سی سی کرم چیست و چه کاربردهایی دارد؟

سی سی کرم چیست | هفت رژ ✅ سایت آموزش آرایشی و خود آرایی ❤️

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

سی سی کرم چیست : این ایام بی بی کرم و سی سی کرم ها علاقه مندان متعددی پیدا کرده اند و جزو اسباب و اثاث آرایشی دوست داستنی ستاره های هالیوودی شده است. البته عامل محبوبیت این کرم ها چه است؟ این محصول ها کرم های چندکاره ای میباشند که آراستن را برای اکثریت خانم ها ریلکس تر کرده اند. دراین نوشته ی علمی قصد داریم برای شما توضیح دهیم که سی سی کرم چه می باشد و چه کاربردهایی دارااست با ما همراه باشید در هفت رژ بزرگترین سایت آموزش آرایش و زیبایی

سی سی کرم ها فاقد فارابن، روغن‌های معدنی و طلق می ‌باشند همینطور در تولید این کرم ها از ویتامین های موثر برای پوست مثل ویتامین E و … استعمال کرده اند تا خواص تغذیه کنندگی پوست هم به مزایای این کرم پر استفاده اضافه خواهد شد.

سی سی کرم یا این که CC Cream چه چیزی است ؟

کرم سی سی یا این که CC Cream مخفف کلمه و واژه color correcting و به معنای اصلاح کننده رنگ صورت هست.
در صورتی‌که پیرو یک کرم پودر عالی برای پوشاندن نواقصی مثل لک ها و رنگ تیره و ناهمگون پوست خویش میباشید، ما به شما سی سی کرم را توصیه میکنیم. در واقع کرم های سی سی ورژن توسعه یافته کرم های بی بی با به عبارتی مختصات یک‌سری منظور میباشند. کرم های چندین منظوره به کرم هایی گفته میگردد که خاصیت تعدادی متاع آرایشی را با هم دارا هستند، مثلا یک سی سی کرم خاصیت کرم مرطوب کننده، پرایمر، کرم پودر و کرم ضد آفتاب را دارااست.

سی سی کرم چیست و چه کاربردهایی دارد؟

سی سی کرم

از سی سی کرم ها برای رفع قرمزی و زردی پوست و اصلاح رنگ آن به کارگیری می‌شود و اشکال رنگ های مختلفی با کاربردهای گوناگون دارااست. کرم سی سی با به کارگیری رنگ های مخالف، رنگ نواقص شکل را خنثی می نماید به عنوان مثال رنگ سبز، قرمزی را خنثی می نماید. به مکان به کارگیری از یک کانسیلر تصحیح کننده یا این که پرایمر به یاروهمدم یک کرم پودر به راحتی می‌توانید کل نیاز های خویش را به آسانی با یک سی سی کرم برطرف نمائید.

سی سی کرم چیست و چه کاربردهایی دارد؟

سی سی کرم

کاربرد رنگ های گوناگون CC کرم چه است ؟

سی سی کرم های رنگی

سی‌سی کرم صورتی چه می‌باشد ؟

سی سی کرم صورتی به پر‌نور شدن و شادابی پوست امداد می نماید. پس به کار گیری از سی سی کرم صورتی روشنی و درخشش پوست تان را به وضوح مشاهده می‌کنید.

سی‌سی کرم زردرنگ چه میباشد ؟

زرد رنگ منحصر عده ای میباشد که رنگ پوست بخش های متعدد در صورتشان متعدد میباشد. این رنگ سی سی کرم به پر‌نور شدن پوست امداد می نماید و رنگ پوست را یک دست می نماید. هم چنین جوش های سرسیاه را هم محو می نماید. خانم هایی که دارنده پوست سبزه و تیره میباشند بهتر میباشد از این نوع سی سی کرم به کارگیری نمایند.

سی‌سی کرم سبز چه چیزی است ؟

سی سی کرم سبز علاوه بر ارتقا ماندگاری پیرایش که کاربرد مشترک همگی سی سی کرم ها در نقش یک پرایمر میباشد، همان طور که گفته شد قرمزی پوست را که ناشی از جوش و التهاب میباشد، به نیکی خنثی می نماید و سبب ساز می گردد پوست شما یک دست و طبیعی به حیث رسد.

سی‌سی کرم بنفش چه می‌باشد ؟

سی سی کرم بنفش زردی پوست را خنثی می نماید و برای خانم هایی با پوست سبز مایل به زردرنگ شایسته ترین آیتم میباشد.

سی‌سی کرم یکسری رنگ چه میباشد ؟

سی سی کرم چیست و چه کاربردهایی دارد؟

سی سی کرم های رنگی

با خرید سی سی کرم یک‌سری رنگ میتوانید یک کرم با کل کاربردهای روایت شده داشته باشید. زیرا این نوع سی سی کرم همچون پرایمر از یکسری رنگ گوناگون تشکیل‌شده و هر رنگ تاثیر خاص خودش را داراست و همینطور خرید این نوع سی سی کرم به صرفه تر از اشکال دیگر آن میباشد.

کرم سی سی توان پوشانندگی خیلی بیشتری نسبت به بی بی کرم داراست و بی بی کرم برای نگهداری از پوست مطلوب تر میباشد.

فواید استعمال از سی سی کرم ها چه می باشد ؟

همان طور که گفته شد سی سی کرم یک متاع آرایشی بسیار کارآمد و دوست داستنی میباشد، که به جهت داشتن مزایای متفاوت در سراسر عالم به شدت مورد رضایت اکثری از اشخاص عشق ورز به عرصه پیرایش و زیبایی، قرار گرفته میباشد.

سی سی کرم چیست و چه کاربردهایی دارد؟

سی سی کرم

در ادامه قصد داریم به مهمترین فواید استعمال از کرم های سی سی اشاره کنیم:

  • به جهت دارا بودن SPF میتواند از پوست در قبال اشعه های مضر خورشیدنگهداری نماید همینطور از جراحت رادیکال های آزاد که سبب ساز پیری پوست می گردد پرهیز می نماید.
  • سی سی کرم ها یک مرطوب کننده و آبرسان عالی برای پوست به شمار میروند.
  • سی سی کرم ها به جهت داشتن رنگدانه های طبیعی دارنده خواص اصلاح کنندگی و نهفته کردن نواقص پوست می باشند.
  • این کرم آرایشی به انگیزه داشتن خاصیت پرایمر موجب اصلاح رنگ و ثبت آرایش و پیرایش روی پوست صورت شما می‌شوند.
  • سی سی کرم ها فاقد فارابن، روغن‌های معدنی و طلق می ‌باشند همینطور در تولید این کرم ها از ویتامین های موثر برای پوست مثل ویتامین E و … استعمال کرده اند تا خواص تغذیه کنندگی پوست هم به مزایای این کرم پر استفاده اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

معرفی ۱۰ برند کرم پودر آرایشی

4.2/5 - (12 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *