معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد ایرانی و خارجی

معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایش ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 9 دقیقه

معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد : ۱۰ تا از شایسته ترین برند های رژ لب جامد .یکی‌از اسباب و اثاث پر استفاده که از اجزاء اثاثیه آرایشی میباشد و تمامی خانمها اعتنا متعددی به استعمال از آن در پیرایش روزمره خویش می نمایند استعمال از رژ لب میباشد.براین اساس گزینش یک رژلب با شایسته ترین برند و با شایسته ترین مواد آرایشی اهمیت متعددی داراست.در صورتی‌که سلامت لب هایتان برایتان اهمیت دارااست بایستی خوب هزینه نمائید و رژلب فارغ از سرب و باکیفیت گزینش فرمائید با ما باشید در هفت رژ بزرگترین سایت آموزش آرایشی و زیبایی

در حالتی که تعداد نادر ، رژلب با برند های دارای اعتبار تهیه و تنظیم نمائید بهتر از رژلب های رنگارنگ با قیمت مناسب میباشد.پیش از خرید و تعیین رژ لب بایستی توجه فرمائید که پیرایش لب های شما زیبایی منحصر به فرد به شخصی را در صورت شما تولید خواهد کرد بدین ترتیب تعیین رنگ و برند رژلب تاثیر به سزایی را در پیرایش صورت شما دارااست.برای اطمینان از ماندگاری و جلوه رژلب می توانید در ذیل نوروفروغ طبیعی از تستر استعمال نمایید.

مسلما پایین نور و روشنایی طبیعی با یاری یک آینه آزمون نمائید چون نوروروشنایی تصنعی مغازه شما‌را در گزینش رژ لب به خطا می اندازد. پیرو این نوشته‌ی‌علمی ۱۰ تا از شایسته ترین برند های رژ لب جامد که طرف داران متعددی دربین خانمها دارااست را معرفی خوا‌هیم کرد که به شما یاری بزرگی در گزینش یک رژ لب مطلوب خواهد کرد.نکات و طرز درست به کار گیری از رژ لب جامد
شاید برای کلیه اشخاص زدن رژ لب خیلی معمولی به حیث رسد.ولی می بایست بدانید که به کارگیری و شیوه زدن رژ لب ضابطه و فراگیری خاصی دارااست تا لب های شما طبیعی و قشنگ جلوه نماید.برای زدن رژلب ماهر و درست بایستی گام به گام پیش بروید مانند: زیر ساز ، لایه برداری ، چرب کردن لب و زدن رژ لب درست که رعایت این روند منجر می‌گردد زیبایی صورت تان دو برابر و دیدنی جلوه نماید.

بیشتر بخوانید:بهترین برندهای رژلب بدون سرب

پروسه استعمال از رژ لب جامد

برای اینکه لب هایی قابل انعطاف داشته باشید و از پوسته پوسته شدن و کم آبی آن پرهیز فرمائید مدام به مقدار متعددی آب بنوشید و ولی برای معالجه سوراخ و کم آبی پوست لب خویش از بالم لب و وازلین به کارگیری فرمائید تا هنگام استعمال از رژ لب ، لب های قابل انعطاف و درخشان داشته باشید:
۱-یک کدام از نکات اصلی دیگری پیش از زدن رژ لب می بایست رعایت نمایید این میباشد که مسلما لب خویش را لایه برداری نمایید تا پوست های کم آب و مرده لب از میان بروند
۲-بعداز انجام پروسه بالا خط لب بزنید .قطعا می بایست خط لب را بزنید تا لب های شما خوش فرم گردد و ازخارج زدگی رژ دوری فرمایید.نکته حائض اهمیت در زدن خط لب در‌این میباشد که بایستی مسلما همرنگ رژ لبتان باشد تا یک پارچه و طبیعی جلوه نماید.
۳-در تعیین رنگ رژ لب می بایست توجه متعددی داشته باشید و رنگی را گزینش فرمایید که به پوست شما بیاید.در شرایطی‌که پوستی پر‌نور دارید رژ لب های رنگ پر‌نور مانند قرمز‌رنگ ، هلویی ، صورتی ، گلبهی مطلوب صورت شما میباشد و در صورتی‌که پوستی سبزه و تیره دارید رژ لب های تیره مانند بنفش ، زرشکی، جیگری و قهوه ای تیره مطلوب پوست شما خواهد بود.
۴-رژ لب را منحصر به فرد خویش تعیین نمائید بدین شکل که مطلوب فرم لب ، باشد.در‌حالتی که لب های درشتی دارید رنگ های تیره و مات را گزینش نمائید و در شرایطی‌که لب های نازک دارید رژ لب های درخشان و پر‌نور گزینش نمائید. ۱۰ تا از شایسته ترین برند های رژ لب جامد

گونه های رژ لب

هنگامی می‌خواهید یک رژ لب را گزینش نمائید گزینش های متعددی در اشکال رژ لب خواهید داشت .رژلب ها به طور رژلب جامد و مخملی ، رژلب مایع ، برق لب ، لاک لب در بازار عرضه می گردند.برای اینکه بدانید کدام نوع را تعیین نمایید و تفاوت اشکال این رژلب ها را بدانید ما به‌دنبال این مقاله به شما یاری خوا هیم کرد.۱۰ تا از شایسته ترین برند های رژ لب جامد

رژ لب جامد و مخملی

این رژ لب هوا داران متعددی را میان گونه های دیگر رژ لب دارااست.یکی ایرادات این رژ لب در‌این میباشد که هر یک سری ساعت یکبار بایستی تمدید شود.استعمال از رژ لب مخملی در مجالس و مهمانی ها مرسوم تر میباشد .همینطور تنوع رژ لب جامد بیشتر از رژ لب مایع میباشد .رژ لب جامد در سه سبک وجود داراست .به صورت درخشان ، اکلیلی و مات که با اعتنا به ذوق وسلیقه اشخاص گزینه به کار گیری قرار میگیرد.

رژ لب مایع

در ساختار رژ لب مایع مقدار متعددی رنگدانه و پیگمنت به فعالیت رفته میباشد .این نوع رژلب برای افرادی که لب های نازک دارا‌هستند گزینش مطلوب تری میباشد چون لب ها را درشت تر و گسترده تر نشان می‌دهد.عده ای که لب های آن‌ها دائما کم آب و پوسته پوسته می‌شود مطلقا پیش از به کارگیری از رژ لب مایع از بالم لب به کارگیری نمایند ، چون رژ لب مایع لب ها را یه خرده کم آب می نماید. اما در برخی از این رژ لب های مایع مواد مرطوب کننده و آبرسان به عمل رفته میباشد.

لاک لب

لاک لب به طور مایع عرضه می شود و مانند برق لب میباشد .با این تفاوت که غلظت بالاتری نسبت به برق لب دارااست.لاک لب پیگمنت های زیاد تری در ساختار خویش دارا‌هستند که منجر براقیت و براق تر شدن لب هایتان گردد.

برق لب

برق لب ساختاری مختلف نسبت به گونه های دیگر رژ لب دارااست.تفاوت برق لب درین میباشد که به طور مایع میباشند و رنگدانه و پیگمنت خیلی کمتری دارا هستند و شفافیت و براقیت آنان خیلی بیشتر میباشد.اکثر برق لب ها دارنده SPF میباشند که در مقابل فروغ و روشنایی خورشید می‌توانید از آن به کار گیری فرمایید.ماندگاری خیلی کمتری دارا‌هستند و بایستی تجدید متعددی گردد.بافت لب را قابل انعطاف میکند و براقیت اختصاصی در لب ساخت و ساز می نماید

 

رژ لب جامد مای

رژ لب جامد مای دارنده کیفیتی عالی میباشد. دارنده رایحه بوی بسیار مطبوع و ملایم میباشد و بر روی لب های نمایی درخشنده و مات ساخت‌و‌ساز می نماید.این رژ لب دربردارنده ویتامینE و روغن جوجوبا میباشد که سبب رطوبت و شادابی لب ها می گردد و از ساخت کم آبی و رخنه‌ پوست لب جلو گیری می نماید.رژ لب جامد مای فاقد سرب میباشد و از مرغوب ترین مواد تنظیم شده‌است.
رژلب مای دارنده چهار گرم وزن میباشد و محیط‌ی حافظ‌ی آن فلزی و نقره‌ای رنگ میباشد. در صورتیکه دوست دارید لب‌هایی خوش‌رنگ و چرب داشته باشید و همین‌طور درپی رژلبی با ارزش و کیفیت مطلوب میباشید ، به کار گیری از رژلب مارک مای سبک silky Shine را به‌شما توصیه میدهیم. رژلب مای دارنده کد جواز بهداشت از سازمان طعام و دارو و تماماً تاییدشده و مطمئن میباشد.

خصوصیت های فرآورده
پوششی بی نقص و یکنواخت
درخشش طبیعی و دیدنی
دربردارنده ویتامین E و عصاره گیاهی جوجوبا

معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد

رژ لب جامد گلدن رز

این رژ لب فرآورده مرزوبوم ترکیه میباشد که به وسیله کارگاه Erkul Kozmetik Sanayi Ve Ticaret A.S ساخت و ساز می‌شود.رژ لب جزء جدای ناپذیر ترین اثاثیه پیرایش میباشد که هر خانمی از آن به کار گیری می نماید و رغبت متعددی به یک سری رنگ بودن رژ لب دارا‌هستند و رنگ های متعدد را بر روی لب های خویش امتحان می نمایند. سایه های متنوع آن را خریداری و امتحان می نمایند و کل این ها به خیال و خاطر این میباشد که رژلب به رخ شان یک رنگ زنانه اضافه می نماید که با آن دوست داشتنی تر خواهند شد.
اشکال رژلب مارک ” گلدن رز “با رنگ ها و سایه های مات و درخشان متعدد را ملاحظه کنید و با آن‌ها آشنا گردید.رژلبی که دارنده ویتامین E میباشد و با رنگدانه های بسیار بی نیاز ، ساعت روی لب باقی می‌ماند و سبب ساز کم آب شدن و لکه شدن روی لب ها نمیشود.درحال حاضر تولیدها اورجینال گلدن رز بوسیله کمپانی پویانگار یار با هولوگرام در فروشگاه دیجی کالا در دسترس مصرف کننده گان گرامی میباشد.
معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد
معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد

رژ لب جامد این لی

رژ لب این لی دارنده جلوه ای جامد و مات میباشد و در سال ۷۶ عمل خویش را ابداع کرده است.این رژ لب دارنده رنگدانه هایی طبیعی میباشد که جلوهی طبیعی به لب های شما می‌دهد.مارک این لی باکیفیت بالایی که دارااست در سطح جهانی با مارک های دارای شهرت دیگر رقابت می نماید.برای پر رنگ شدن لب از خودکار لب همرنگ رژ لب با تناژ یکنواخت به کار گیری فرمائید و در حالتی که لب‌های پهنی دارید بهتر میباشد خودکار لب را در درون لب استعمال نمائید تا مقداری باریک به لحاظ رسد.
این کالا با ساختاری مدل و لطیف رطوبت لب را محافظت می‌نماید و از ساخت و ساز کم آبی و پوسته پوسته شدن لب ها پرهیز می‌نمایند. این‌لی در فرمولاسیون این دسته از محصول ها خویش سرب بکار نبرده و از مرغوب ترین مواد آرایشی در تولیدها خویش به کار گیری نموده است.
ساختار ویژه این رژ‌لب ها لطافت و نرمی خاصی به لب ها می‌بخشد و رنگی بسیار طبیعی و پوششی مطلوب روی لب‌ها ساخت می‌نماید که به بازه زمانی طولانی اثر آن به یاد ماندنی خواهد بود. رژ‌لب این‌لی سبک «Viollet Velvet» به شماره‌ی ۶۰۰ و بدن رنگ سرخابی رنگی طبیعی به لب می دهد که با ماندگاری زیاد برای به کار گیری در طی روز مطلوب میباشد.
نقاط قوت
دارنده ماندگاری بالا
دارنده مواد مرطوب کننده جهت مراقبت رطوبت لب
فاقد سرب و مواد حساسیت زا
قابلیت و امکان پوشش دهی بدون نقص لب

معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد

حتما بخوانید:در انتخاب رژ لب به چه نکاتی توجه شود + عکس

رژ لب جامد کالیستا

این رژ لب به وسیله موسسه ها اروپایی تاسیس شده است و دارنده ترکیبات ویتامینه میباشد به این ترتیب سلامتی و رطوبت لب ها را به طور کامل نگهداری می نماید. رژ لب کالیستا با ساختار مات و مخصوص یک گزینش خوب برای خانمهای دشوار پسند میباشد.این رژ لب پوست لب را صاف و یکنواخت می نماید و مات میباشد. رژ لب‌های مات کالیستا برای همگی ی خانم‌ها در مقام‌های سنی متفاوت قابل به کارگیری می‌باشند ، اما بیشتر خانم‌های برنا و دختران نوجوان به کار گیری از رژهای مات را ترجیح میدهند.
رژهای مات برخلاف رژهای درخشان اثر تعجب آور به لب‌ها نمی دهند و به همین خیال سبب می شوند که لب‌ها در بافت کلی شکل دقیق تر به حیث برسند. بعضی خانم‌ها که نمی‌خواهند آرایش و پیرایش غلیظی داشته باشند و صورتشان را طبیعی جلوه دهند ، میتوانند بر روی رژ لب جامد کالیستا سبک مات تحت عنوان یک جنس باکیفیت حساب نمایند. رژ لب جامد مات کالیستا . تنوع رنگ رژ جامد مات ۱۲ رنگ میباشد که در همگی آن ها قرمز رنگ تحت عنوان رنگ مبنا درنظر گرفته شده‌است.
خصوصیت های این کالا
دارنده ترکیبات عالی
حفاظت از لب ها و دوری از کم آبی آن‌ها
مدل و ابریشمی
رنگ دهی سهل وآسان
قابل انعطاف نگهداشتن لبها تا چند ساعت
معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد
معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد

رژ لب جامد بورژوآ

این رژ لب تولید فرانسه میباشد دارنده کیفیتی بسیار بالا میباشد و بافت بسیار قابل انعطاف و لطیفی را در پوست لب های شما به وجود میاورد.بعداز زدن رژ ، جلوه ای مات و مخملی بر روی لب ها ساخت‌و‌ساز می نماید این رژ لب فوق‌العاده مقاوم و ماندگاری بالایی دارااست.حتی پس از مات شدن حس نرمی و راحتی‌ روی لب‌های خویش خواهید داشت.دربردارنده روغن‌های مغذی که به ظاهر چشم نمی‌شوند. سوای ساخت و ساز حس کم آبی و یا این که تکه تکه شدن رنگ رژ لب بر روی پوست لب می نشیند.

خصوصیت های این جنس
بافت ابریشم سیرتکامل
بافت بسیار مدل
رنگی عمیق
با دوام ۲۴ ساعته
دربردارنده موم‌های رطوبت رسان

معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد

 

رژ لب جامد داما

پیرایش لب و داشتن لب‌های قشنگ یک کدام از نکات مهم زیبایی رخ میباشد. رژلب آرایش و پیرایش شما‌را بدون نقص کرده و به رخ شما شادابی بیشتری می بخشد. رژ لب جامد داما خصوصی A در تیم ۶ عددی عرضه گردیده و دارنده تنوع رنگی دلخواه هر شخصی میباشد.
رژلب های DAMA با منشاء گیاهی و رنگ های به یادماندنی و استوار ، از اشکال گل ها و محصول های گیاهی و معادن کانی طبیعی با تکنولوژی روز جهان استخراج و فرآوری شده و با دارا بودن اساس های گیاهی مدل همانند شی باتر ، روغن جوجوبا ، روندگی و پخش رنگ مطلوبی داراست . این رژها با امداد ویتامین Eموجود در آن موجب لطافت و زیبایی لب ها میشود.

معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد

 

معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد

رژ لب جامد دایانا

یکی‌از نکات مهم زیبایی فیس ، شیوه آرایش و پیرایش لب میباشد.رژ لب مکمل آرایش و پیرایش صورت میباشد و شادابی فیس را به ارمغان میاورد. رژ لب جامد دایانا تولید سرزمین ترکیه میباشد .
دارنده کیفیتی عالی با سختی قیمت ارزان میباشد و تنوع رنگی بالایی داراست . بر روی لب بسیار لطیف ، قابل انعطاف و مخملی میباشد. نه خیلی چرب و نه خیلی کم آب میباشد و لب را قابل انعطاف می نماید.رژ لب جامد دایانا دربردارنده ویتامین E ، مواد مفید و ویتامینه میباشد.رژ لب جامد دایانا فاقد سرب بوده و سبب ساز تولید بافت مخملی با رنگ مات و غلیظ روی لب میشود.

نقاط قوت
آب رسان و مرطوب کننده
دربردارنده ویتامین E مغذی و تقویت کننده لب
ساخت و ساز بافت مخملی با رنگ مات و غلیظ
دربردارنده موم زنبور عسل
فارغ از سرب

معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد

 

رژ لب جامد دبورا

این رژ لب تولید ایتالیا میباشد شرایط مات دارااست و زیبایی و کلاسیک بودن در لب های شما جلوه می نماید.بعداز به کار گیری از رژ لب دبورا با رنگ های شیک و جالب ، لب های شما ظاهری مات و قشنگ پیدا خواهد کرد. برای ناپخته هایی که رژ لب مات می پسندند مطلوب میباشد.

نقاط قوت
دوام و ماندگاری زیاد
دربردارنده عصاره Rosa Canina ، ضد اکسید ، ضد پیری و خواص تجدید بنا کننده
یاری به محافظت رطوبت و نرمی لب‌ها
ضد آلرژی
پوشش دهی یک پارچه
سوای ساخت‌و‌ساز شم سنگینی
دارنده بافت مات و مخملی

معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد

معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد

 

رژ لب جامد الیزا

این رژ لب تولید ایران میباشد و با مواد نخستین مرغوب تاسیس شده است.در ساختار این رژ از ویتامینه ها و روغن های گیاهی مستعمل میباشد و فاقد هرگونه فلزات سنگین و سرب میباشد.با به کار گیری از این رژ لب نرمی و لطافت و سالم لب خویش را تضمین خواهید کرد.بازدارنده از کم آبی و پوسته پوسته شدن لب میشود.

نقاط قوت
سایز کوچک
ماندگاری مطلوب
فاقد هرگونه فلزات سنگین
نقاط قوت ماندگاری خوب فرآورده خوب رنگ دهی عالی قابل انعطاف و روان

معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد

 

رژ لب جامد مرو

رژ لب جامد مرو تولید کشور‌ایران میباشد.دارنده رنگدانه های طبیعی میباشد که به لب های شما رنگ طبیعی و یکنواخت میبخشد.دربردارنده روغن های گیاه و مرطوب کننده و موم زنبور عسل میباشد که سبب ساز مراقبت رطوبت لب های شما می شود.از شکاف لب و کم آبی آن جلو گیری می نماید.با قیمت ارزان و کیفیت بالا در بازار عرضه می‌شود.ماندگاری این رژ ۱۲ ساعت میباشد و یک کدام از ۱۰ تا از شایسته ترین برند های رژ لب جامد میباشد.

نقاط قوت
دربردارنده گلیسیرین
دربردارنده موم بی نیاز گردیده عسل
معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد
معرفی پر طرفدارترین مارک های رژ لب جامد
نکات نهایی
میل به زیبایی و آراستگی در سرشت هر انسانی پنهان میباشد و خانم‌ها برای نشان دادن زیبایی خویش از اسباب آرایشی متناسب با فیس خویش به کارگیری می‌نمایند. رژلب جزو الزامات آرایشی پرکاربردی میباشد که انتخاب‌کننده فرم و موقعیت لب می‌باشند و با تزریق رژ لب خواستار لب هایی پررنگ می باشند. رژلب‌ها در دو نوع جامد و مایع با خاصیت مات و درخشان بودن ایجاد میگردند. آرایش و پیرایش لب و داشتن لب‌های سلامت ، فارغ از سوراخ و بی آبی یک کدام از نکات اساسی زیبایی صورت میباشد. رژ لب مایع ، رژ لب مدادی و رژلب‌های جامد از اشکال رژهای مو جود در بازار میباشند.رژ لب جامد یک کدام از اشکال رژهایی میباشد که ماندگاری بالایی دارا هستند و با به کارگیری از رنگ‌دانه‌ها رنگی طبیعی به لب می دهند. مانند این میباشد که پروتز لب انجام داده اید. این نکته بسیار اصلی میباشد که در تعیین رژ لب جامد ساختار و رنگ آن را به اعتنا تحقیق کند تا علاوه بر سلامت لب‌ها با ساختاری مدل و لطیف رطوبت فوق‌العاده‌ای به لب‌ها بدهند و از ساخت کم آبی و پوسته‌پوسته شدن لب‌ها دوری نمایند.تعیین یک رژ لب فاقد سرب که از مرغوب‌ترین مواد مفید تهیه و تنظیم گردیده باشند به قدری اهمیت دارااست که سازنده‌های اسباب و اثاث آرایشی در سراسر عالم در‌این قضیه با هم رقابت می‌نمایند
4.9/5 - (32 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *