تنتورینگ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تنتورینگ چیست | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی و خود آرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

تنتورینگ چیست ؟ تکنیک استعمال از برانزرهای شکل برای کانتور صورت

در‌این نوشته‌ی علمی از خبرنامه اینترنتی آرایشی بهداشتی هفت رژ به شما حواهیم گفت که تنتورینگ چه میباشد ؟ و چه کاربردی دارااست .
نسبتاً هر چیزی در رابطه روند سلف تنینگ یا این که برنزه کردن میتواند ترسناک باشد . آیا می‌خواهید جلوی نارنجی رنگ شدن پوست خویش را بگیرید؟ چه طور از زیاده روی اجتناب نمایید ؟
چه می‌گردد در حالتی‌که از سلف تنرها یا این که برنزه کننده ها به سیرتکامل اشتباهی استعمال نمایید؟البته صادقانه، در‌صورتی‌که در به کارگیری از برنزه کننده ها روی پوست تن خویش مبتلا نادرست گردید و کلیه چیزها را بر هم بریزید، عالم به پایان نرسیده است .
شما به راحتی میتوانید قسمتهای اختلال دار را با جامه بپوشانید . ولی هنگامی که از برنزه کننده ها روی صورت خویش به کار میبیرید، این جا جایی میباشد که کلیه چیز نگران کننده میگردد .

تنتورینگ چه می باشد؟

صورت شما جایی میباشد که در‌صورتی‌که در گیر خطا گردید و با به کار گیری از برنزه کننده کلیه چیز را بر هم ریخته باشید، به مشقت میتوانید تصحیح نمایید (ولی تولیدها تازه در دنیای زیبایی مانند ماسک صورت به وجود آمده میباشد که میتوانند یاری کننده باشند) . از این رو به چه شکل شکل خویش را برنزه می‌کنید تا به صورت طبیعی برنزه به حیث برسید و چه طور مدام این عمل را به صدق انجام دهید ؟ پاسخ شما دوستان عزیز “تنتورینگ” (Tantouring) میباشد .

بیشتر بخوانید:آرایش روزانه ساده و سریع

تنتورینگ دقیقا از اسم آن معین هست :

ترکیبی از برنزه کردن و کانتور در یک مرحله می‌باشد و به‌این معنا میباشد که شما برنزه کننده صورت خویش را بر میدارید و همچون تولید ها کانتور از آن استعمال می‌کنید . این فرمان به عبارتی شرایط برنزه ای را روی پوست صورت شما به وجود می‌آورد که می‌خواهید و هم چنین ظاهرتان نیز طبیعی تر به حیث خواهد رسید . از طرف دیگر به اندازه کلیه برنزه کننده های دیگر ماندگاری دارااست .

برای این که‌این فرآیند تنتورینگ را بیشتر به شما توضیح دهیم ، از یک فرد ماهر و کارشناس در این مورد یاری خواستیم تا سفارش های خویش را در رابطه این تکنیک برنزه کردن با ما به اشتراک بگذارد .

تنتورینگ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تنتورینگ چیست

مدام پوست خویش را مهیا فرمائید

صحیح همانگونه که میخواهید تن تان را برنزه کنید، بایستی مدام پوست صورت تان را نیز مهیا نمایید.پیش از به کارگیری از برنزه کننده ها روی صورت، توصیه می شود که هر سیرتکامل میکاپ خویش را تمیز نمایید و پوست تان را لایه برداری فرمائید .

برای این فعالیت میتوانید از اسکراب های ملایم روزمره نیز استعمال نمائید که دارنده ذرات ریزی می‌باشند که هر سیرتکامل پوست کم آب و سلول های مرده را از صورت مستقل می نمایند، هم چنین به اندازه کافی ملایم هستند تا هر روز از آن به کارگیری فرمائید، سوای این که آسیبی به پوست تان رسد .

برنزه کننده انتخابی خود را بردارید

وقتی که می‌خواهید صورت تان را با برنزه کننده کانتور فرمائید ، به کارگیری از یک محصولی که دارنده برانزر نیز میباشد، مورد بهتری میباشد. رنگ این تولیدها به قدری معلوم میباشد که به شما در به کار گیری از آن یاری می نماید . برای کانتور صورت، توصیه میشود از محصولاتی استعمال فرمائید که قابلیت و امکان به کارگیری به طور یکسری لایه (Buildable) داشته باشند . بدین ترتیب، در شرایطی که میخواهید کانتور صورت تان خیلی معین نباشد،از لایه کمتری از برنزه کننده استعمال میکنید و چنانچه میخواهید کانتور صورت تان به خیر و خوبی در معرض رویت کرد باشد، از لایه های بیشتری استعمال می‌نمایید و بازه زمانی برهه زمانی بیشتری به آن اذن می دهید تا روی پوست شما به نیکی بنشینند .
درصورتی که هم برنزه کننده منحصربه‌فرد صورت دارید نیز نگران نباشید. برنزه کننده های صورت و تن فرمول های یکسانی دارا‌هستند. محصولاتی که برای صورت ساخته میشوند ممکن میباشد کاربرد بهتری داشته باشند، چون برای مثال مواد تشکیل دهنده ضد التهابی مانند آلوئه ورا برای التیام پوست، آبرسانی و درخشش بیشتر پوست را دربرگیرنده میشوند. البته فرمول مهم آنها نسبتاً یکی میباشد. به‌این عامل میباشد که سلف تنرها یا این که برنزه کننده ها از دی هیدروکسی ساکتون (DHA) به فعالیت میبرند که یک نوع قندی میباشد که سبب می گردد تا پوست هم در بخش صورت و هم در بخش تن تیره گردد.در حالتی که پوست شما حساس میباشد، بهتر میباشد در آغاز برنزه کننده را روی قسمت کوچکی از پوست خویش تست فرمایید و ملاحظه کنید که آیا برخورد آلرژیکی نشان می دهید یا این که نه و آن گاه می‌توانید تنتورینگ جامعی را برای صورت خویش تجربه فرمایید. نگران نباشید این تکنیک پوست صورت تان را به طور مستمر لکه نمی نماید.

تنتورینگ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تنتورینگ چیست

 

۳ مارک لوکس لوازم آرایشی ارگانیک در دنیا کدام اند؟

ابزار قابل قبولی را گزینش فرمائید

سه نحوه وجود دارد که می‌توانید برنزه کننده را برای صورت خویش به کارگیری نمائید در آغاز با به کار گیری از یک بیوتی بلندر . پاره ای از ماوس برنزه کننده رنگی را روی یک سطح منزه و مسطح بریزید و با به کار گیری از بیوتی بلندر، مانند مدام صورت خویش را کانتور نمائید . بهتر میباشد از الگوی سه تایی برای هر نیمرخ صورت خویش به کارگیری نمایید،یعنی از شقیقه ها آغاز فرمائید و ذیل استخوان سیرتکامل و آن گاه در انتها ذیل خط فک بروید .
برخی نیز از براش کانتور به کارگیری می نمایند. از انتهای پهناور این براش به عمل ببرید و آن را به برنزه کننده خویش آغشته نمائید . و آن‌گاه به عبارتی تکنیک سه تایی را در هر طرف شکل خویش اجرا فرمائید .
در غایت شما میتوانید این مال را حتی با انگشتان نیز به عمل ببرید . صرفا مطمئن باشید که دست های تان را فورا پس از اتمام عمل می شویید . هیچ کس دست های لکه گردیده را دوست ندارد .

ترندهای آرایشی زمستان ۲۰۲۱ | هفت رژ ✅ سایت آرایشی ❤️

 

در‌حالتی که در گیر خطا شدید، ابدا استرس نداشته باشید

تمرین کردن دراین مکان سخن نخستین را می‌زند . در شرایطی‌که مبتلا خطا شدید و همه چیز را بر هم ریختید، سفارش میشود از یک دستمال کم آب و قابل انعطاف استعمال فرمائید و برنزه کننده را با حرکات ملایم از روی صورت خویش منزه فرمایید . چنانچه نیاز دارید مجدد از اولیه آغاز نمایید، میتوانید از منزه کننده برنزه استعمال نمائید تا تمامی چیز برای آغاز دوباره آماده باشد .
محصول ها تمیز کننده برانزرها و برنزه کننده ها برای پاک کردن خطا ها بسیار عالی می‌باشند.حتی در شرایطی که میخواهید برای یک شب تنتورینگ را آزمون نمایید ، به کار گیری از این فرآورده منزه کننده روز بعد از آن یا این که حتی روز ها بعد از آن می‌تواند همه پیگمنت ها را از روی پوست تان منزه نماید .
به خاطر داشته باشید که تنتورینگ صورت به اندازه برنزه کننده های تن ماندگاری ندارد . پوست صورت مدام در معرض کارداران مختلفی میباشد و بیشتر در طی روز نسبت به بقیه اعضای تن گزینه شستشو قرار می‌گیرد . برنزه کننده های شکل فقط ۳ یا این که ۴ روز به یادماندنی میباشند، این در حالی میباشد که برنزه کننده های تن ممکن میباشد تا ۱۰ روز به قوت خویش باقی بمانند .
فراهم باشد تا هر سه روز در بین به صورت میانگین، این کالا را روی صورت خویش تمدید نمائید.و در میان این ایام نیز استعمال از لایه بردار ملایم و شوینده مطلوب را از خاطر نبرید . وقتی که درین تکنیک خبره و ماهر شدید، دیگر نگران نارنجی شدن پوست تان نخواهید بود و قسم می‌دهیم که مدام پوست درخشانی خواهید داشت .

 

5/5 - (12 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *