پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست | ❤️✅ هفت رژ ✅❤️

زمان مطالعه این مطلب: 8 دقیقه

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست ،در زیر لیستی از محصولات بهداشتی آرایشی برای خانم‌ها معرفی شده است که از پرفروشترین‌های بازار هستند. این محصولات همگی از برندهای معتبر داخلی و خارجی هستند و کیفیت بالایی دارند.با هفت رژ همراه باشید.

سرم جوان کننده والنسی
سرم جوان کننده والنسی مدل Golden حجم ۱۲۰ میلی لیتر

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

سرم صورت جوان کننده و ضد پیری والنسی تاثیرات مثبتی در کاهش خطوط و چروک های صورت ، افتادگی صورت و تیرگی پوست دارد . این محصول چند منظوره حاوی آنزیم حیاتی CO Q10 می باشد که به محو تدریجی چروک های پیشانی و اطراف چشم کمک شایانی می کند . کلاژن موجود در این کرم ، ضمن بهبود سفتی پوست و کاهش افتادگی پوست به خصوص در نواحی پایین گونه و غبغب ، باعث حذف زمینه پیدایش چروک های پوستی می گردد . این محصول حاوی ویتامین C خالص می باشد که ضمن روشن نمودن پوست و کمرنگ کردن لکه های پوستی ، باعث آبرسانی عمیق به پوست صورت و گردن شده و به افزایش حجم صورت منجر می شود و زمینه پیدایش چروک های پوستی ناشی از خشکی پوست را نیز از بین می برد . این سرم موثر و ارزشمند پوست حاوی نوع کلوئیدی از عنصر طلا می باشد که با از بین بردن انقباض عضلات صورت ، باعث کاهش چشمگیر چروک ها و خطوط صورت می شود .

پاک کننده آرایش چشم دو فاز ایو روشه
پاک کننده آرایش چشم دو فاز ایو روشه مدل Pure Blueberry حجم ۱۰۰ میلی لیتر

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

محلول پاک کننده آرایش صورت و چشم نیوساد
محلول پاک کننده آرایش صورت و چشم نیوساد مدل Prebiotic حجم ۲۵۰ میلی لیتر

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

کرم ضد چروک شب لورآل
کرم ضد چروک شب لورآل مدل Revitalift Classic حجم ۵۰ میلی لیتر

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

 

اگر به دنبال استحکام پایدار پوست خود در سن ۴۰ سلگی به بعد هستید، کرم « Revitalift » را انتخاب کنید. کرم رویتالیفت از برند «Loreal» (لورآل) دارای ترکیباتیست که پوست را در این سنین به طور کامل بازسازی می‌کند. ترکیبات آن حاوی پرو رتیونل A (Pro-Retinol A) است. رتینول به عنوان یک جزء کلیدی در تمامی محصولات ضد پیری و ضد چروک لورآل وجود دارد. این کرم باعث افزایش استحکام پوست شده و با سفت کردن پوست به کاهش علائم پیری کمک می‌کند. این کرم پس از ۴ هفته استفاده‌ی مداوم، سطح پوست را به شکل محسوسی نرم‌تر کرده و بافت آن‌را مستحکم‌تر می‌کند.

سری محصولی رویتالیفت کلاسیک، شامل سه محصول کرم روز، شب و دور چشم است. می‌توان گفت که این سری، محصولات قدیمی و مورد توجه بسیاری از خانم‌ها بوده و کماکان هست. برند لورآل پاریس در طی سال‌ها فعالیت خود یک هدف بزرگ داشته و آن، کمک به حفظ و ارتقای سلامت و زیبایی پوست خانم‌هاست. می‌توان گفت دلیل این موفقیت بزرگ و شهرت این برند، همین هدف و نیز موفق بودن در رسیدن به آن است. لورآل با تولید محصولاتی با ترکیبات فعال و پایدار، توانسته‌ که برای خانم‌ها پوستی زیبا و چهره‌ای جذاب را به رامغان آورد.

کرم دور چشم لیراک سری Diopticream
کرم دور چشم لیراک سری Diopticream مدل Wrinkle Repair حجم ۱۰ میلی لیتر

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

کرم دور چشم اوریاژ سری Depiderm
کرم دور چشم اوریاژ سری Depiderm مدل White حجم ۱۵ میلی لیتر

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

کرم چند منظوره کلیون
کرم چند منظوره کلیون مدل Multipurpose Cream حجم ۳۰۰ میلی لیتر

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

کرم مرطوب کننده و روشن کننده روز لورآل
کرم مرطوب کننده و روشن کننده روز لورآل مدل Age Perfect حجم ۵۰ میلی لیتر

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

کرم روز «Age Perfect» از برند «Loreal» (لورآل)، یک مرطوب کننده و روشن کننده‌ی فعال است. این کرم که به صورت کاسه‌ای در حجم ۵۰ میلی لیتر عرضه شده، دارای ترکیبات ضد چروک، ضد لک و تیرگی پوست است. استفاده از کرم ایج پرفکت، باعث افزایش استحکام پوست شده و از ایجاد چین و چروک عمیق جلوگیری می‌کند. این کرم دارای ترکیبی موثر از «Soya Peptides» و «Melanin-Block» است که به تقویت بافت و سلول‌های پوست می‌پردازد. همچنین حاوی ۳۸ درصد فیبر کلاژن است که از افتادگی پوست و خشک شدن آن جلوگیری می‌کند. این فیبر اجازه‌ی بروز لک‌ بر پوست را هم نمی‌دهد.

برند لورآل پاریس در طی سال‌ها فعالیت خود یک هدف بزرگ داشته و آن، کمک به حفظ و ارتقای سلامت و زیبایی پوست خانم‌هاست. می‌توان گفت دلیل این موفقیت بزرگ و شهرت این برند، همین هدف و نیز موفق بودن در رسیدن به آن است. لورآل با تولید محصولاتی با ترکیبات فعال و پایدار، توانسته‌ که برای خانم‌ها پوستی زیبا و چهره‌ای جذاب را به رامغان آورد.

کرم آبرسان و مرطوب کننده تلما
کرم آبرسان و مرطوب کننده تلما مدل (آلوورا) Moisturizing Cream حجم ۲۰۰ میلی لیتر

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

با شست‌وشو و افزایش سن، رطوبت پوست از بین می‌رود و احساسی مانند کشیده‌شدن پوست پدید می‌آید. به کمک کرم‌ مرطوب‌کننده‌ی تلما TELMA به‌راحتی خشکی پوست برطرف می‌شود. این کرم را می‌توان برای دست، صورت و بدن استفاده کرد و بابت ناسازگاری آن با پوست نگرانی نداشت؛ چراکه مناسب انواع پوست‌هاست و به‌راحتی جذب می‌شود. با شست‌وشو، لایه و چربی روی پوست برداشته می‌شود که اگر رطوبت‌رسانی به آن در زمان لازم انجام نشود، باعت بروز ناراحتی‌های پوستی مانند خارش خواهد شد.

محلول پاک کننده آرایش بایودرما
محلول پاک کننده آرایش بایودرما مدل Sensibio H2O حجم ۲۵۰ میلی لیتر

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

محلول H2O سن سی بیو بایودرما محصول کشور فرانسه پاک کننده ملایم صورت و چشم ها که کاملا مناسب پوست های حساس، نرمال، خشک و پوست هایی است که مستعد قرمزی می باشند. این محلول با ترکیباتی بسیار موثر التیام بخش پوست است که طراوت و شادابی را به پوست شما هدیه می کند و به همین خاطر تعادل پوست شما را حفظ می کند. با مصرف سن سی بیو محلول H2O بایودرما که به ملایمت آب است احساس سوزشی را که با مصرف اکثر نرم کننده ها حس می کنید نخواهید داشت. همچنین عصاره خیار موجود در این محلول سبب تسکین سوزش و کاهش قرمزی پوست می شود. این محصول، پاک کننده ملایم و سریع آرایش حتی آرایش های ضدآب میباشد و همچنین موجب تسکین سوزش پوست و کاهش قرمزی پوست با استفاده از عصاره خیار میگردد. این محلول، بسیار ملایم، التیام بخش و مرطوب کننده فوق العاده موثری میباشد و با تأمین سریع حس شادابی، پوست شما را زیبا و شفاف میسازد.

لوسیون پاک کننده صورت سینره
لوسیون پاک کننده صورت سینره حجم ۱۵۰ میلی لیتر

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

بعد از آرایش کردن دغدغه‌ی اصلی ما خانم‌ها پاک کردن آرایش روی صورت است؛ پاک کننده‌ی آرایشی که توسط برند سینره در بین مصرف‌کنندگان توزیع شده است به صورت لوسیون بوده و مخصوص پوست‌های خشک و معمولی و فاقد مواد صابونی است. سینره جزو تولیدکننده‌های بنام ایرانی که هدفش ارائه محصولات مراقبت از پوست و مو بوده که در فرمولاسیون محصولات خود از مواد گیاهی‌ای استفاده می‌کند که تاییدیه پزشکان را به خود اختصاص داده است. این محصول تمام نیاز شما را در ارتباط با یک پاک‌کننده رفع می‌کند چرا که با به کارگیری عصاره گیاهان و اسانسهای مختلف، در عین حال که پوست را کاملا تمیز و شفاف می نماید، منافذ باز پوست را تنگ کرده تا از ورود آلودگی ها و ذرات معلق به لایه های زیرین پوست جلوگیری نماید. مضاف بر اینکه مواد موجود در این محصول باعث تنظیم pH پوست و مرطوب شدن آن می‌شوند. لوسیون پاک‌کننده صورت سینره با بهره‌گیری از فرمولاسیونی بسیار ملایم، مواد مرطوب کننده فوق العاده موثر و pH مناسب این امکان را فراهم می آورد که افرادی با پوست خشک هم بتوانند بدون هیچگونه نگرانی از تشدید خشکی پوستشان، صورت خود را به راحتی شستشو دهند و پوستی پاکیزه و با طراوت و چهره ای درخشان، شاداب و آراسته داشته باشند .

آب پاک کننده آگرادو
آب پاک کننده آگرادو مدل Micellar Water حجم ۲۵۰ میلی لیتر

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

شست‌وشو و پاکسازی صورت در طول شبانه‌روز به‌خصوص برای خانم‌ها توصیه شده است. آرایش صورت و پاک‌کردن آن یکی از مواردی است که تاثیر بسیاری در زیبایی و سلامت پوست صورت دارد. اگر محصولات آرایشی از روی صورت پاک نشوند، باعث چین‌وچروک و کدرشدن پوست خواهند شد. محلول آب پاک‌کننده‌ ( میسلار واتر ) آگرادو تنها با یک حرکت، آرایش شما را پاک کرده و تاثیر منحصربه‌فردی در پاکسازی پوست شما خواهد داشت. محلول پاک کننده آگرادو حاوی عصاره گل بابونه است که ضد التهاب پوستی است، ورم و قرمزی پوست را برطرف کرده و ضمن تقویت پوست به بسته شدن منافذ باز پوست کمک می کند و با خاصیت ضد عفونی کنندگی پوست مانع از بروز عفونت های پوستی می شود، از عصاره این گل برای درمان اگزما و کمک در درمان جوش و آکنه استفاده می شود.عصاره ی آلوئه ورا موجود در آن هم ضمن داشتن اثرات ضد التهابی برای درمان لک های پوستی استفاده می شود و علائم پیری پوست مانند چین و چروک را از بین می برد و با آبرسانی به پوست خاصیت نرم کنندگی هم دارد.

کرم ترمیم کننده پا بادی ناتور
کرم ترمیم کننده پا بادی ناتور مدل ۱۰Percent Urea حجم ۱۰۰ میلی لیتر

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

آب پاک کننده گارنیه
آب پاک کننده گارنیه مدل Skin Active حجم ۴۰۰ میلی لیتر

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

محلول آب پاک‌کننده‌ی «Garnier» (گارنیه) مدل «Skin Active» تنها با یک حرکت، آرایش شما را پاک کرده و تاثیر منحصربه‌فردی در پاکسازی پوست شما خواهد داشت. تفاوت محلول شست‌شوی گارنیه با دیگر محصولات این است که بدون نیاز به آب، پوست و ناحیه‌های حساس مانند اطراف چشم و لب را کاملا تمیز و پاک می‌کند. خاصیت تسکین‌دهندگی این محلول بعد از استفاده حس می‌شود و پوستی شفاف و لطیف خواهید داشت. بهتر است برای پاک‌کردن آرایش یک تکه پنبه یا پد پنبه‌ای را به محلول گارنیه آغشته کنید و روی پوست صورت، اطراف چشم و گردن خود بکشید. با این روش حتی مواد آرایشی نفوذکرده به منافذ پوستتان نیز خارج می‌شوند. البته برای پاک‌کردن آرایش نباید صورت خود را آن‌قدر بمالید که سرخ شود. گارنیه با حجم ۴۰۰ میلی‌لیتر، محصول کشور آمریکا و بهترین راه‌حل برای پاک‌سازی پوست و پاک‌کردن آرایش از روی صورت است.

پاک کننده پوست گارنیه
پاک کننده پوست گارنیه مدل Skin Active حجم ۱۲۵ میلی لیتر

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

محلول آب پاک‌کننده «Garnier» (گارنیه) مدل «Skin Active» تنها با یک حرکت آرایش شما را پاک کرده و تاثیر منحصر به فردی در پاک سازی پوست شما خواهد داشت. تفاوت محلول شست‌شو گارنیه با دیگر محصولات این است که بدون نیاز به آب مقداری از آن به روی پوست و ناحیه‌های حساس مانند اطراف چشم و لب را کاملا تمیز و پاک می‌کند. خاصیت تسکین‌دهنده این محلول بعد از استفاده حس می‌شود و پوستی شفاف و لطیف خواهید داشت. بهتر است برای پاک کردن آرایش یک تکه پنبه یا پد پنبه ای را به محلول گارنیه آغشته کنید و روی پوست صورت، اطراف چشم و گردن خود بکشید و پنبه مرطوب را در تمام صورتتان پخش کنید با این روش حتی مواد آرایشی نفوذ کرده به منافذ پوستتان نیز خارج میشوند البته برای پاک کردن آرایش نباید صورت خود را آنقدر بمالید تا سرخ شود. گارنیه با حجم ۴۰۰ میلی لیتر محصول کشور آمریکا بهترین راه حل برای پاک سازی پوست و پاک کردن آرایش از روی صورت است.

ژل شست و شوی صورت نوتروژینا
ژل شست و شوی صورت نوتروژینا

پرفروشترین محصولات بهداشتی مراقبت از پوست

ژل شست‌و‌شوی صورت «نوتروژینا» سری (Visibly Clear) مدل (Acne Wash) مناسب پوست‌های مستعد آکنه یا دارای جوش است. به راحتی و به صورت روزانه می‌توانید از این ژل استفاده کنید و پوست خودتان را به طور کامل و عمیق تمیز کنید. این محصول فاقد چربی و به همین دلیل مناسب پوست چرب و مستعد آکنه است. همچنین ژل شست‌وشوی صورت نوتروژینا باعث درمان جوش می‌شود و از ایجاد جوش‌های جدید جلوگیری می‌کند.

4.2/5 - (5 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

1 نظر در حال حاضر

  1. ممنون از نوشته خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *