رژ لب طبیعی بدون سرب
رژ لب طبیعی بدون سرب

رژ لب طبیعی بدون سرب | هفت رژ رژ لب طبیعی بدون سرب 💄💋

زمان مطالعه این مطلب: 3 دقیقه

رژ لب طبیعی بدون سرب

 

رژ لب طبیعی بدون سرب ،رژهای صنعتی به دلیل استفاده از مواد نگه‌دارنده، نیاز چندانی به نگهداری و مراقبت ندارند. همچنین پاک کردن آن‌ها مشکل‌تر از رژهای طبیعی است. پس بهتر است به چند نکته درباره رژهای طبیعی توجه داشته باشیم.با هفت رژ همراه باشید.

خرید رژ لب طبیعی
تمام مواد استفاده‌ شده در این رژها، خوراکی هستند و هیچ‌گونه نگه‌دارنده‌ای در آن‌ها به کار نرفته است. مزیت‌شان نیز در همین است که خوردن مقدار کمی از رژ هیچ‌گونه خطری نخواهد داشت.

انتخاب رنگ رژ لب گیاهی

رژ لب طبیعی بدون سرب
برای انتخاب رنگ مناسب، باید به جنس و رنگ پوست خود توجه کنید. رژ لب‌های سنتی باسلام رنگ‌بندی متنوعی از رنگ‌های روشن و تیره وجود دارد. اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید که پوست تیره‌تری دارند، بهتر است از رنگ‌هایی مثل قرمز تیره و بنفش استفاده کنید.

رژهای صورتی‌ رنگ، برای خانم‌هایی مناسب‌تر هستند که رنگ پوستشان روشن‌تر است. اگر رنگ پوست صورت شما گرم است، از رژهای پایه رنگ نارنجی استفاده کنید و اگر رنگ پوست شما حالت سرد و روشن دارد، از رژهای پایه رنگ‌های سرد.

ماندگاری رژ لب

رژ لب طبیعی بدون سرب
مدت ماندگاری این رژها به دلیل این‌که از مواد نگه‌دارنده استفاده می‌کنند به‌طور معمول سه ساعت است. پیشنهاد ما این است که به فکر ماندگاری بیشتر و استفاده از رژهای صنعتی نباشید. اگر نیاز داشتید که مدت بیشتری رژ داشته باشید، پس از سه ساعت رژ را پاک‌کنید و دوباره بزنید.

نگهداری رژ لب طبیعی

رژ لب طبیعی بدون سرب
اما نگهداری از رژهای طبیعی نیاز به توجه ویژه دارد.

-سعی کنید رژها را در معرض گرما قرار ندهید (بهتر است در یخچال نگه دارید)
-در آن‌ها را حتماً ببندید تا از گرد و غبار در امان باشند
-به دلیل اهمیتی که تازگی این رژها دارد، معمولاً بعد از سفارش شما ساخته می‌شوند و تازه‌‌تازه به دستتان می‌رسند، پس سعی کنید رژهایی که مدت زیادی از خریدشان می‌گذرد استفاده نکنید.
-پاک کردن رژ لب طبیعی از لب
-پیشنهاد می‌کنیم برای پاک کردن رژلب‌های طبیعی از مواد طبیعی استفاده کنید.

عصاره گل سرخ یا گلاب: برای مثال عصاره گل سرخ یکی از مؤثرترین و کم‌خطرترین مواد طبیعی برای پاک کردن پوست و زدودن مواد آرایشی از صورت است.
استفاده از مواد طبیعی علاوه بر هدف اولیه شما یعنی تمیز شدن صورت، به شادابی و سلامت پوستتان هم کمک می‌کند. استفاده مداوم از عصاره گل سرخ، زبری پوست را از بین می‌برد و پوست را شفاف و شاداب می‌کند. این عصاره به دلیل ویژگی انقباضی‌اش به جمع شدن منافذ پوستی کمک می‌کند. گلاب نیز یکی از سالم‌ترین پاک کنده‌های صورت است. استفاده روزانه از گلاب برای شست‌وشو، علاوه بر پاک‌سازی صورت ازآلودگی‌ها و گرد و غبار، تأثیر شگرفی در آرامش و تمدد اعصاب دارد.
روغن نارگیل: استفاده از روغن برای پاک کردن رژ باعث می‌شود لبها به مدتی طولانی‌تری از خشکی دور باشند و به ‌مرور ترک‌های موجود در لب برطرف شوند. کمی روغن نارگیل روی لبتان بمالید و سپس با کمی پنبه رژ را پاک کنید. توجه داشته باشید که چربی روی لب‌ها را کاملاً برطرف نکنید.
دستمال مرطوب: اگر از دستمال مرطوب برای پاک کردن لب‌ها استفاده می‌کنید سعی کنید حتماً از دستمال بدون الکل استفاده کنید. برای پاک کردن کرم‌های گیاهی به دلیل استفاده از مواد طبیعی نیازی به الکل ندارید. با حرکات دورانی مچ دست خود به‌آرامی مواد رنگی رژ را از روی لب‌ها پاک‌ کنید. در استفاده از رژهای طبیعی نیازی به استفاده چیز دیگری برای رفع خشکی لب‌ها نیست.

به این مطلب امتیاز دهید

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

1 نظر در حال حاضر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *