طرز صحیح برجسته سازی لب
طرز صحیح برجسته سازی لب

طرز صحیح برجسته سازی لب 💄 | 💄هفت رژ برجسته سازی لب 🔥

زمان مطالعه این مطلب: 7 دقیقه

طرز صحیح برجسته سازی لب

 

طرز صحیح برجسته سازی لب ،آراستن لب ها تاثیر بسزایی در زیبایی هر چه بیشتر چهره دارد. شما برای زیبایی لب هایتان می توانید تنها از یک رژلب استفاده کنید. اما نکاتی هستند که با به کار گیری آنها آرایش لب حرفه ای تری را تجربه خواهید کرد.با هفت رژ همراه باشید.

 

آموزش کانتورینگ لب

طرز صحیح برجسته سازی لب

برای کانتورینگ لب می توان از پالت کانتور خشک استفاده کرد. ما به شما پالت کانتور خشک تو فیسد Too Faced را پیشنهاد می دهیم. از یک براش برای انجام متدهای کانتورینگ لب استفاده می کنیم. ابتدا کمی از رنگ تیره را در گوشه های لب به کار می بریم. مزیت کانتور خشک این است که با استفاده از آن می توان کار نهایی را پیاده سازی کرد. همچنین، برخلاف کانتور چرب نیازی به فید کردن و استفاده دوباره از کانتور خشک ندارد.

آموزش کانتورینگ لب

کانتور خشک نتیجه نهایی ظریف تر و لطیف تری را به دنبال خواهد داشت. پس از این که هر چهار گوشه لب را کانتور تیره زدیم، قسمت های خارجی این گوشه ها را از کانتور روشن استفاده می کنیم. توجه داشته باشید که همیشه رنگ های تیره و روشن کانتور در کنار هم قرار می گیرند تا تضاد رنگی خوبی ایجاد شود. شما می توانید قسمت های داخلی لب و همچنین لب بالا را نیز کانتور روشن بزنید.
پس از اینکه متدهای کانتورینگ را پیاده سازی کردیم، با استفاده از خط لب خطوط دور لب را ایجاد می کنیم. شما می توانید از کانتور قهوه ای و سپس آرایش لب قهوه ای استفاده کنید. اما اگر قصد استفاده از آرایش لب رنگی را دارید، می توانید کانتور را با استفاده از سایر رنگ های پالت رژلب خود انجام دهیم. حتی می توانید پس از اینکه کانتور را انجام دادید و خط لب زدید، به جای رژلب از برق لب استفاده کنید تا جلوه کانتور شما بیشتر باشد. پس از مصرف برق لب، مرز بین تیرگی و روشنی به خوبی در هم فید می شوند و شما یک آرایش لب بسیار زیبا و جدید را خواهید داشت.

آموزش صحیح رژلب زدن

طرز صحیح برجسته سازی لب

طرز صحیح برجسته سازی لب

اگر می خواهید رژلب خود را به طور کاملا حرفه ای بزنید، توصیه می کنیم از راهکار زیر استفاده کنید. ابتدا با کمک یک براش محکم، مقداری سایه پودری تیره به رنگ قهوه ای را درست زیر خط لب پایین و مرکز لب بزنید. این کار به درشت نشان دادن لب کمک بسیاری می کند. برای کناره های لب می توان از یک رنگ روشن تر استفاده کرد تا تضاد زیبایی خلق شود و لب ها به حالت طبیعی قلوه ای جلوه پیدا کند.

آموزش صحیح رژلب زدن

برای این رنگ های تیره و روشن می توانید از سایه پودری نیز استفاده کنید. فقط باید حواس تان باشد تا از سایه پودری مات و بدون اکلیل برای این کار کمک بگیرید. پس از اینکه لب ها را به این شکل بزرگ تر کردیم، مقدار اضافه پودر را با استفاده از انگشت برمی داریم و به اصطلاح فید می کنیم. برای قسمت میانی بالای لب نیز از رنگ روشن کانتورینگ استفاده می کنیم. توجه داشته باشید که نیازی نیست کانتور لب های خود را خیلی پررنگ انجام دهید تا بیشتر دیده شود. برعکس، استفاده بیش از حد از رنگ های کانتور باعث جلوه غیر طبیعی لب ها خواهد شد.

در مرحله بعد از خط لب برای جلوه بیشتر لب ها استفاده می کنیم. به این صورت که ابتدا یک خط لب همرنگ با رنگ طبیعی لب را برداشته و خطوط دور آن را ترسیم می کنیم. خط لب را نه خیلی بالاتر و نه خیلی پایین تر از خط اصلی لب می کشیم. پس از اینکه خط لب خود را کامل کشیدید، برای افزایش دوام و ماندگاری رژلب خود می توانید با استفاده از همان مداد لب فضای داخلی لب ها را نیز پر کنید. با انجام این کار، رژلب شما تا ساعت های بیشتری روی لب دوام خواهد داشت.

پس از اینکه خط لب را کامل روی تمام نواحی لب زدید، نوبت به زدن رژلب می رسد. شما می توانید از هر رنگ رژلب به دلخواه خود استفاده کنید به جز رژلب های خیلی تیره. بهتر است برای زدن رژلب تیره از خط لب همرنگ با آن استفاده نمایید. برای زدن رژلب می توانید از انواع براش مخصوص لب استفاده نمایید. سعی کنید رژلب را روی تمام قسمت های لب به طور یکنواخت پخش کنید. حتما قسمت های گوشه های داخلی لب را نیز رژلب بزنید.

آموزش برجسته سازی لب

طرز صحیح برجسته سازی لب

برای برجسته سازی لب، اطراف لب ها باید تیره تر شوند. در این بخش قصد داریم از رنگ آلبالویی – زرشکی برای برجسته سازی لب ها استفاده کنیم. توجه داشته باشید که برجسته کردن لب با استفاده از رنگ های دارای تناژ قرمزی مانند زرشکی و آلبالویی، بسیار دشوارتر است و نیاز به دقت بالایی دارد. برای این سبک آرایش لب، پیشنهاد ما به شما استفاده از پالت رژلب آناستازیا Anastasia است.

در مرحله اول، خطوط گوشه لب را ایجاد کرده و آن را به سمت داخل فید می کنیم. پس از اینکه قسمت های گوشه لب را با استفاده از رنگ آلبالویی زرشکی شکل دادیم، از رنگ قرمز برای قسمت های میانی لب استفاده می کنیم. همزمان که رنگ زرشکی را روی قسمت های میانی لب قرار می دهیم، خطوط لب مربوط به آن قسمت را نیز می کشیم. اگر تسلط بالایی روی این کار ندارید، می توانید از قبل روی لب ها خط لب بکشید و سپس رنگ ها را اضافه کنید.

برای فید کردن رنگ های قرمز و زرشکی به گونه ای که هیچ مرزی بین آن ها وجود نداشته باشد، از مراجعه کننده بخواهید یک لبخند به پهنای صورت بزند تا لب خوب کشیده شود. اگر لب در حالت عادی قرار بگیرد، دارای خطوطی است که فید کردن را نمی توان به راحتی انجام داد.

آموزش برجسته سازی لب

طرز صحیح برجسته سازی لب

طرز صحیح برجسته سازی لب

به طور کلی، دو نوع اصلی لب باریک و لب گوشتی وجود دارد که برای هر کدام باید از یک تکنیک به خصوص استفاده کرد. اغلب خانم هایی که از لب باریک برخوردارند، تمایل دارند لب هایشان را برجسته تر جلوه دهند. جهت برجسته سازی لب های باریک، باید خط لب را یک درجه تیره تر از رنگ رژلب در نظر گرفت. می توان خط لب را کمی بالاتر از خط اصلی لب کشید تا به این ترتیب لب ها بزرگ تر جلوه کنند. البته نباید در این کار خیلی بی گدار به آب بزنیم؛ چرا که جلوه بسیار مصنوعی و نازیبایی را به دنبال خواهد داشت. رژلب یک درجه روشن تر را داخل خطوط لب بکشید تا همه نقاط را به خوبی پوشش دهد. سپس یک مداد به رنگ روشن بردارید و یک خط باریک زیر خط لب پایین و همچنین بالای خط لب بالا بکشید تا برجسته تر و زیبا جلوه دهد.

افرادی که دارای لب های گوشتی هستند، بهتر است به جای انواع رژلب های مایع و براق از رژلب های مات استفاده کنند. همچنین، نباید خط لب را بیرون از خطوط اصلی لب بکشند و باید آن را دقیقا روی خط لب اصلی بکشند. برای لب های گوشتی و حجیم بهتر است از رنگ های تیره استفاده شود.

ترفندهای مهم رژلب زدن

طرز صحیح برجسته سازی لب

۱٫ مرطوب کردن لب ها قدم بسیار مهمی است؛ چرا که اگر لب هایی خشک و پوسته پوسته داشته باشید، جلوه رژلب شما بسیار زشت و زننده خواهد بود. حتما چند دقیقه قبل از استفاده از رژلب مایع، بالم لب بزنید. حتی می توانید از اسکراب لب نیز برای از بین بردن پوسته های مرده لب استفاده نمایید. آسان ترین روش برای اسکراب لب، استفاده از شکر قهوه ای، روغن نارگیل یا روغن زیتون است. این مواد را خوب با هم ترکیب کنید و روی لب بکشید. اسکراب لب را می توانید هفته ای یکبار انجام دهید.

۲٫ یکی از اشتباهاتی که اغلب خانم ها انجام می دهند این است که رژلب مایع خود را چند بار تمدید می کنند و این باعث می شود سخت تر و دیرتر خشک شود و در طول روز ماسیده به نظر برسد. سعی کنید یک یا نهایتا دو بار رژلب مایع را روی لب ها بزنید.

۳٫ توصیه می کنیم برای کسب بهترین نتیجه، ابتدا شرایط لازم را برای رژلب مایع فراهم سازید. احتمالا با مبحث پرایمر به خوبی آشنایی دارید. پرایمر باعث می شود دوام آرایش شما بیشتر شود و میکاپ جلوه زیباتری داشته باشد. انواع مختلفی از پرایمر وجود دارد که پرایمر لب یکی از این موارد است. می توانید ابتدا کمی پرایمر روی لب ها بزنید و سپس آرایش لب را آغاز نمایید.

۴٫ اغلب رژلب های مایع از ماندگاری بالا و حتی ۲۴ ساعته برخوردارند و این موضوع می تواند پاک کردن آن را با مشکل مواجه کند. هیچ گاه برای پاک کردن رژلب مایع از روی لب ها، فشار بیش از حد وارد نکنید. چرا که احتمال پارگی، زخم و خشک شدن بیشتر لب ها را به دنبال خواهد داشت. همیشه از محصولات آرایش پاک کن مخصوص لب در کیف آرایشی خود داشته باشید تا برای پاک کردن رژلب مایع به زور متوسل نشوید. ابتدا مقداری از پاک کننده مخصوص آرایش لب را روی پنبه ریخته و به آرامی روی سطح لب ها بکشید. سپس از شوینده ملایم برای شستشوی کل صورت استفاده کنید.

۵٫ استفاده از رژلب به زیباتر شدن و بخشیدن رنگ به لب ها کمک شایانی می کند. برخی خانم ها از رنگ های بسیار ملایم و خنثی برای زدن رژلب استفاده می کنند که موجب از بین رفتن زیبایی طبیعی لب ها می شود. به همین دلیل توصیه می کنیم از رنگ های طبیعی تر و با تناژهای صورتی، قرمز، هلویی و … برای رنگ دادن به لب ها استفاده نمایید.

۶٫ بر خلاف گذشته، نمایان بودن خطوط دور لب و محو شدن رنگ میان آن ها دیگر جذابیت نداشته و حتی نازیبا تلقی می شود. برای این که رنگ رژلب خود را ماندگار کنید، می توانید از فیکساتور استفاده کنید. رعایت کردن مراحل رژلب نیز در افزایش ماندگاری رنگ آن بسیار موثر خواهد بود. شما می توانید پس از هر مرحله آرایش لب، یک دستمال کاغذی روی لب ها قرار داده و با استفاده از براش آغشته به پودر فیکس، روی آن بزنید. این مرحله را دو بار انجام دهید و در آخر از فیکساتور استفاده نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *