فواید مصرف کرم دور چشم و آموزش استفاده از آن

فواید مصرف کرم دور چشم و آموزش استفاده از آن | هفت رژ

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

 

فواید مصرف کرم دور چشم و آموزش استفاده از آن موضوعی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم و شما عزیزان را با نکات مهمی درباره این محصول مراقبتی آشنا کنیم با ما همراه باشید در هفت رژ

همانطور که می دانید پوست ناحیه دور چشم خیلی لطیف بوده و به نسبت همین حساسیت، اقدامات مراقبتی اکثریت را می طلبد تا از آسیب های پوستی در امان بماند.

در صورت عدم مراقبت از پوست نواحی دور چشم، پوست زیرچشم تیره و چروک شده و زیبایی صورت و چشم هایتان را کم می کند. لذا برای مراقبت از زیبایی چهره تان لازم است لغایت توجه اکثریت به این ناحیه داشته و اقدامات مراقبتی لازم را در فرمان کار خویش قرار دهید.

فواید مصرف کرم دور چشم

فواید مصرف کرم دور چشم و آموزش استفاده از آن

یکی از این اقدمات مراقبتی از پوست منطقه چشم، می تواند به کارگیری کرم های دور چشم باشد که قرار است در این مطلب به آن بپردازیم و شما عزیزان را با کاربرد آن، شیوه استفاده و چند مثال از آن آشنا کنیم.

کرم دور چشم:

فواید مصرف کرم دور چشم

همانطور که اشاره کردیم، پوست نواحی پایین چشم بسیار لطیف می باشند که انگیزه این حساسیت نیز نازک بودن سطح پوست این ناحیه و وانگهی کم بودن غدد چربی می باشد.

اگر دقت کرده باشید، روی بعضی از کرم های آرایشی و مراقبت عبارتی درج شده است که شما را از بهره‌گیری آن فرآورده در منطقه پایین چشم منع کرده اند که انگیزه آن نیز اینست که شما باید برای نواحی پایین چشم از کرم مخصوصی تحت عنوان کرم دور چشم استفاده کنید زیرا که ساختار این گونه کرم ها سازگار با پوست منطقه زیر چشم می باشد.

فواید مصرف کرم دور چشم و آموزش استفاده از آن

عدم مراقبت از پوست زیر چشم، خود را با عوارضی نشان می دهند که عبارتند از:

  • خشکی زیر چشم
  • پف اطراف چشم
  • تیرگی اطراف چشم

که برای ممانعت از دشواری ها پوستی نواحی چشم که در بالا اشاره شد، باید از یک کرم دور چشم پسندیده استفاده کنید که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

فواید مصرف کرم دور چشم

از چه سنی از کرم های دورچشم استفاده کنیم؟

یکی از سوالات رایج درباره مراقبت از پوست اطراف چشم، سن پسندیده برای به کارگیری کرم دورچشم می باشد.

در واقع توجه داشته باشید که عوارض بی توجهی در مراقبت از پوست ناحیه چشم، به بازبینی سررسید از سنین ۲۵ لغایت ۳۰ سالگی خویش را بروز می دهد، اما شما باید پیشگیری کرده و از سنین جوانی یعنی حدود ۲۰ الی ۲۵ سالگی آغاز به استفاده از کرم های دور چشم کنید. البته ناگفته نماند که سن شروع به کارگیری این کرم می تواند با توجه به ویژگی ها شخصی متغییر باشد.

موضوع دیگه این است که اگر به زیبایی چهره و سلامت پوست خود اهیمت می دهید، فارغ از جنسیت تان باید از کرم های دورچشم بهره‌گیری کنید نه اینکه فقط زنانه به علت حساسیت نسبت به زیبایی شان، به این باره توجه کنند.

البته که در بازار کرم های دور چشم ویژه مردان نیز وجود دارد که آقایان می توانند از آن استفاده کنند.

فواید مصرف کرم دور چشم و آموزش استفاده از آن

فواید مصرف کرم دور چشم

آموزش به کارگیری کرم دور چشم:

علاوه بر اینکه شما باید نخست یک کرم دور چشم مناسب را انتخاب کنید، نحوه استفاده از آن نیز بسیار مهم می باشد، به طوریکه اگر با کیفیت ترین مدلهای کرم دورچشم را نیز تهیه کرده باشد، اما به درستی استفاده نکنید، نمی توان شاهد تاثیر چندان مثبتی بود.

روش درست به کارگیری کرم دور چشم به طریق ذیل می باشد:

  • ابتدا دقت داشته باشید که از انگشت حلقه برای چرب کردن صورت تان بهره‌گیری کنید، زیرا که توان خفقان این انگشت خیلی کم می باشد، و به پوست حساس این منطقه آسیبی نمی رساند.
  • سپس مقدار کمی از کرم را در چند ناحیه، از آنگونه روی استخوان پایین چشم، کنار چشم و ابروها قرار دهید و سپس با انگشت حلقه آن را به نواحی دور چشم با حالت ضربه ای جذب پوست کنید.
  • دقت داشته باشید که نباید مثل مشت و مال اینکار را اتمام داد، تنها به صورت ضربه ای با انگشت اشاره کرم را روی پوست گوشه ها و کناره های چشم خود به آرامی پخش کنید.

نیازی نیست تا دقیقا کرم را تا زیرپلک هایتان استفاده کنید، بلکه کمی پایین تر از پلک ها نیز کافی است.

بیشتر بخوانید:

 بهترین اسکراب برای پوست چرب

 

به این مطلب امتیاز دهید

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *