در انتخاب رژ لب به چه نکاتی توجه شود + عکس

در انتخاب رژ لب به چه نکاتی توجه شود + عکس | با هفت رژ همراه باشید

زمان مطالعه این مطلب: 2 دقیقه

در انتخاب رژ لب به چه نکاتی توجه شود + عکس .

در انتخاب رژ لب به چه نکاتی توجه شود + عکس :

آرایش کردن و استفاده از رژلب زدن خانم که در طول روز انجام می دهند. رژلب یکی از لوازم آرایشی است که تاثیر زیادی در زیبایی چهره خواهد داشت، پس هر دختری باید روش انتخاب رژلب خوب از بد را بداند. برای خرید و تهیه رژلب به ویژگی های زیادی باید توجه کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تست رنگ رژلب
همیشه رنگ روی جعبه محصول رژ لب با رنگ واقعی متفاوت هست، پس شک نکنید برای آزمایش و متوجه شدن رنگ واقعی آن را پشت دست خود آزمایش کنید. این کار را روی یک کاغذ نیز می شود تست کرد تا رنگ مورد نظرتان را به دست آورید.

تست رژ لب روی دست

ارتباط رنگ مو با رژلب
دقت کنید که توصیه میکنیم رنگی که انتخاب میکنید، به رنگ موی شما نزدیک تر باشد با این کار زیبایی صورت شما چندین برابر خواهد شد. نکته مهم تر آن که بهتر هست رنگ رژ لب شما دو درجه روشن تر از رنگ موی شما باشد، چون باز در این حالت زیباتر خواهید شد!

 

مطالعه یک مقاله دیگر در هفت رژ: پرفروش ترین برندهای رژلب مایع

توجه به رنگ پوست
یکی دیگر از ویژگی های مهم در انتخاب رنگ رژ، توجه به رنگ پوست می باشد، بهتر است رژلب قهوه ای و و شرابی رنگ برای پوست های تیر تر مناسب بوده و پوست های سفید تر یا روشن تر بهتر است از  رژلب های پوست پیازی و صورتی استفاده کنند.

ارتباط رنگ پوست با رنگ رژ

رژلب براق یا مات

برای لب های باریک استفاده از رنگ های مات بهتر بوده و می توانید با استفاده از این رژ ها به لب های خود کمی حجم دهید، اما دقت کنید در صورتی که لب های برجسته دارید بهتر است از رژ لب های براق تر استفاده کنید.

رژلب مناسب با هر فصل
همیشه بهتر است رنگ رژ مناسب شما با فصل های سال تغییر کند. در فصل پاییز رنگ های مسی و نارنجی برای رژ لب مناسب بوده. در فصل سرد زمستان رژلب بنفش و شرابی بهتر است. همچنین در فصل زیبای بهار می توان از رنگ های کالباسی و گلبهی استفاده کرد. در پایان برای فصل گرم تابستانرنگ آلبالویی و صورتی زیبا تر جلوه خواهد کرد.

در انتخاب رژ لب به چه نکاتی توجه شود

5/5 - (1 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *