۳ مارک لوکس لوازم آرایشی ارگانیک در دنیا کدام اند؟
وسایل آرایش ارگانیک

لوازم آرایشی ارگانیک | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی و خود آرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

۳ مارک لوکس لوازم آرایشی ارگانیک در دنیا کدام اند؟ : آیا محصولاتی که به طور کامل طبیعی یا این که به اصطلاح ارگانیک می باشند، میتوانند مجموع نگرانی‌ها بابت آسیب‌های مواد شیمیایی آرایشی و مراقبتی بر روی پوست را برطرف نمایند؟ اسباب و اثاث آرایشی ارگانیک محصول های تازه آرایشی می‌باشند، که اخیرا بر سر گویش‌ها افتاده‌اند با ما باشید در سایت هفت رژ بزرگترین سایت آموزش آرایشی و زیبایی

تولیدکنندگان این تولیدها با داعیه‌ی ارگانیک بودن منبع کلیه‌ محصولاتشان، اثرگذار بودن آنان برای پوست و گوشه و کنار زیست و خطرها بالقوه‌ مواد تصنعی برای سلامت آدم؛ سبب ساز گردیده‌اند که همگی در رابطه اثاثیه آرایشی ارگانیک کنجکاو شوند. ولی فروش این تولیدات نیز به‌سرعت در حالا ارتقا میباشد و کمپانی‌های آرایشی-بهداشتی، در درحال حاضر ایجاد تولید ها حفظ از پوست و آرایشی با برچسب ارگانیک می‌باشند.

اصطلاح ارگانیک در دنیای اثاثیه پیرایش و همینطور تولید ها محافظت از پوست به چه معناست؟

اکثر اوقات آن‌هایی که از کلمه و واژه ارگانیک یا این که به طور کامل طبیعی استعمال می‌نمایند، ترکیبات تصنعی را تماما بد و اجزای طبیعی را تماما خوب میدانند. امروزه صرفا مواد تشکیل دهنده‌ ارگانیک قابل اعتماد می‌باشند و حتی مواد طبیعی نیز مشکلاتی دارا هستند، مگر این که به طور ارگانیک به دست آمده باشند.
وقتی که برای خرید یک متاع آرایشی تصمیم میگیرید، اکثر وقت ها تصورتان این میباشد که هرچه برچسب مال نشان بیشتری از تندستی داشته باشد، بیشترین مزایا را برای نگهداری از پوست به شما ارائه خواهد کرد. درین نوشته ی علمی به توضیح و چک تولیدات و اسباب و اثاث آرایشی ارگانیک می پردازیم و شایسته ترین برندهای خالق اثاثیه آرایشی ارگانیک را معرفی میکنیم.

لوازم آرایشی ارگانیک

لوازم آرایشی ارگانیک

حتما بخوانید:

بهترین برندهای لوازم آرایش آلمانی { بهترین مارک ها }

شیمی سبز و ساخت تولیدات آرایشی ارگانیک:

شیمی سبز به صورت کلی این چنین تمجید و تشریح می گردد: پباده سازی تولید ها شیمیایی و پروسه‌هایی که ساخت مواد و تولیدات خطرناک را کاهش میدهد یا این که از فی مابین می برد. شیمی سبز در سراسر چرخه‌ معاش به عمل می‌رود و دربرگیرنده طراحی، ساختوساز و کاربرد یک مال شیمیایی میباشد. این اصطلاح تحت عنوان شیمی استوار نیز شناخته شده‌است و غرض افرادی که از این نحوه در تولید محصولاتشان به کار گیری می‌نمایند، کاهش ضایعات مضر،ذخیره‌ی انرژی و حذف اثرات محیطی منفی میباشد.

شیمی سبز مواد شیمیایی ضروری البته خطرناک، مانند وایتکس‌ها، آمونیاک، ضدعفونی کننده‌ها و مواد حافظ، را کنار نمی‌گذارد؛ بلکه درپی شیوه‌هایی میباشد که بتواند آن‌ها‌را با خطر کمتری ساخت و ساز نماید. به خاطر داشته باشید بخش اعظمی از مواد شیمیایی خطرناک وقتی که صحیح به کارگیری شوند و دفع شوند، کمترین خطر را برای ما و اطراف زیست تولید می‌نمایند.
علاقه مندان شیمی سبز، همت می‌نمایند تا جایی که ممکن میباشد از اکثری از منابع مواد استوار طبیعی در ایجاد تولید ها ارگانیک به کار گیری نمایند، با این درحال حاضر همان گونه که کلیه‌ی داروساز‌ها معتقدند، این ناممکن میباشد که بتوان یک فرآورده ۱۰۰ درصد طبیعی ساخت و ساز کرد.

مثلا، برای در اختیار گرفتن رویش باکتری‌ها و میکروب‌هایی که مضر می‌باشند،حتی‌در محصول ها درست شده از مواد طبیعی بایستی از حافظ‌های تصنعی و مصنوعی بهره مند شد. زیرا حافظ‌های طبیعی اثربخشی، سازش فرمولی یا این که مقرون به صرفه بودن موردنیاز را برای ساخت تولیدها ایمن و قابل اعتماد را ندارند، در حالی که حفظ کننده‌های تصنعی و مصنوعی کارایی بسیار خیر و خوبی دراین مورد دارا هستند.

لوازم آرایشی ارگانیک

موضوع اصلی در باب اسباب و اثاث آرایشی ارگانیک

قضیه‌ گفت و گو برانگیز دیگر راجع به اسباب آرایشی ارگانیک، این میباشد که به تدریج متاع آرایشی پیدا می شود که کل فرمول و مواد به کاررفته درآن ارگانیک باشد. چرا؟ عوارض مختلفی وجود دارد، البته بیشتر به جهت تنی چند از ترکیبات تصنعی به اسم مواد محافظ میباشد که اجزای ضروری بخش اعظمی از مواد آرایشی می‌باشند. هیچ ماده‌ حفظ کننده‌ طبیعی نیست که بتواند در قبال مجموع میکروب‌ها مانند قارچ، کپک و باکتری‌ها از تن دفاع نماید و منجر ماندگاری متاع آرایشی گردد.مطلقا این پرسش را می پرسید که چرا بایستی از حفظ کننده‌ها در اسباب و اثاث آرایشی ارگانیک مصرف شود؟ چون مواد ارگانیک استوار نیستند و سوای حفظ کننده‌ها حاد گردیده و ماندگاری ندارند. علاوه بر این، در مقایسه با خوراک‌های ارگانیک، مقدار مشخصی از ترکیبات تصنعی دراسباب و اثاث آرایشی مایحتاج میباشد تا مواد تشکیل دهنده را در مخلوط با یکدیگر و استوار نگه دارند و سوای اختلال روی پوست به عمل فرآیند و پوست را جالب‌تر نشان دهند.
پس به انگیزه وجود مواد حافظ های غیرطبیعی در ساختار تولیدات آرایشی ارگانیک، نمی توان خاطرنشان کرد که یک کالا آرایشی ۱۰۰ درصد ارگانیک میباشد. بلکه نصیب اساسی این تولیدات را مواد طبیعی و موءثر برای ساختار پوست بشر تشکیل می دهند و نسبت به تولیدات شیمیایی از خسارت کمتری برای سلامت بشر و گوشه و کنار زیست برخوردارند.
با اعتنا بدین مورد، برندهایی که داعیه دارا هستند محصولاتشان ۱۰۰ درصد طبیعی و ارگانیک میباشد و هیچ سیرتکامل ماده شیمیایی یا این که تصنعی درآن به عمل نرفته میباشد تنها سعی بر جلب دقت مشتری دارا‌هستند و هیچ سیرتکامل مبنا و شالوده علمی برای ادعاهایشان ندارند.
ولی نادر برندهایی هم وجود دارند که با به کارگیری از مواد نخستین تماما ارگانیک و طبیعی و همینطور به کار گیری از مواد حافظ بی‌خطر، تولیدات با کیفیتی را ساخت و به بازار عرضه می‌نمایند و از محبوبیت و اعتبار متعددی برخوردارند.

لوازم آرایشی ارگانیک

بیشتر بخوانید:

۱۰ تا از بهترین برندهای پنکیک آرایشی

شایسته ترین برندهای سازنده محصول ها و اسباب و اثاث آرایشی ارگانیک

امروزه با ارتقا تقاضا برای خرید و به کار گیری از محصول ها آرایشی تندرست و طبیعی، برندهای متعددی دست به ساخت و ساز تولیدات و اثاثیه آرایشی ارگانیک زده‌اند. در اینجا سه مارک دارای اعتبار و کیفیت خوب سازنده اسباب و اثاث آرایشی ارگانیک را معرفی میکنیم.

اسباب آرایشی ارگانیک مارک زویی (zuii)

زويی یک مارک استرالیایی سازنده اسباب و اثاث آرایشی ارگانیک میباشد. این مارک برای ایجاد تولیدات خویش از رنگدانه‌ها و عصاره جان دار در گل‌های طبیعی، ویتامین‌ها و املاح معدنی مو جود در گیاهان استعمال كرده و طيف گسترده‌ای از زيباترین و باکیفیت‌ترین رنگ‌های آرایشی را به وجود آورده میباشد. تولید ها ارگانیک ساخت گردیده بوسیله مارک زویی، ضمن بخشیدن زیبایی طبیعی به صورت شما؛ سبب تقويت، بهبود و نگهداری تندرست پوستتان میشوند. مواد به كار رفته در تولیدها مارک زویی حفظ کننده سالم آدم و محيط زيست بوده و می‌توان در زمان بارداری یا این که شیردهی با اطمینان خیال از آن ها بهره مند شد.

وسایل آرایش ارگانیک

وسایل آرایش ارگانیک

 

اسباب آرایشی ارگانیک مارک تاتا هارپر (tata harper)

مارک تاتا هارپر با سود گیری از گیاهان طبیعی و استعمال از فناوری‌های روز جهان، مبادرت به ساخت و ساز اسباب آرایشی و تولیدها محافظت و جوانسازی پوست ارگانیک می‌نماید. تولیدات این مارک دارنده رنگدانه‌های طبیعی و ترکیباتی مفیدی مانند عصاره اسطوخودوس و روغن نارگیل و آلوئه ورا می‌باشند و هیچ سیرتکامل ادغام مضری در آنان به فعالیت نرفته میباشد و بیشتر جنبه درمانی و ترمیمی برای پوست دارا‌هستند.

وسایل آرایش ارگانیک

وسایل آرایش ارگانیک

 

اثاثیه آرایشی ارگانیک مارک واپور ارگانیک بیوتی (VAPOUR ORGANIC BEAUTY)

این مارک جزو شایسته ترین و معتبرترین برندهای خالق اسباب آرایشی ارگانیک بوده و چیره به اخذ جوایز میان المللی ایجاد شایسته ترین محصول ها آرایشی ارگانیک شده‌است. تولید ها واپور ارگانیک بیوتی از باکیفیت و رنگبندی بسیار قشنگ و ملایمی برخوردارند و از مواد نخستین طبیعی و موثر برای پوست تشکیل شده‌ و سبب ساز تغذیه، جوانسازی و مراقبت سالم پوست میشوند.

وسایل آرایش ارگانیک

وسایل آرایش ارگانیک

 

بیشتر بخوانید:

معرفی ۱۰ برند کرم پودر آرایشی

5/5 - (12 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *