ترفندهای خط چشم مخصوص چشم درشت
ترفندهای خط چشم مخصوص چشم های درشت

ترفندهای خط چشم مخصوص چشم درشت | هفت رژ ✅ آموزش آرایشی و زیبایی❤️

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

ترفندهای خط چشم مخصوص چشم درشت : یکی از مواردی که در آرایش برای چشم های درشت باید با دقت انجام شود، کشیدن خط چشم برای چشمهای درشت است. خانم های با چشمان درشت همیشه باید هنگام آرایش بسیار دقت کنند. آرایش چشمان درشت کار نسبتا سختی است در هفت رژ چند فوت و فن آرایش خط چشم درشت را آموزش می دهیم با ما در هفت رژ بزرگترین سایت آموزش آرایشی و زیبایی همراه باشید.

۱- ابتدا با یک پاک کننده آرایشی، پلک‌ها را کاملا تمیز کنید تا مطمئن شوید که روی پلاک ها چربی وجود نداشته باشد.

۲- برای شروع کشیدن خط چشم، با چشم‌های باز به سمت آینه و به طور مستقیم نگاه کنید و از گوشه داخلی چشم‌ها شروع به کشیدن  کنید.

ترفندهای خط چشم مخصوص چشم درشت

 نکته ای که وجود دارد با دستتان پلک‌ها را به طرف بالا نکشید! این کار باعث می‌شود خط چشم موج‌دار و نامتقارن شود.

۳- بالای خط رویش مژه‌ها، خط چشم بکشید و امتداد آن را با هر پهنایی که علاقه دارید تا انتها ادامه دهید.

۴- در آخرکار باید کمی خط چشم را با زاویه ۴۵ درجه و یا بیشتر به سمت بالا بکشید.

ترفندهای خط چشم مخصوص چشم درشت

به طور کلی بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید؛ مگر اینکه چشم‌های شما مشکی باشد. ترجیحا برای آرایش چشم درشت و مشکی از خط چشم مشکی استفاده نکنید؛ به خصوص اگر رنگ پوستتان روشن است. برای آرایش چشم مشکی درشت بهتر است به جای کشیدن یک خط چشم مشخص، با سایه یا مدادهایی به رنگ خاکستری یا دودی هاله‌ای پشت چشم و زیر چشم بکشید.

ترفندهای خط چشم مخصوص چشم درشت

شما می توانید برای کشیدن خط چشم چشمهای درشت از دو سوم بیرونی پلک بالایی شروع به کشیدن کنید و خط چشم مشکی را در راستای خط مژه بکشید.

سعی کنید خط چشمی که می‌کشید، مرتب باشد. نکته مهم در کشیدن خط چشم برای چشمهای درشت این است که وقتی به انتهای خط مژه رسیدید، بال کوچکی را در گوشه چشم‌ها بکشید. بال خط چشم بهتر است کوچک و تنها در حد یک چهارم یک سانتی‌متر باشد. این مدل خط چشم برای چشمان درشت حالت کشیده و زیبایی را می تواند ایجاد می‌کند. همچنین این مدل خط چشم برای چشمهای درشت و گرد باعث می‌شود گرد بودن چشم‌ها کمتر به نظر برسد.

ترفندهای خط چشم مخصوص چشم درشت

شما می‌توانید کشیدن خط چشم برای چشم درشت خود را تنها به پلک بالا محدود نکرده و بر پلک پایینی هم نقشی بزنید. برای این کار خط چشم را دقیقا زیر خط مژه‌های‌ پایین‌تان بکشید. توجه داشته باشید خط چشم پایین باید بسیار نازک‌تر از خط چشم بالایی باشد. بنابراین این نکته را هم در ارایش برای چشم های درشت خود مدنظر داشته باشید. علاوه بر این می‌توانید داخل چشم را هم خط چشم بکشید؛ البته توجه داشته باشید که در این حالت خط چشم تنها باید تا نیمه پلک ادامه پیدا کند

چگونه چشم درشت را کوچک کنیم؟

اگر می خواهید کمی چشم‌های‌تان کوچک‎‍‌تر به نظر برسد، می‌توانید از سایه چشم‌های تیره‌تر استفاده کنید. همچنین کشیدن مداد مشکی (به جای مداد چشم سفید و روشن) داخل پلک پایین باعث می‌شود چشم‌ها کوچکتر دیده شوند.

ترفندهای خط چشم مخصوص چشم درشت

4.6/5 - (14 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *