رنگ و بافت فوندیشن خویش را یکنواخت و هموار نمائید

او‌لین چیزی که توصیه میکنم این میباشد که آرایش و پیرایش فوندیشن خویش را یکنواخت نگه دارید. استعمال از سایه رنگ های متفاوت فوندیشن و کانسیلر منجر تمایز نقاط متفاوت صورت شما می گردد. این عمل به نوبه خویش صورت شما‌را باریک می نماید. بدین ترتیب بسیار اساسی میباشد که شکل خویش را به خیر و خوبی مانند یک بوم نگارگری بسیار یکنواخت برای پیرایش مبنا خویش مهیا فرمائید. هر گونه چین خوردگی، چین و چروک یا این که پف ذیل دیده ظاهری ضعیف و لاغر به اکران خواهد گذاشت.

از رژ گونه های پر‌نور و ملایم استعمال فرمائید و از رنگ های تیره خودداری کنید، چون آن‌ها سایه ای ساخت‌و‌ساز می نمایند که به طور شما وضعیت تیز و کناره داری می‌دهند. براین اساس به کارگیری از سایه های پر‌نور ظواهر بهتری ساخت‌و‌ساز می نمایند.

میکاپ صورت لاغر

میکاپ صورت لاغر

در نواحی مطلوب رژ گونه بزنید

هنگام به کارگیری از رژ سیرتکامل، آن را روی استخوان های سیرتکامل خویش قرار ندهید. در ازای روی بخش داخلی برجستگی گونه خویش این فعالیت را انجام دهید. این بخش صورت شما‌را پر رنگ و لبریز تر نشان می‌دهد و هم چنین توهمی از یک صورت گشوده و پهن تر ساخت و ساز می نماید.

میکاپ صورت لاغر

میکاپ صورت لاغر

یک سری شیوه خطا پیرایش خانم‌ها

از کانتور به صحت به کارگیری فرمائید

در صورتیکه لاغر می باشید، کانتور کردن گونه هایتان غلط بزرگی میباشد. با این حال، توصیه میکنم نواحی پیشانی و چانه را کانتور نمایید تا ارتفاع صورت را کاهش دهید. این عمل یک ساختار متعادل برای صورت لاغر شما تولید می نماید.

میکاپ صورت لاغر

میکاپ صورت لاغر

از هایلایتر به کار گیری نمایید ولی با مقداری تغییر‌و تحول

هایلایتر را یه خرده پایین استخوان گونه قرار دهید و آن را در برجستگی گونه خویش ترکیب فرمایید. این فعالیت تفاوت چشمگیری در ساختار صورت ساخت‌و‌ساز می نماید و ظاهری تماما سرحال و شاداب ارائه میدهد.

میکاپ صورت لاغر

میکاپ صورت لاغر

ابروهای خویش را تر و تمیز نمائید

از ابروهای خویش غافل نشوید چون آنان نقش بسیار مهمی در فرم دهی به صورت شما دارا‌هستند. به ابروهای خویش شکلی بدهید که ارتفاع آنها یه خرده زیاد باشد. بعلاوه کمان ابروهایتان را خیلی بالا نبرید. این فعالیت سبب ساخت‌و‌ساز توهمی از یک صورت پهن میشود.

سبک مو چتری شایسته ترین دوست شما میباشد

گیسو چتری به شما ظاهری بسیار سرزنده و با انواع لبریز می‌دهد. بعلاوه ارتفاع صورت شما‌را کاهش می‌دهند. براین اساس، شکل شما پهن تر از شرایط عادی خویش به حیث میرسد.

نکات اصلی در آرایش شیک و جذاب

لایه ها، لایه ها و لایه های بیش تر

در حالتی‌که نمیخواهید پیرو مو چتری بروید، موهای یکسری لایه به امداد شما میایند. اضافه کردن لایه هایی به موها سبب ساخت بافت و وسعت به آن‌ها میگردد. این فعالیت سبب میگردد صورت لاغر شما لبریز تر به حیث رسد. برای این عمل میتوانید به سراغ فریم های زیبای شکل با موهای یکسری لایه بروید.

به موهای خویش در حوزه‌ تاج و فرق سر حجم بدهید

اضافه کردن کمی وسعت به بخش تاج با پوش دادن موی و شانه زدن آن به شما امداد می نماید. میتوانید سبک موهای پف دار را نیز تست نمائید. ولی به خاطر داشته باشید، نباید در ادامه یک سبک مو پف دار بسیار باریک و با پهنا نادر بروید. بخش پهناور تری از موهای خویش را بگیرید و آن را پوش بدهید.

فرق سر مناسب مو

فرق سر جانبی سبب ساز می گردد صورت شما لبریز تر و گردتر به حیث رسد. بدین ترتیب از فراق سر وسط پرهیز کنید و از فرق سر جانبی استعمال نمایید. امیدوارم این نکات برای شما موءثر بوده باشند.

ترفند های یک میکاپ عالی برای خانم های عینکی

5/5 - (5 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *