انواع کرم پودر کدام بهتر است؟

انواع کرم پودر کدام بهتر است؟ | هفت رژ از بین انواع کرم پودر کدام بهتر است؟

زمان مطالعه این مطلب: 5 دقیقه

 انواع کرم پودر کدام بهتر است؟

 

انواع کرم پودر کدام بهتر است؟ انتخاب نوع کرم پودر بسیار دشوار است. چراکه باید رنگ، نوع فرمولاسیون، مات یا براق بودن و بسیاری نکات دیگر را هنگام خرید بررسی کنیم. اکنون که به این صفحه هدایت شده اید، اندکی وقت بگذارید تا دفعه ی بعد که می خواهید کرم پودر بخرید، آگاهانه تر انتخاب کنید. در واقع، با صرف چند دقیقه وقت برای یادگیری انواع کرم پودر می توانید انتخاب خود را به محصولاتی محدود کنید که برای شما مناسب تر است.

البته، احتمالا درمورد کرم ضد آفتاب رنگی شنیده‌اید. این نوع محصولات، هم نقش کرم پودر را دارند، و هم از پوست تان در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می‌کنند. اما در این متن ما فرم های مختلف کرم پودر موجود در بازار را بررسی می‌کنیم و با تفاوت های آنها آشنا می‌شویم.با ۷rozh.com همراه باشید.

انواع کرم پودر موجود در بازار

کرم پودر استیکی

 انواع کرم پودر کدام بهتر است؟
کرم پودر استیکی به صورت جامد و ماتیکی است پس دانه های رنگی بیشتر و پوشانندگی بهتری دارد. اگر کرم پودر مایع را نمی پسندید و می خواهید پوستتان را به خوبی پوشش دهید، کرم پودر استیکی ایده آل شماست. زنان پرمشغله از سهولت، قابلیت حمل و اثربخشی این محصول بهره می برند.

می توانید این کرم پودر را به طور مستقیم روی پوست خود بمالید و با براش یا اسفنج آن را یکدست کنید. کرم پودر استیکی، به دلیل خشک بودن، برای پوست های معمولی و چرب عالی است. با این حال، ممکن است روی پوست های خیلی خشک بماسد و ظاهر آن را ناخوشایند کند.

کرم پودر مایع

 انواع کرم پودر کدام بهتر است؟
این کرم، پوستتان را به طرز شگفت انگیزی یکدست می کند. تقریباً برای هر نوع پوستی می توانید از این کرم پودر استفاده کنید. کرم پودر مایع را می توانید با براش یا اسفنج به کار ببرید و آن را به راحتی روی پوست خود پخش کنید. این نوع کرم پودر از نظر قوام، زمان ماندگاری و میزان آبرسانی انواع متفاوتی دارد. بنابراین، در این دسته انتخاب شما گسترده تر است. مثل همیشه، مطمئن شوید، قبل از مصرف این نوع کرم پودر، پوستتان را کاملا با برنامه ی مراقبت از پوست آماده کرده اید.

کرم پودر پودری

 انواع کرم پودر کدام بهتر است؟
کرم پودر پودری گزینه ی مناسبی برای مات کردن درخشش پوست چرب است. کرم پودر پودری کمترین شباهت را به کرم پودرهای دیگر دارد. افزون بر این، ماندگاری آن نسبت به سایر انواع کرم پودر، کمتر است. از آنجا که پوست شما به طور مداوم در طول روز چربی تولید می کند، لازم است که پودر را تجدید کنید. بنابراین، اگرچه این نوع محصولات گزینه ی مناسبی برای مات کردن درخشش پوست چرب هستند ولی ماندگار نیستند.

همچنین، از آنجا که کرم پودر پودری خطوط ریز و نواحی خشک تر پوست را برجسته می کند، افرادی که پوستشان خشک است یا چین و چروک دارد، کمتر مایلند از آن استفاده کنند.

کرم پودر کرمی

 انواع کرم پودر کدام بهتر است؟
آبرسانی این نوع کرم پودر بیشتر از انواع دیگر است. اگر می خواهید لکه های خشک روی پوستتان، جلب توجه نکنند و کرم پودر به طور کامل روی پوستتان بنشیند، فرمولاسیون کرمی مطلوب ترین انتخاب است.

این نوع کرم پودر به صورت پمپی، تیوبی و فشرده در بازار موجود است. مانند کرم پودر مایع، کرم پودر کرمی را با استفاده از براش یا اسفنج مخصوص به کار ببرید. کرم پودرهای کرمی از نظر قوام، نمای نهایی، زمان ماندگاری و غیره متفاوتند. در این میان خیلی مهم است که به طور کامل تحقیق کنید تا بهترین محصول را برای خود بیابید.

چرا باید از کرم پودر استفاده کرد؟
کرم پودر، پایه ای است که بر روی آن کل آرایش خود را انجام خواهید داد. به طور دقیق تر، کرم پودر نوعی محصول آرایشی است که به صورت (و گاهی اوقات گردن، سینه و بدن) اعمال می شود تا پوست یکنواخت تر شود. همان‌طور که خواندید، این محصول از نظر بافت، رنگ و قوام طیف گسترده ای دارد. به همین علت، برای اینکه بهترین نوع کرم پودر را برای خود پیدا کنید، درک تفاوت های آنها مهم است.

انواع کرم پودر کدام بهتر است؟

برای انتخاب بهترین کرم پودر مناسب پوست تان، این سه گام را دنبال کنید.
برای انتخاب بهترین نوع کرم پودر شناخت تفاوت های انواع آن مهم است.

گام اول: میزان پوشانندگی دلخواه خود را مشخص کنید.
اولین هدف استفاده از کرم پودر، پوشانندگی پوست است. این ویژگی به مقدار رنگدانه ی کرم پودر بستگی دارد. فرمولاسیون هایی که از رنگدانه های زیاد استفاده می کنند، پوشش کاملی را ارائه می دهند، در حالی که فرمول هایی حاوی رنگدانه های کمتر، پوشش کم یا متوسطی را برای شما فراهم می کنند.

اگر تا کنون از کرم پودر استفاده نکرده اید، یک کرم پودر سبک و لطیف برای شروع عالی است. به طور کلی، کار با پوشانندگی سبک تر برای مبتدیان راحت تر است. بسته به فرمول آن، کرم پودر با پوشانندگی سبک یا متوسط جلوه ای طبیعی تری به پوست می بخشد.

این نوع آرایش برای استفاده ی روزمره و حتی مناسبت های خاص بسیار عالی است. در صورت داشتن یک کرم پودر سبک، می توانید برای پوشش بیشتر پوست خود از کرم پودر بیشتری استفاده کنید. اگر در مصرف کرم پودر با پوشانندگی کم تا متوسط، راحت هستید، می توانید سراغ یک کرم پودر با پوشانندگی کامل بروید.

پوشانندگی کامل انتخاب مناسبی برای موارد زیر است:
اگر مشکلات پوستی مانند آکنه، هایپرپیگمنتاسیون (لکه های تیره) یا جای زخم دارید.
اگر قرار است از شما عکس گرفته شود.
اگر می خواهید ظاهری دراماتیک داشته باشید.
استفاده از انواع کرم پودری با پوشانندگی کامل، سخت‌تر است. زیرا اشتباه استفاده از آن بیشتر به چشم می آید. با این حال، اگر پوست شما پوشانندگی بیشتری می خواهد، ارزش آن را دارد که مهارت استفاده از این نوع کرم را به دست آورید.

گام دوم: نوع کرم پودر را انتخاب کنید
گام دوم انتخاب نوع کرم پودر است. کرم پودرها معمولاً به شکل استیک، مایع، کرم و پودر هستند. همانطور که خواندید، هریک از اینها از نظر پوشانندگی و ماندگاری متفاوتند. به طور کلی انواع کرمی، استیک و مایع کرم پودر طیفی از پوشانندگی کم تا کاملاً مات دارند.

از طرف دیگر، کرم پودرهای پودری، به ندرت پوست را به طور کامل پوشش می دهند و معمولاً باید آن را در طول روز تجدید کنید.

گام سوم: نمای نهایی خود را انتخاب کنید
آخرین گام زیرسازی پوست، نمای نهایی آن است. کرم پودر ها به صورت مات، براق، درخشان، طبیعی و غیره موجودند. کرم پودر های درخشان حاوی رنگدانه های منعکس کننده ی نور و براق کننده اند. با مصرف این کرم ها پوست مرطوب و درخشان می شود. این کرم پودرها برای افرادی مناسب است که می خواهند پوست کدرشان سالم تر و جوان تر به نظر آید.

کرم پودر هایی که به پوست حالتی طبیعی می بخشند، غالباً با عنوان «طبیعی» یا «مات» (بدون درخشش) توصیف می شوند. این کرم ها، به ندرت حاوی میکا یا مواد دیگری هستند که نور را منعکس می کند. کرم پودر مات یا طبیعی بیشتر شبیه پوست واقعی به نظر می رسد. به همین دلیل، برای پوست های چرب یا مختلط چرب کاملاً ایده آل است.هنگامی که درباره ی پوشانندگی، نوع و نمای نهایی، تصمیم گرفتید، می توانید کرم پودر مناسب خود را انتخاب کنید. اگر درمورد انواع کرم پودر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، در قسمت بیان نظر در دسترس شما هستیم. پرسش های خود را مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.

3.4/5 - (13 امتیاز)

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

1 نظر در حال حاضر

  1. مطلب کاملی بود ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *