بهترین برندهای لوازم آرایش آلمانی { بهترین مارک ها }

بهترین برندهای لوازم آرایش آلمانی | هفت رژ ❤️ سایت آرایشی

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

بهترین برندهای لوازم آرایش آلمانی :  وسایل آرایشی و بهداشتی وسیله جدانشدنی از خانم ها می باشد بانوها از سن کم به وسایل آرایشی علاقه نشان میدهند و معمولا سر کیف لوازم آرایش مادرانشون میرن و دوست دارن ادای بزرگترهارو در بیارن پس همون طور که میدونید آرایش کردن یکی از چیزهای خیلی مهم و اساسی برای خانم هاست همیشه یادتان باشد وقتی اسم لوازم آرایشی می آید اولین چیزی که باید برای شما مهم باشه کیفیت است اگه دلتان میخواهد شادابی پوستتان حفظ شود و در عین حال در طول روز بتوانید آرایش کنید پس باید بهترین مارک لوازم آرایشی را انتخاب کنید و از آن به طور مداوم استفاده کنید در این مطلب ما چند مورد از بهترین برندهای وسایل آرایشی بهداشتی آلمانی را به شما معرفی میکنیم پس با ما همراه باشید در هفت رژ بزرگترین سایت آموزش آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی بهداشتی برند Maybelline New York

بهترین مارک وسایل آرایشی بهداشتی از سال ۱۹۱۵ است مالک آن توماس ویلیامز میباشد اگر دوست دارید به سایتش سربزنید www. maybelline.de

بهترین برندهای لوازم آرایش آلمانی

میبلین نیویورک اولین و بهترین مارک لوازم آرایش آلمانی است که در بیش از ۱۲۹ کشور جهان در دسترس است. میبلین با ارائه بیش از ۲۰۰ محصول، فرمول‌های پیشرفته از نظر تکنولوژی و تخصص را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. این برند اسپانسر رسمی هفته مد مرسدس بنز است.

در سال ۱۹۱۳، توماس ویلیامز شیمیدان جوان شیکاگویی بر سر دوراهی ماند. خواهر بزرگ‌ترش میبل، عاشق مردی بود که عشق شخص دیگری را در دل داشت. میبل ویلیامز تمام سعی خود را با آنچه در دسترس بود انجام داد. او برای تقویت مژه‌ها و ابروهای خویش از ژله پترولیوم استفاده کرد. برادرش تصمیم گرفت با افزودن یگانه و غبار کربن به ژله پترولیوم که باعث شفاف‌تر شدن مژه‌ها و ابروها می‌شود به او کمک کند. محصول پاسخ داد. در سنه ۱۹۱۵، میبل به عشقش رسید و توماس، محصولی را با کمک آن توانسته بود خواهرش را عروس کند، میبلین نامید.

دو سنه بعد، او ریملی به اسم Maybelline Cake، اولین فرآورده آرایشی امروزین ویژه مژه برای استفاده روزانه را عرضه کرد. این فرآورده در ابتدا تنها از طریق سفارش پستی در دسترس بود و بعدها به قدری رایج شد که خانم‌ها آن را از داروخانه‌ها تهیه می‌کردند. کمی بعد به دنبال آن، مداد ابرو، سایه‌های رنگی چشم و خط چشم‌های مکمل به بازار عرضه شد. میبلین اولین کمپانی آرایشی و بهداشتی بود که آغاز به تبلیغات در رادیو کرد و فروشش رونق گرفت.

برند لوازم آرایش  Nivea

محصولات نیوآ بیشتر در زمینه مراقبت از پوست و بدن هستند مالک آن  Beiersdorf AGکشور سازنده این برند عالی آلمان می باشد و سال ۱۹۱۱ تاسیس شده از طریق این آدرس میتوانید به سایتشان سری بزنید www. nivea.com

بهترین برندهای لوازم آرایش آلمانی

نیوآ یکی دیگر از بهترین مارک ابزارها آرایش آلمانی است که در زمینه محصولات مراقبت از تن تخصص دارد. نیوآ متعلق به کمپانی Beiersdorf Global AG مستقر در هامبورگ است. این کمپانی در ۲۸ مارس سال ۱۸۸۲ بدست پل کارل بیرسدورف راه اندازی شد و در سال ۱۸۹۰ به فردی آلمانی به اسم اسکار تروپلوویتز فروخته شد. تروپلوویتز با مشارکت دکتر پل جرسون و شیمیدان آلمانی ایزاک لیفشاتز، کرم مراقبت از پوست جدیدی را ساختند. در سال ۱۹۹۰، لیفشاتز نخستین امولسیون آب در روغن استوار به نام اوسرین را ساخت. نیوآ از صفت لاتین niveus, nivea, niveum به معنای سفید برفی است.

در دهه ۱۹۳۰، شرکت Beiersdorf محصولات مختلفی از آنگونه روغن‌های برنزه کننده، کرم اصلاح، منزه کننده صورت، شامپو و تونر را به بازار عرضه کرد. در جنگ جهانی دوم، مارک تجاری نیوآ در بسیاری از کشورها سلب ازآنش شد. بعد از جنگ، Beiersdorf حقوق خویش را پس گرفت. در دهه ۱۹۸۰، برند نیوآ به بازار جهانی اشاعه یافت.

برند آرایشی Essence Cosmetics

موسس این برند آرایشی بهداشتی کریستیانا است کشور سازنده آلمان در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد اگر دوست دارید به سایتش سربزنید  www essence.com

بهترین برندهای لوازم آرایش آلمانی

برند آرایشی اسنس

برند آرایشی اسنس

اسنس یکی دیگر از بهترین برند ابزارها آرایش آلمانی است که در سنه ۲۰۰۱ بدست خانمی به اسم کریستیانا تاسیس شد. او قصد داشت برندی داشته باشد که محصولاتش دارای قیمت‌های مناسب و کیفیت عالی باشند. اسنس در سنه ۲۰۰۲ در آلمان به عنوان برند عدد یک شناخته شد. بعد از آن در ۵۰ مملکت فروشش را آغاز کرد و در سال ۲۰۰۸ توانست به بازارهای آمریکا و نیویورک دست یابد.

اسنس در سنه ۲۰۱۰ بیش از یک میلیون دلار از محصولاتش را در آمریکای شمالی به فروش رساند و در سال ۲۰۱۱ جایزه Allure Best را از آن خود کرد. بیش از ۹۰ درصد محصولات این برند در اروپا ساخته می‌شوند. مهم‌ترین شعار این برند این است که زیبایی لزوما نباید هزینه زیادی را به دنبال داشته باشد. ما به مشتریانمان ثابت می‌کنیم که کیفیت عالی می‌تواند با قیمت پسندیده نیز عرضه شود

برند لوازم آرایش آرت دکو ArtDeco

این برند شامل وسایل آرایشی و بهداشتی و اکسسوری بانوان می باشد موسس این برند هلموت باوقشت ساخت کشور آلمان است و در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده اگر دوست داشتید به سایتشان سری بزنید www. Artdeco.com

بهترین برندهای لوازم آرایش آلمانی

برند آرایشی آرت دکو

آرت دکو نام یکی از برندهای پیشرو آلمانی است که در سال ۱۹۸۵ توسط هلموت باوقشت در کارلزفلد آلمان راه اندازی شد. این برند از محصولات باکیفیتی ساخته شده است که به پوست گزند نمی‌رسانند و در بیشتر کشورهای جهان مورد پیشباز خانم‌ها قرار گرفته‌اند.

شعار این برند «زیبایی من، راه من» است. آرت دکو معتقد است خصوصیات ویژه‌ای که هر بانو دارد او را از بقیه متفاوت می‌کند. به همین انگیزه تنوعی که در رنگ‌ها و محصولات آرت دکو وجود دارد، به هر خانمی این فرصت را داده است تا سبک مخصوص خودش را برگزیند.

آرات دکو علاوه بر لوازم آرایشی، اکسسوری‌هایی مثل آینه و انواع اپلیکاتورهای آرایشی را به بازار عرضه می‌کند. این کمپانی برای طراحی جعبه محصولاتش از بهترین نقاشان و گرافیست‌های جهان از جمله رومرو بریتو از برزیل، املیو دلامورنا از انگلیس و تالبوت قانهوف از آلمان کمک گرفته است

برای خرید بهترین مارک ابزارها آرایش آلمانی توجه به نکات ذیل الزامی است:

کیفیت

از مهم‌ترین فاکتورهایی که باید اثناء خرید لوازم آرایشی به آن اهمیت دهید، کیفیت فرآورده است. نحوه نشستن و قرارگیری فرآورده باکیفیت روی پوست، تفاوت را با یک محصول بی‌کیفیت به طور کامل پرتو می‌دهد و این فرمایش با گذشت زمان واضح‌تر است.

دوام و ماندگاری

دوام و ماندگاری مبحثی است که در آرایش بسیاراهمیت دارد. به عنوان مثال نمی‌توان انتظار داشت ریمل‌های معمولی بعد از گذشت مدت سررسید کمی نریزند یا رنگ پس ندهند و ظاهری نامرتب و آشفته را به اتفاق نداشته باشند. ریمل‌های برند ماندگاری فوقانی دارند و گذشت سررسید چیزی از کیفیت آن‌ها مختصر نمی‌کند.

سلامت مواد تشکیل دهنده

لوازم آرایشی بی‌کیفیت ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری را روی پوست، لب یا حتی چشم‌ها داشته باشند؛ فلذا اکیدا پیشنهاد می‌شود از مصرف ابزارها آرایشی بی‌کیفیت و نامرغوب پرهیز کنید.

رنگ

یکی از فاکتورهای مهم که باید هنگام خرید لوازم آرایشی به آن اهمیت بدهید رنگ است. رنگ‌های خاص را نمی‌توانید در برندهای معمولی و ارزان قیمت پیدا کنید.

عطر و رایحه

لوازم آرایشی بی‌کیفیت عطر و بوی ناخوشایندی دارند و برعکس، ابزارها آرایشی برند، رایحه‌ای خیلی خوش با عطری دلپذیر دارند.

بیشتر بخوانید:

معرفی برند محبوب محصولات آرایشی بهداشتی فرانسویی

اگر مطلب بهترین مارک لوازم آرایشی خارجی برای شما جالب بود پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را نیز از دست ندهید

بهترین برندهای لوازم آرایش فرانسوی فرانسه { بهترین مارک ها }

5/5 - (127 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

3 نظرات در حال حاضر

  1. با سلام
    جناب در المان هستم اگر محصول بهداشتی ارایشی لازم دارین میتونم براتون بفرستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *