۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی
13 مورد از بهترین لوازم آرایشی

13 مورد از بهترین لوازم آرایشی | هفت رژ 13 مورد از بهترین لوازم آرایشی

زمان مطالعه این مطلب: 7 دقیقه

۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی

۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی پرفروش در جهان ،اکنون ده‌ها سال است که مفهومی به نام “آرایش” در زندگی همراه ماست. تاریخچه این مفهوم به ۱۲۰۰۰ سال قبل در سرزمین مصر باستان باز می‌گردد و امروزه به یک عضو جدا نشدنی از زندگی خانم‌ها بدل شده است؛ و در ادامه صد‌ها شرکت مارک لوازم آرایشی امروزه میلیون‌ها تومان سرمایه‌گذاری می‌کنند و از برند‌های به نام لوازم آرایش بهره می‌گیرند تا نیاز زن را برای میل تمام ناپذیر به بهتر جلوه کردن، اغنا کنند.

هدف زنان از آرایش کردن متفاوت می باشد : برای به دست آوردن اعتماد به نفس، جوانتر دیده شدن، جا افتاده به نظر رسیدن، برای زیبا دیده شدن به چشم دیگران یا برای جذب آنها؛ برندی که بتواند خانم ها را در به دست آوردن این نیاز‌ها یاری کند، می‌تواند به موفقیت خود بسیار امیدوار باشد.

از برند‌های آرایشی بسیار متنوعی که امروز در بازار به چشم می‌خورد، برای شما لیستی از بهترین‌ها را آماده کرد‌ایم. این لیست شامل ۱۰ مورد است. به شما اطمینان می‌دهیم که محصولات آن‌ها برای شما، زیبایی طبیعی ستودنی به ارمغان خواهند آورد؛ چراکه این محصولات در ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌ها هیچگاه کمتر از ۵ ستاره نگرفته‌اند. پس به دنیای “سوپر مدل ها” خوش آمدید:

۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی

۱٫ استی لادر

13 مورد از بهترین لوازم آرایشی
این شرکت معتبر محصولات زیبایی آرایشی در ایالات متحده آمریکا توسط جوزف و استی لادر تأسیس شد. این برند در سراسر جهان به خاطر بی‌نظیر ترین محصولات مراقبت از پوست، لوازم آرایشی، عطر و محصولات مراقبت از مو مشهور است. همچنین رژلب‌های این برند، کرم های زیرساز، عطرها و لوسیون‌ های مرطوب کننده و لاک های ناخن این برند در بین دیگر شرکت‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این برند در این صنعت مملو از رقیب، سخت مشغول تلاش است.

۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی

برترین محصولات استی لادر عبارت است از:

کرم پودرهای استه لودر مدل Double Wear
سرم پوست استه لودر مدل Advanced Night Repair
ریمل بلند کننده و حجیم کننده مژه
ادو پرفیوم زنانه استه لودر مدل Modern Muse
۲٫ نوتروژنا

13 مورد از بهترین لوازم آرایشی
این غول محصولات آرایشی جزو قدیمی‌ترین مارک‌ها می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در لس آنجلس، کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت توسط امانوئل استولاروف در سال ۱۹۳۰ بنیان گذاری شد. در آن زمان، این شرکت با نام “ناتون” شناخته می شد و برای تهیه و تامین محصولات آرایشی و زیبایی مورد نیاز سالن‌های هالیوود تلاش می‌کرد.

در سال‌های ۱۹۴۰ “ناتون” تولید محصولات آرایشی خود را با هدف عرضه به بازار ایالات متحده آمریکا آغاز کرد. امروزه برای بسیاری از مدل‌ها و افراد مشهور، نوتروژنا انتخاب شماره یک است. این برند محصولات مراقبت از پوست و مو را با کیفیت بالایی ارائه می‌کند که تعادل pH پوست شما را حفظ می‌کند، آن را مرطوب نگه می‌دارد و به آن سلامتی و درخشندگی می‌بخشد.

۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی

برخی از بهترین محصولات نوتروژنا در سال ۲۰۲۰ عبارتند از:

محلول پاک کننده آرایش چشم نوتروژینا مدل Deep Cleaner
ژل شست و شوی صورت ضد جوش نوتروژینا سری Visibly Clear
اسکراب نوتروژینا مدل Deep Clean
لوسیون بدن نوتروژینا مدل Nordic Berry
۳٫میبیلین

13 مورد از بهترین لوازم آرایشی
این برند در سال ۱۹۱۵ توسط تام لیل ایجاد شد. او در آن زمان ۱۵ سال داشت. او خواهرش را دید که از مخلوطی از وازلین و پودر ذغال، برای مشکی‌تر کردن مژه‌هایش استفاده می‌کند. بعد از این مشاهدات، او با استفاده از علم شیمی، محصولی برای مژه‌ها تولید کرد که بعدا نام آن‌را میبلین گذاشت. در سال ۱۹۷۱ میبیلین، ریمل دیگری به بازار عرضه کرد که قابل توجه‌ترین و جزو اولین محصولات زیبایی آرایشی مدرن برای چشم بود.

امروز این برند محصولات خود را در بیش از ۱۲۰ کشور جهان به فروش می‌رساند و همچنین در ارائه محصولاتی چون رژ لب، لاک ناخن، خط چشم، ریمل، سایه چشم و غیره جزو پیشگامان این صنعت است.

۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی

۴٫ مک

13 مورد از بهترین لوازم آرایشی
این شرکت توسط فرانک توسکان و فرانک آنجلو در تورنتو تاسیس شد. توسکان یک آرایشگر بود و عکاسی می‌کرد و آنجلو صاحب سالن بود. این دو به فکر محصولاتی بودند که بتواند به حرفه آنها یعنی عکاسی، رنگ و لعابی ویژه ببخشد و جلوه کارشان را بیشتر کند. به این ترتیب، آنها قرار گذاشتند تا محصولاتی تولید کنند که پاسخگوی نیازهای حرفه‌ای آنها باشد و امروزه، برند MAC آمیزه ای از فرهنگ، زیبایی و مد را ارائه کرده است.

برند MAC محصولات متفاوتی را برای مشتریان مختلف طراحی و تولید کرده است. این برند همچنین دارای مشتریان مشهوری چون لیدی گاگا، ویکتوریا بکهام و لیزا ماری است که به ستایش محصولات آن می‌پردازند و به ارتقا سطح این برند در عرصه رقابت کمک می‌کنند.

۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی

۵٫ لورآل: بهترین برند محصولات آرایشی در جهان

13 مورد از بهترین لوازم آرایشی
این برند در سال ۱۹۰۹ توسط یوجین شوولر در کشور فرانسه تأسیس شد و ظاهراً هم اکنون پیشرو و پیشگام صنعت زیبایی در سطح جهان است. محصولات این برند معتبر با هدف ارائه بهترین لوازم آرایشی بهداشتی برای زنان و مردان در حال حاضر در ۱۳۰ کشور و ۵ قاره دنیا وجود دارند.
شرکت لورآل معتقد است که بین زیبایی و تنوع ارتباط نزدیکی وجود دارد. به همین دلیل، سعی در تولید لوازم آرایشی متناسب با تنوع مصرف کنندگان خود دارد.

۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی

محصولات برتر لورآل در سال جدید ۲۰۲۰:

لاک ناخن
هایلایتر گونه و صورت
پالت سایه چشم با رنگ های نود
۶٫ کلینیک

13 مورد از بهترین لوازم آرایشی
برند کلینیک نیز از سال ۱۹۶۸ مأموریت مشابهی در پیشبرد صنعت زیبایی داشته است و همچنان به تلاش خود برای ارائه بالاترین کیفیت و مؤثر‌ترین محصولات برای تقویت هر نوع و رنگ پوستی ادامه می‌دهد. به عنوان مثال بخشی از این تلاش، تولید لوازم آرایش بی‌نظیری است که متناسب با چهره شما، زیبایی‌تان را دو‌‌‌چندان کند.

۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی

۷٫ شنل

13 مورد از بهترین لوازم آرایشی
شما هنگام استفاده کردن از لوازم آرایش شنل به اندازه خود “مادام کوکو” بنیان‌گذار این برند احساس شیک بودن و فریبنده بودن خواهید کرد. محصولات زیبایی لوکس برند شنل به اندازه لباس‌هایی که طراحی و تولید این برند است، به روز و زیبا است. اگرچه ممکن است یک عدد رژ لب برای شما حدود ۵۰ دلار خرج داشته باشد، اما کیفیت لوازم آرایشی این شرکت ارزش پرداختن قیمت بالا را دارد.

۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی

۸٫ کلارینز

13 مورد از بهترین لوازم آرایشی
از جمله دلایل بسیاری که باید نام کلارینز را به عنوان یک برند لوازم آرایشی بشناسیم، ارزش‌ها و اشتیاق مایه گذاشته شده در اهداف این برند است. در حالی که بعضی شرکت‌ها، گاهی اوقات فقط برای کسب درآمد و پول درآوردن بیشتر پا به عرصه ی این صنعت می‌گذارند، ارائه زیبایی برتر به زنان همه جای دنیا، جزو اهداف واقعی برند کلارینز است.

۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی

۹٫ دیور

13 مورد از بهترین لوازم آرایشی
خلاقیت، لاکچریسم و بی نقص بودن، کلماتی است که با برند دیور و محصولات آرایشی زیبایی آن گره خورده است. اگر تا به حال از محصولات این برند خرید و استفاده نداشته‌اید، بی معطلی برای اقدام فکر کنید. از آنجا که رژ لب‌های دیور، امروزه به مثابه امضای “دیور” در بین کلیه محصولاتش منحصربه‌فرد شناخته می‌شود، می‌تواند نقطه خوبی نیز برای شروع استفاده از محصولات این برند باشد.

۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی

۱۰٫ NYX (نیکس)

13 مورد از بهترین لوازم آرایشی
کیفیت استثنایی، رنگدانه‌های غنی و قیمت‌های مقرون به صرفه همه از ویژگی‌هایی هستند که به شناخته شدن NYX به عنوان یکی از رو به رشد‌ترین برند‌های محصولات زیبایی کمک کرده‌اند. این برند با داشتن طیف وسیعی از لوازم آرایشی از انواع کلاسیک، ارائه شده بر اساس فصل و جلو رونده بر طبق مد، به یک “باید” در بین دوستداران زیبایی و آرایشگران حرفه‌ای مبدل گشته است.

۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی

۱۱٫ رولون

13 مورد از بهترین لوازم آرایشی
دیدگاه برند “رولون” افسونگر بودن، هیجان و نوآوری است که از طریق محصولات با کیفیت و قیمت‌های مقرون به صرفه، این شعار خود را دنبال می‌کند و این همان چیزی است که از این شرکت می‌توان انتظار داشت. این شرکت لوازم آرایشی زیبایی همیشه در ارائه محصولاتی عالی که هم شما و هم حساب بانکی شما را راضی نگه دارد، موفق عمل کرده است.

۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی

۱۲٫ بورژوآ

13 مورد از بهترین لوازم آرایشی
بورژوآ آماده است تا کیف آرایش شما را با محصولات باکیفیت و با ماندگاری بالای خود طراوت و تازگی ببخشد. این برند، توانایی خود را در زمان های مختلف ثابت کرده است. “پاریسی شدن” راز محصولات بورژوآ است. هدیه دادن یک‌جور زیبایی از نوع فرانسوی به شما در حالی‌که ظاهر شما مناسب یک شب مهم باشد و یا حتی برای تعطیلات آخر هفته در اروپا نیز شیک به نظر برسد.

کانسیلر های چشم “ضد خستگی” این برند هستند که می‌توانند نشانه‌های یک روز شلوغ در محل کار را از بین ببرند و وقتی در حال لذت بردن از نوشیدنی خود هستید، احساس سرزندگی بکنید. زنان پاریسی منبع الهام بورژوآ بوده اند: آنها چشمان خود را با ظرافت آرایش می‌کنند، بدون اینکه در این امر زیاده روی کنند. بنابراین می‌توانید در آرایش کردن خود خلاق باشید، در حالی‌که هنوز مانند نماد یک زن فرانسوی به نظر می‌رسید.

فراموش نکنید که به “پالت سایه” جالب توجه این برند هم توجه کنید تا در طول هفته هر زمان که خواستید ظاهری نو و ویژه خلق کنید. اگر هم به دنبال افزودن کمی رنگ یا درخشش معماگونه به آرایش و ظاهر خود هستید، باز هم این برند می‌تواند با محصولات خود، دست شما را پیش نگه دارد.

۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی

۱۳٫ اوریفلیم

13 مورد از بهترین لوازم آرایشی۱۳ مورد از بهترین لوازم آرایشی
برند آرایشی اوریفلیم در سال ۱۹۶۷ در سوئد تأسیس شد و محصولات زیبایی را در زیرشاخه های پوست، مو و لوازم آرایش ارائه کرد. این محصولات برای رفع نیازهای مختلف انواع پوست ساخته می‌شد. لوازم آرایش این برند که از ترکیبات قوی بهره می‌بردند، پس از استفاده پوست را نرم‌تر، لطیف‌تر و سالم‌تر می‌ساختند.

به این مطلب امتیاز دهید

به این مطلب امتیاز دهید


هفت رژ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

*** لطفا تجربیات خود را با کاربران هفت رژ به اشتراک بگذارید 😍🙏🏻 ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *