بهترین مارک های رژ لب جامد
بهترین مارک های رژ لب جامد

بهترین مارک های رژ لب جامد 💄 | 💄هفت رژ |💋 رژ لب جامد

زمان مطالعه این مطلب: 11 دقیقه

بهترین مارک های رژ لب جامد

 

بهترین مارک های رژ لب جامد .یکی از لوازم پرکاربرد که از اجزاء لوازم آرایشی است و همه ی خانمها توجه زیادی به استفاده از آن در آرایش روزانه خود می کنند استفاده از رژ لب است.با هفت رژ همراه باشید.

بنابراین انتخاب یک رژلب با بهترین مارک و با بهترین مواد آرایشی اهمیت زیادی دارد.اگر سلامت لب هایتان برایتان اهمیت دارد باید خوب هزینه کنید و رژلب بدون سرب و با کیفیت انتخاب کنید.

اگر تعداد کم ، رژلب با مارک های معتبر تهیه کنید بهتر از رژلب های رنگارنگ با قیمت ارزان است.قبل از خرید و انتخاب رژ لب باید دقت کنید که آرایش لب های شما زیبایی منحصر به فردی را در صورت شما ایجاد خواهد کرد بنابراین انتخاب رنگ و مارک رژلب تاثیر به سزایی را در آرایش صورت شما دارد.برای اطمینان از ماندگاری و جلوه رژلب میتوانید در زیر نور طبیعی از تستر استفاده کنید.

حتما زیر نور طبیعی با کمک یک آینه امتحان کنید زیرا نور مصنوعی فروشگاه شما را در انتخاب رژ لب به اشتباه می اندازد. در ادامه این مقاله ۱۰ تا از بهترین مارک های رژ لب جامد که طرفداران زیادی در بین خانمها دارد را معرفی خواهیم کرد که به شما کمک بزرگی در انتخاب یک رژ لب مناسب خواهد کرد.

معرفی پر طرفدارترین برند های رژ لب جامد

بهترین مارک های رژ لب جامد

نکات و نحوه صحیح استفاده از رژ لب جامد
شاید برای تمامی افراد زدن رژ لب خیلی ساده به نظر برسد.اما باید بدانید که استفاده و نحوه زدن رژ لب قانون و آموزش خاصی دارد تا لب های شما طبیعی و زیبا جلوه کند.برای زدن رژلب حرفه ای و صحیح باید مرحله به مرحله پیش بروید مانند: زیر ساز ، لایه برداری ، چرب کردن لب و زدن رژ لب صحیح که رعایت این مراحل باعث می شود زیبایی چهره تان دو برابر و جذاب جلوه کند.

مراحل استفاده از رژ لب جامد
برای اینکه لب هایی نرم داشته باشید و از پوسته پوسته شدن و خشکی آن جلوگیری کنید همیشه به مقدار زیادی آب بنوشید و اما برای درمان ترک و خشکی پوست لب خود از بالم لب و وازلین استفاده کنید تا هنگام استفاده از رژ لب ، لب های نرم و براق داشته باشید

۱-یکی از نکات مهم دیگری قبل از زدن رژ لب باید رعایت کنید این است که حتما لب خود را لایه برداری کنید تا پوست های خشک و مرده لب از بین بروند

۲-بعد از انجام مراحل بالا خط لب بزنید .حتما باید خط لب را بزنید تا لب های شما خوش فرم شود و از بیرون زدگی رژ جلوگیری کنید.نکته مهم در زدن خط لب در این است که باید حتما همرنگ رژ لبتان باشد تا یکدست و طبیعی جلوه کند.

۳-در انتخاب رنگ رژ لب باید دقت زیادی داشته باشید و رنگی را انتخاب کنید که به پوست شما بیاید.اگر پوستی روشن دارید رژ لب های رنگ روشن مانند قرمز ، هلویی ، صورتی ، گلبهی مناسب صورت شما است و اگر پوستی سبزه و تیره دارید رژ لب های تیره مانند بنفش ، زرشکی ، جیگری و قهوه ای تیره مناسب پوست شما خواهد بود.

۴-رژ لب را مخصوص خود انتخاب کنید به این صورت که مناسب فرم لب ، باشد.اگر لب های درشتی دارید رنگ های تیره و مات را انتخاب کنید و اگر لب های نازک دارید رژ لب های براق و روشن انتخاب کنید. ۱۰ تا از بهترین مارک های رژ لب جامد

مراحل استفاده از رژ لب جامد

انواع رژ لب

وقتی میخواهید یک رژ لب را انتخاب کنید انتخاب های زیادی در انواع رژ لب خواهید داشت .رژلب ها به صورت رژلب جامد و مخملی ، رژلب مایع ، برق لب ، لاک لب در بازار عرضه می شوند.برای اینکه بدانید کدام نوع را انتخاب کنید و تفاوت انواع این رژلب ها را بدانید ما در ادامه این مطلب به شما کمک خواهیم کرد.۱۰ تا از بهترین مارک های رژ لب جامد

رژ لب جامد و مخملی

بهترین مارک های رژ لب جامد

این رژ لب طرفداران زیادی را بین انواع دیگر رژ لب دارد.یکی از مشکلات این رژ لب در این است که هر چند ساعت یکبار باید تمدید گردد.استفاده از رژ لب مخملی در مجالس و میمانی ها مرسوم تر است .همچنین تنوع رژ لب جامد بیشتر از رژ لب مایع است .رژ لب جامد در سه مدل وجود دارد .به شکل براق ، اکلیلی و مات که با توجه به سلیقه افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

رژ لب مایع

در ساختار رژ لب مایع مقدار زیادی رنگدانه و پیگمنت به کار رفته است .این نوع رژ لب برای کسانی که لب های نازک دارند انتخاب مناسب تری است زیرا لب ها را درشت تر و بزرگ تر نشان می دهد.افرادی که لب های آنها دائما خشک و پوسته پوسته می شود حتما قبل از استفاده از رژ لب مایع از بالم لب استفاده کنند ، زیرا رژ لب مایع لب ها را کمی خشک می کند. البته در بعضی از این رژ لب های مایع مواد مرطوب کننده و آبرسان به کار رفته است.

لاک لب

بهترین مارک های رژ لب جامد

لاک لب به صورت مایع عرضه می گردد و مانند برق لب است .با این تفاوت که غلظت بالاتری نسبت به برق لب دارد.لاک لب پیگمنت های زیاد تری در ساختار خود دارند که باعث براقیت و درخشان تر شدن لب هایتان خواهد شد.

برق لب

بهترین مارک های رژ لب جامد

برق لب ساختاری متفاوت نسبت به انواع دیگر رژ لب دارد.تفاوت برق لب در این است که به صورت مایع هستند و رنگدانه و پیگمنت خیلی کمتری دارند و شفافیت و براقیت آنها خیلی بیشتر است.اکثر برق لب ها دارای SPF هستند که در مقابل نور خورشید می توانید از آن استفاده کنید.ماندگاری خیلی کمتری دارند و باید تجدید زیادی شود.بافت لب را نرم میکند و براقیت منحصر به فرد در لب ایجاد می کند

رژ لب جامد مای

بهترین مارک های رژ لب جامد

رژ لب جامد مای دارای کیفیتی عالی است. دارای عطر بوی بسیار مطبوع و ملایم است و بر روی لب های نمایی درخشنده و مات ایجاد می کند.این رژ لب حاوی ویتامین E و روغن جوجوبا است که باعث رطوبت و شادابی لب ها می شود و از ایجاد خشکی و ترک پوست لب جلو گیری می کند.رژ لب جامد مای فاقد سرب است و از مرغوب ترین مواد تهیه شده است.

رژلب مای دارای چهار گرم وزن است و محفظه‌ی نگهدارنده‌ی آن فلزی و نقره‌ای رنگ است. اگر دوست دارید لب‌هایی خوش‌رنگ و چرب داشته باشید و همین‌طور به‌دنبال رژلبی با قیمت و کیفیت مناسب هستید ، استفاده از رژلب برند مای مدل silky Shine را به‌شما پیشنهاد می‌دهیم. رژلب مای دارای کد مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو و کاملاً تاییدشده و مطمئن است.

ویژگی های محصول

-پوششی کامل و یکنواخت
-درخشش طبیعی و جذاب
-حاوی ویتامین E و عصاره گیاهی جوجوبا

رژ لب جامد گلدن رز

بهترین مارک های رژ لب جامد

این رژ لب محصول کشور ترکیه می باشد که توسط کارخانه Erkul Kozmetik Sanayi Ve Ticaret A.S تولید می گردد.رژ لب جزء جدای ناپذیر ترین لوازم آرایش است که هر خانمی از آن استفاده می کند و تمایل زیادی به چند رنگ بودن رژ لب دارند و رنگ های متفاوت را بر روی لب های خود امتحان می کنند. سایه های متنوع آن را خریداری و امتحان می کنند و تمام این ها به خاطر این است که رژلب به چهره شان یک رنگ زنانه اضافه می کند که با آن دوست داشتنی تر خواهند شد.

انواع رژلب برند ” گلدن رز “با رنگ ها و سایه های مات و براق مختلف را ببینید و با آنها آشنا شوید.رژلبی که دارای ویتامین E است و با رنگدانه های بسیار غنی ، ساعت روی لب باقی می ماند و باعث خشک شدن و لکه شدن روی لب ها نمی شود.

رژ لب جامد این لی

بهترین مارک های رژ لب جامد

رژ لب این لی دارای جلوه ای جامد و مات است و در سال ۷۶ فعالیت خود را آغاز نموده است.این رژ لب دارای رنگدانه هایی طبیعی است که جلو ه ی طبیعی به لب های شما می دهد.برند این لی با کیفیت بالایی که دارد در سطح جهانی با برند های معروف دیگر رقابت می کند.برای برجسته شدن لب از مداد لب همرنگ رژ لب با تناژ یکنواخت استفاده کنید و اگر لب‌های پهنی دارید بهتر است مداد لب را در داخل لب استفاده کنید تا کمی باریک به نظر برسد.

این محصول با ساختاری سبک و لطیف رطوبت لب را حفظ می‌کند و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می‌کنند. این‌لی در فرمولاسیون این دسته از محصولات خود سرب بکار نبرده و از مرغوب ترین مواد آرایشی در تولیدات خود استفاده کرده است.

ساختار ویژه این رژ‌لب ها لطافت و نرمی خاصی به لب ها می بخشد و رنگی بسیار طبیعی و پوششی مناسب روی لب‌ها ایجاد می‌کند که به مدت طولانی اثر آن ماندگار خواهد بود. رژ‌لب این‌لی مدل «Viollet Velvet» به شماره‌ی ۶۰۰ و تن رنگ سرخابی رنگی طبیعی به لب می‌دهد که با ماندگاری بالا برای استفاده در طول روز مناسب است.

نقاط قوت

-دارای ماندگاری طولانی
-دارای مواد مرطوب کننده جهت حفظ رطوبت لب
-فاقد سرب و مواد آلرژی زا
-قابلیت پوشش دهی کامل لب
-حاوی رنگدانه های طبیعی

رژ لب جامد کالیستا

بهترین مارک های رژ لب جامد

این رژ لب توسط شرکت های اروپایی ساخته شده است و دارای ترکیبات ویتامینه است بنابراین سلامتی و رطوبت لب ها را کاملا حفظ می کند. رژ لب کالیستا با ساختار مات و منحصر به فرد یک انتخاب خوب برای خانمهای سخت پسند است.این رژ لب پوست لب را صاف و یکنواخت می کند و مات است. رژ لب‌های مات کالیستا برای همه ی خانم‌ها در رده‌های سنی مختلف قابل استفاده هستند ، البته بیشتر خانم‌های جوان و دختران نوجوان استفاده از رژهای مات را ترجیح می‌دهند.

رژهای مات برخلاف رژهای براق اثر خیره کننده به لب‌ها نمی دهند و به همین خاطر باعث می‌شوند که لب‌ها در بافت کلی صورت ظریف تر به نظر برسند. برخی خانم‌ها که نمی خواهند آرایش غلیظی داشته باشند و صورتشان را طبیعی جلوه دهند ، می‌توانند بر روی رژ لب جامد کالیستا مدل مات به عنوان یک محصول با کیفیت حساب کنند. رژ لب جامد مات کالیستا . تنوع رنگ رژ جامد مات ۱۲ رنگ است که در همه آنها قرمز به عنوان رنگ پایه درنظر گرفته شده است.

ویژگی های این محصول

-دارای ترکیبات عالی
-حفاظت از لب ها و جلوگیری از خشکی آن ها
-سبک و ابریشمی
-رنگ دهی آسان
-نرم نگهداشتن لبها تا چندین ساعت

رژ لب جامد بورژوآ

بهترین مارک های رژ لب جامد

این رژ لب ساخت کشور فرانسه است دارای کیفیتی بسیار بالا است و بافت بسیار نرم و لطیفی را در پوست لب های شما به وجود می آورد.بعد از زدن رژ ، جلوه ای مات و مخملی بر روی لب ها ایجاد می کند این رژ لب فوق‌العاده مقاوم و ماندگاری بالایی دارد.حتی بعد از مات شدن احساس نرمی و راحتی‌ روی لب‌های خود خواهید داشت.حاوی روغن‌های مغذی که در ظاهر دیده نمیشوند. بدون ایجاد احساس خشکی و یا تکه تکه شدن رنگ رژ لب بر روی پوست لب می نشیند.

ویژگی های این محصول

-بافت ابریشم گونه
-بافت بسیار سبک
-رنگی عمیق
-با دوام ۲۴ ساعته
-حاوی موم‌های رطوبت رسان

رژ لب جامد داما

بهترین مارک های رژ لب جامد

آرایش لب و داشتن لب‌های زیبا یکی از نکات اصلی زیبایی چهره است. رژلب آرایش شما را کامل کرده و به چهره شما شادابی بیشتری می‌بخشد. رژ لب جامد داما سری A در مجموعه ۶ عددی عرضه شده و دارای تنوع رنگی دلخواه هر فردی است.

رژلب های DAMA با منشاء گیاهی و رنگ های ماندگار و پایدار ، از انواع گل ها و فرآورده های گیاهی و معادن کانی طبیعی با تکنولوژی روز دنیا استخراج و فرآوری گردیده و با دارا بودن پایه های گیاهی سبک همچون شی باتر ، روغن جوجوبا ، روندگی و پخش رنگ مطلوبی دارد . این رژها با کمک ویتامین Eموجود در آن موجب لطافت و زیبایی لب ها می گردد.

رژ لب جامد دایانا

بهترین مارک های رژ لب جامد

یکی از نکات اصلی زیبایی چهره ، نحوه آرایش لب است.رژ لب کامل کننده آرایش چهره است و شادابی چهره را به ارمغان می آورد. رژ لب جامد دایانا ساخت کشور ترکیه است .

دارای کیفیتی عالی با رنج قیمت مناسب است و تنوع رنگی بالایی دارد . بر روی لب بسیار لطیف ، نرم و مخملی است. نه خیلی چرب و نه خیلی خشک است و لب را نرم می کند.رژ لب جامد دایانا حاوی ویتامین E ، مواد مغذی و ویتامینه است.رژ لب جامد دایانا فاقد سرب بوده و سبب ایجاد بافت مخملی با رنگ مات و غلیظ روی لب می‌شود.

نقاط قوت

-آب رسان و مرطوب کننده
-حاوی ویتامین E مغذی و تقویت کننده لب
-ایجاد بافت مخملی با رنگ مات و غلیظ
-حاوی موم زنبور عسل
-بدون سرب

رژ لب جامد دبورا

بهترین مارک های رژ لب جامد

این رژ لب ساخت کشور ایتالیا است حالت مات دارد و زیبایی و کلاسیک بودن در لب های شما جلوه می کند.بعد از استفاده از رژ لب دبورا با رنگ های شیک و جذاب ، لب های شما ظاهری مات و زیبا پیدا خواهد کرد. برای خام هایی که رژ لب مات می پسندند مناسب است.

نقاط قوت

-دوام و ماندگاری طولانی
-حاوی عصاره Rosa Canina ، ضد اکسید ، ضد پیری و خاصیت بازسازی کننده
-کمک به حفظ رطوبت و نرمی لب‌ها
-ضد حساسیت
-پوشش دهی یکدست
-بدون ایجاد حس سنگینی
-دارای بافت مات و مخملی

رژ لب جامد الیزا

بهترین مارک های رژ لب جامد

این رژ لب ساخت کشور ایران است و با مواد اولیه مرغوب ساخته شده است.در ساختار این رژ از ویتامینه ها و روغن های گیاهی استفاده شده است و فاقد هرگونه فلزات سنگین و سرب می باشد.با استفاده از این رژ لب نرمی و لطافت و سلامت لب خود را تضمین خواهید کرد.مانع از خشکی و پوسته پوسته شدن لب می گردد.

نقاط قوت

-سایز کوچک
-ماندگاری مناسب
-فاقد هرگونه فلزات سنگین

رژ لب جامد مرو

بهترین مارک های رژ لب جامد

رژ لب جامد مرو ساخت کشور ایران است.دارای رنگدانه های طبیعی است که به لب های شما رنگ طبیعی و یکنواخت می بخشد.حاوی روغن های گیاه و مرطوب کننده و موم زنبور عسل است که باعث حفظ رطوبت لب های شما می گردد.از ترک لب و خشکی آن جلو گیری می کند.با قیمت مناسب و کیفیت عالی در بازار عرضه می گردد.ماندگاری این رژ ۱۲ ساعت است و یکی از ۱۰ تا از بهترین مارک های رژ لب جامد است.

نقاط قوت

-حاوی گلیسیرین
-حاوی موم غنی شده عسل

جمع بندی و نکات پایانی
میل به زیبایی و آراستگی در ذات هر انسانی نهفته است و خانم‌ها برای نشان دادن زیبایی خود از لوازم آرایشی متناسب با چهره خود استفاده می‌کنند. رژلب جزو ملزومات آرایشی پرکاربردی است که تعیین‌کننده فرم و حالت لب هستند و با تزریق ژل لب خواهان لب هایی برجسته هستند. رژلب‌ها در دو نوع جامد و مایع با خواص مات و براق بودن تولید می‌شوند. آرایش لب و داشتن لب‌های سالم ، بدون ترک و خشکی یکی از نکات اصلی زیبایی چهره است. رژ لب مایع ، رژ لب مدادی و رژلب‌های جامد از انواع رژهای موجود در بازار هستند.

جمع بندی و نکات پایانی

رژ لب جامد یکی از انواع رژهایی است که ماندگاری بالایی دارند و با استفاده از رنگ‌دانه‌ها رنگی طبیعی به لب می‌دهند. مانند این است که پروتز لب انجام داده اید. این نکته بسیار مهم است که در انتخاب رژ لب جامد ساختار و رنگ آن را به دقت بررسی کند تا علاوه بر سلامت لب‌ها با ساختاری سبک و لطیف رطوبت فوق‌العاده‌ای به لب‌ها بدهند و از ایجاد خشکی و پوسته‌پوسته شدن لب‌ها جلوگیری کنند.انتخاب یک رژ لب فاقد سرب که از مرغوب‌ترین مواد موثر تهیه شده باشند به قدری اهمیت دارد که تولیدکننده‌های لوازم آرایشی در سراسر جهان در این موضوع با هم رقابت می‌کنند

کلام آخر
در این مقاله شما را با ۱۰ تا از بهترین مارک های رژ لب جامد آشنا کرده ایم تا قبل از انتخاب این محصولات ، آشنایی کامل را داشته باشید.همچنین خوشحال می شویم اگر در استفاده از این محصولات تجربه ای دارید نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید!!

به این مطلب امتیاز دهید

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *