درمان افتادگی ابرو با جراحی چگونه است؟
درمان افتادگی ابرو با جراحی چگونه است؟

درمان افتادگی ابرو با جراحی چگونه است؟ | هفت رژ درمان افتادگی ابرو با جراحی چگونه است؟

زمان مطالعه این مطلب: 4 دقیقه

درمان افتادگی ابرو با جراحی چگونه است؟

درمان افتادگی ابرو با جراحی چگونه است؟ لیفت ابرو ها یک عمل جراحی زیبایی است که می توان با بالا کشیدن ابروها، باعث شود چشم ها باز تر شوند و پوست های چروکیده و شل صورت، از هم باز شوند و صاف شوند و در نهایت ظاهر شخص بسیار جوان تر به نظر می آید.با هفت رژ همراه باشید.

لیفت ابرو ها یک عمل جراحی زیبایی است که می توان با بالا کشیدن ابروها، باعث شود چشم ها باز تر شوند و پوست های چروکیده و شل صورت، از هم باز شوند و صاف شوند و در نهایت ظاهر شخص بسیار جوان تر به نظر می آید. لیفتینگ ابرو یا همان بالا بردن ابرو یک عمل زیبایی محبوب است که هر روز به محبوبیت آن افزوده می شود و معمولا برای دستیابی به نتایج بهتر و آثار طولانی مدت، همراه با عمل جراحی لیفت صورت و جراحی پلک انجام می شود. البته عمل جراحی بالا کشیدن ابرو به تنهایی یک روش بسیار موثر است، همچنین با به کار گیری تکنیک های جدید تر مانند بالا کشیدن ابرو با بوتاکس پیشانی یا به وسیله اندوسکوپی این عمل در زمان بسیار کوتاه و با کمترین درد انجام می شود و مدت زمان لازم برای ریکاوری پس از عمل به حداقل زمان ممکن می رسد.هم چنین برای برداشتن چین و چروک های گردن می توان از لیفت گردن استفاده کرد.

درمان افتادگی ابرو با جراحی

درمان افتادگی ابرو با جراحی، روشی سریع است که متقاضیان و افراد نیازمند به این عمل را به مطلوب خود می رساند. در مواردی که افتادگی ابرو به میزانی رسیده است که ظاهری عبوس و خسته را به چهره می دهد، در محدوده ی پلک فوقانی پف زیادی ایجاد شده و یا به قدری وخیم است که در دید محدودیت ایجاد کرده، لیفت ابرو با جراحی گزینه ی مناسبی به نظر می رسد.

درمان افتادگی ابرو با جراحی چگونه است؟

در این روش، با جوانسازی پوست بالای ابرو، چهره، ظاهری باطراوت تر و جوانتر را به دست می آورد. در این روش که علاوه بر افزایش فاصله ی بین چشم و ابرو و کم کردن پف پلک، چروک های اضافی پوست در اطراف و بالای چشم از بین می روند، نتایج رضایت بخشی به دست می آید. بالا کشیدن ابرو با استفاده از روش جراحی می تواند افتادگی شدید پلک و محدودیت به وجودآمده در دید را برطرف نماید، برآمدگی های ایجاد شده را از بین ببرد و برای قسمت بالایی صورت، ظاهری جذاب را ایجاد نماید.

برای اغلب بزرگسالان و میانسالان، درمان افتادگی ابرو معمولاً به معنای عمل جراحی است. در این روش جراح برای بالا کشیدن ابرو، برش هایی را ایجاد و پوست اضافی را از بین می برد. جراحان زیبایی از تکنیک های مختلفی برای جراحی لیفت ابرو استفاده می کنند.بهترین گزینه برای هر بیمار، به خواسته ها و انتظارات بیمار از نتایج عمل، آناتومی منحصر به فرد صورت بیمار و میزان اصلاحات لازم برای دستیابی به نتایج مطلوب بستگی دارد.

جراحی یک روش مرسوم و پر طرفدار است؛ زیرا نتایج تضمین شده ای را ارائه می دهد. نتایج به دست آمده از این شیوه ی بالا بردن ابرو در مقایسه با روش های دیگر مانند تزریق بوتاکس یا نخ که نیاز به تمدید و تکرار دارند، ماندگار می باشند.

بیشتر بیماران از بهبود قابل توجهی که پس از عمل لیفت ابرو به دست می آید، راضی هستند. جراحی معمولاً بهترین روش درمانی برای افتادگی پلک ها است. در ادامه، انواع عمل جراحی را به منظور بالا بکشیدن ابرو معرفی می کنیم:

روش آندوسکوپی

درمان افتادگی ابرو با جراحی چگونه است؟
به صورت فزاینده ای جراحان از این روش لیفت ابرو که بسیار کمتر از تکنیک های دیگر تهاجمی بوده، اما همان نتایج مطلوب را دربر دارد، استفاده می کنند. در این روش، جراح با ایجاد یکسری برش کوچک درست پشت خط رویش مو، ماهیچه ها را جابجا می کند و چربی و بافت اضافی را برمی دارد.

روش مستقیم

درمان افتادگی ابرو با جراحی چگونه است؟
در این روش بالابردن ابرو، جراح با ایجاد شکاف در پیشانی و بالای ابروها اقدام به برداشتن پوست اضافه و در نهایت بالا کشیدن ابرو می نماید. فاصله ی بین شکاف پایینی و بالایی بستگی به شدت چروک های ایجادشده در پیشانی و خواست بیمار دارد. در این روش امکان رؤیت اسکار ناشی از برش فوقانی وجود دارد.

درمان افتادگی ابرو با جراحی چگونه است؟

روش پریتریکال

درمان افتادگی ابرو با جراحی چگونه است؟
در این روش، برش روی خط رویش موی سر ایجاد می شود. برش در این ناحیه با هدف حداکثر ایجاد کشش و لیفت ابرو بدون قابل رؤیت بودن جای زخم ناشی از آن است.

در این روش، نوع جراحی، بسته به علت افتادگی و میزان آن، سن و جنس فرد متقاضی، نوع و میزان چروک های ناحیه ی پیشانی، وضعیت خط رویش و موهای سر و همچنین انتظارات و نتایج مطلوب مورد نظر بیمار، از طریق ارزیابی توسط متخصص جراحی پلک مشخص می شود. این جراحی می تواند توسط یک چشم پزشک، متخصص گوش و حلق و بینی و یا جراح پلاستیک صورت پذیرد.

عوارض
عوارض ناشی از لیفت ابرو (بالا کشیدن ابرو) و لیفت پیشانی موقتی هستند و شامل باقی ماندن جای زخم، کبودی، تشکیل لخته خون زیر پوست، بروز مشکلاتی در بازسازی پوست و حساسیت به مواد بی حس کننده می شود. همچنین در بالا کشیدن ابروها احتمال آسیب به عصب های پوست و از دست دادن حس عصب ها در آن ناحیه از صورت در وجود دارد. همچنین در صورت انجام جراحی بالا کشیدن پیشانی امکان بروز عفونت یک تا شش هفته پس از عمل وجود دارد.

مزایای لیفت ابرو و پیشانی

درمان افتادگی ابرو با جراحی چگونه است؟
بعضی از مزایای لیفت ابرو و پیشانی عبارت است از:

-بالا رفتن ابروها
-کاهش پوست اضافی پلک های بالا
-به حداقل رساندن چین و چروک پیشانی و خط اخم
-رفع چین و چروک دور پیشانی (خطوط پنجه کلاغی)
-از بین بردن چروک های افقی پیشانی
-جوان تر و شاداب تر کردن صورت

به این مطلب امتیاز دهید

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *