۷ نوع رژ لب مایع💄
۷ نوع رژ لب مایع💄

۷ نوع رژ لب مایع💄 | 💄هفت رژ ۷ نوع رژ لب مایع برای خانم ها💄

زمان مطالعه این مطلب: 6 دقیقه

۷ نوع رژ لب مایع💄

 

۷ نوع رژ لب مایع💄 ،بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود.با هفت رژ همراه باشید.

یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی نزد خانم ها برق لب یا لیپ گلاس است که گاهی به آن رژ لب مایع براق هم گفته می شود. همه ما دوست داریم یکی از بهترین نوع لیپ گلاس را در کیف لوازم آرایشمان داشته باشیم. بیشتر ما وقتی تازه وارد دنیای لوازم آرایش شده ایم شاید اولین محصول آرایشی که خریده ایم یک لیپ گلاس دخترانه صورتی بوده است و به خاطر همین این محصول یکی از محصولات نوستالژیک آرایشی است که با استفاده از آن حس نشاط پیدا می کنیم.

 

به همراه داشتن یک لیپ گلاس یا رژ لب مایع براق باعث میشود هر وقت که نیاز بود فقط با ایجاد یک برق روی لب ها آرایشمان را تازه کنیم. معمولا اغلب ما به داشتن یک نوع رژ مایع براق کلاسیک عادت کرده ایم، اما استفاده از انواع این رژ لب ها و رنگ های مختلف آن می تواند روزهای هفته را برایمان متنوع تر و جذاب تر کند. شاید در این بین برق لبی پیدا کردیم که بیشتر از همیشه و بیشتر از رژ لب روزانه خودمان دوستش داشته باشیم.

با ما همراه باشید تا ۷ نوع رژ لب مایع براقی را که هر خانمی باید داشته باشد به شما معرفی کنیم.

رژ لب مایع شماره ۱: لیپ گلاس ماندگار
استفاده از رژ لب مایع یکی از بهترین راه ها برای جلوه دادن به آرایش و چهره است، اما پاک شدن سریع آن می تواند خسته کننده و آزاردهنده باشد. چرا که حتی اگر تجدید آن زمان کوتاهی نیاز داشته باشد شما انتظار دارید ماندگارتر از آن باشد که نیاز به تجدید مداوم داشته باشد. یکی از بزرگترین تفاوت های رژلب های مایع براق با سایر رژ لب های مایع میزان ماندگاری آنهاست. اما بعضی از آنها می توانند حتی با نوشیدن یک قهوه یا چای در کافه باز هم دوام بیاورند. بنابراین باید مطمئن باشید که به یک رژ لب براق ماندگار مجهز هستید، که محو نمی شود، تکه تکه نمی شود و نیازی به تجدید مداوم در طول روز ندارد.

رژ لب مایع لورآل سری Infallible مدل Lip Paint Matte شماره ۲۱۱

۷ نوع رژ لب مایع💄

اگر می خواهید رژ لب براقی استفاده کنید که ماندگاری زیادی داشته باشد رژ لب مایع لورآل سری Infallible مدل Lip Paint Matte یکی از بهترین انتخاب ها است که تا ۸ ساعت ماندگاری دارد.این رژ لب مرطوب کننده است و لب ها را صاف، رنگی و براق نشان می دهد. خوبی این محصول نه فقط به خاطر برق ملایمی است که روی لب ها ایجاد می کند بلکه اپلیکاتور آن نیز یکی از بهترین اپلیکاتورهای رژ لب مایع است که نیاز به داشتن مداد لب را مرتفع می کند. این سری از رژ لب ها طیف رنگی بسیار زیبایی دارد که برای استفاده روزانه مناسب است.

رژ لب مایع دبورا مدل Absolute Liquid شماره ۰۴

۷ نوع رژ لب مایع💄

اگر به دنبال دوام بیشتر هستید شاید به سختی در سری لیپ گلاس ها بتوانید انتخابی داشته باشید، ولی برند دبورا با معرفی یک رژ لب دو کاره محصول خوبی را به بازار عرضه کرده است. رژ لب مایع Absolute Liquid یک رژ لب مایع و برق لب است. رژ لب این محصول دوام ۲۴ ساعته دارد و شما فقط باید برق لب آن را تجدید کنید.

رژ لب مایع شماره ۲: رنگ هایی برای ترکیب
رژ لب های براق یکی از بهترین و ساده ترین انتخاب ها برای ایجاد ترکیب رنگ های جدید و متنوع هستند. برای این کار یک رژ لب با رنگ روشن و دیگری با رنگ تیره انتخاب کنید. برای مثال بنفش و قهوه ای روشن و یا ارغوانی و صورتی. یک رنگ را به لب پایین خود و رنگ دیگر را به لب بالایی بزنید و سپس لب ها را به آرامی به هم بمالید تا ترکیب زیبایی از آرایش آمبره بر روی لب هایتان ایجاد کنید. برای این کار رژلب های مایعی مناسب هستند که طیف مناسبی از ترکیب رنگ ها را داشته باشند.

رژ لب مایع شماره ۳: لیپ گلاس مغذی
همانطور که استفاده از مرطوب کننده فواید بسیار زیادی برای پوست های خشک دارد، رژ لب مغذی رطوبت رسان نیز خواص زیادی برای شادابی لب های شما دارد. بنابراین چنانچه زمانی را برای آرایش لب های خود اختصاص می دهید چه بهتر است که رژ لبی را انتخاب کنید که حس خوبی بر روی لب های شما دارد و خواص مورد نیاز لب هایتان را می تواند برآورده کند.

رژ لب مایع شون سری Velvet Matt شماره M21
۷ نوع رژ لب مایع💄

 

رژ لب مایع شون سری Amazing Shiny شماره S11
۷ نوع رژ لب مایع💄

 

۷ نوع رژ لب مایع💄

دفعه بعد که تصمیم به استفاده از رژ لب مایع گرفتید، ابتدا یک بالم لب بکشید، بعد یک رژ لب مایع براق که مرطوب کننده هم باشد استفاده کنید. اگر می خواهید بدون استفاده از بالم لب به نتیجه دلخواه برسید می توانید از رژ لب های مایع برند شون سری ولوت مات و سری امیزینگ شاینی استفاده کنید. این رژ لب ها به دلیل داشتن روغن های هسته انگور و هسته آلبالو باعث رطوبت رسانی و تغذیه لب ها می شوند، و طیف رنگی جذابی دارند.

رژ لب مایع شماره ۴ : لیپ گلاس مات مخملی
بعضی وقتها دوست داریم رژ لب مایعی استفاده کنیم که مات باشد، برق زیاد و اکلیل نداشته باشد و باعث مخملی شدن بافت لبمان بشود. رژ لبهای مایعی هستند که ضمن درخشندگی بسیار ملایم حالت مات و مخملی به لب ها می دهند و باعث ملاحت لبها و زیبایی فزاینده آنها می شوند.

رژ لب مایع میبلین سری SuperStay شماره ۵۰
۷ نوع رژ لب مایع💄

 

برای داشتن این رژ لب سراغ برند آرکانسیل می رویم که یکی از بهترین نمونه های رژ لب مات مخملی را از آن خود کرده است. رژ لب مایع میبلین مدل Superstay علاوه بر اینکه به زیبایی طراحی شده است، بسیار سبک است، و لب ها را نرم و مخملی می کند. این رژ لب باعث خشک شدن لب ها نمی شود و طیف رنگی بسیار جذابی دارد.

رژ لب مایع شماره ۵: لیپ گلاس مات کرمی
اگر لب های خشکی دارید و رژ لب های مایع مات باعث خشک تر شدن لب هایتان می شوند، بهتر است از لیپ کلاس هایی استفاده کنید که بدون اینکه خشک شوند باعث ایجاد برق ملایم زیبا بر روی لب هایتان شوند و حالت کرمی خود را حفظ کنند. این رژ لب ها کمی سنگین تر از بقیه رژ لب های مات هستند و باعث نرمی و لطافت پوست لب می شوند.

رژ لب مایع نوت سری Mattemoist شماره ۴۰۲

۷ نوع رژ لب مایع💄

یکی از بهترین نمونه های موجود لیپ گلاس مات برند نوت است. لیپ گلاس های سری Mattmoist برند نوت بافت کرمی و رطوبت رسان دارد و خشک نمی شود. علی رغم این بافت رطوبت رسان، این رژ لب مایع بر روی لب ها پخش نمی شود و حجم دهی وماندگاری خوبی دارد.

رژ لب مایع شماره ۶: لیپ گلاس مات متالیک
بیشتر رژ لب های مایع حاوی اکلیل هستند و ضمن ایجاد برق زیاد موجب درخشندگی لب ها می شوند. اما رژ لب های کمی در بازار هستند که درخشندگی متالیک را بدون ایجاد برق بر روی لب ها ایجاد کنند. رنگ مات متالیک علاوه بر جلوه زیادی که دارد، نگرانی شما را از زود پاک شدن رژ لب و یا پخش شدن آن برطرف می کند، ضمن اینکه جلوه ای ویژه به آرایش شما می بخشد.

رژ لب مایع دایانا آف لاندن سری ۲۰۰۰ مدل Fuchsia Pink شماره ۳۱

۷ نوع رژ لب مایع💄

اگر دوست دارید یکی از این رژ لب های زیبا را داشته باشید، برند دایانا آف لاندن سری ۲۰۰۰ به شما تنوعی از رنگ های مات متالیک و غیر متالیک را ارائه داده است.

رژ لب مایع شماره ۷: بافت و رنگ های مختلف رژ لب
یکی از جذابیت های رژ لب این است که انواع گوناگون و هیجان انگیزی دارد که می توان به سادگی باعث تنوع چهره و استایل شما شود. شما می توانید با استفاده از رنگ ها و بافت های مختلف آن روزانه تنوع زیادی به پوشش و آرایش خود دهید. در مهمانی از رژ لب های اکلیل دار و در مراسم رسمی از رژ لب های ساده و مات استفاده کنید. در بهار استفاده از رنگ های خنک از کرمی روشن تا صورتی کم رنگ و در زمستان استفاده از رنگ های گرم از قهوه ای پر رنگ، گوشتی و یا قرمز و ارغوانی حس و حال شما را همیشه شاداب و تازه نگه میدارد.

به این مطلب امتیاز دهید

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *